dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

#1616
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> fleims/offtopics/draza
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Sep 30, 2008 11:20 pm    Post subject:

256x256 ir super.
ēnas nevajag.
kaut kādu ūber deferred shadingu nevajag.
300 fps priekš zemākajiem uzstādījumiem tev ir krietni par maz.
paldies par informāciju, lai gan es cerēju sagaidīt citu atbildi, šī lieliski apstiprināja manā rīcībā esošo informāciju par tevi un tavu spēli.

by the way, es Stalkeri ar savu karti vēsi spēlēju uz 30-80 fps
pietam nepatch'otu, tā kā optimizācijas nebaudu.
Quote:
bet ar 6600gt tu pat speeles patiesiibaa AAA tipa arii ar sliktaaku grafiku nepaspeeleesi takaa

es jau kādu gadu neesmu redzējis jaunu AAA spēli (nezinu, kad CoD4 izlaida un Stalker - Clear Sky neesmu vēl notestējis)

bet "F" spēles ar iedomāto "AAA" gan daudz. nožēlojamas. un uzskata, ka par rezultātu var prasīt to, ko prasa, gan no datora, gan no cilvēka naudas maka.

AAA spēles es "kaut kā" ar savu integrēto uz vidēji 30 fps spēlēju, tātad... Very Happy
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 7:32 am    Post subject:

Man arī gribētos redzēt kaut kādu video. Rolling Eyes
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 4:48 pm    Post subject:

snake5 wrote:

kaut kādu ūber deferred shadingu nevajag.


Aa.. izsleegt deferred? Aww...

Es domaaju ka kaads praatiigaaks gars (teiksim bubu vai vdm) sobriid labaakajaa gadiijumaa smiin.

300 fps pie daudzaam gaismaam ir loti labs raadiitaajs. Ja tu taa nedomaa - uz prieksu - nokacaa kaadu "profesionaalu" deferred gaismu sampli un paskaties, cik fps. Deferred ir loti liels taads kaa "starta" fps trieciens (kas rodas no bufferu pildiisanas) bet peec tam pazeminaas fps minimaali.

300fps = 3.3ms

target fps = 30fps = 33.3ms

so esmu izlietojis 10% no target... respektiivi es varu atljauties veel 9(!) reizes veel tik pat daudz "ūber deferred shadingu" un eenas cik tur jau ir. So... go dream on Laughing Eenas vinjam nevajagot... tavai speelei tekstuuras nevajag Very Happy

Lai kaads nesapriecaajaas, es meerkeeju uz 10ms (uz mana pc) nevis 33.3 Tomeer arii 33.3 ir akcepteejams, tikai tad minimaalas prasiibas buus 8800GTS vai GT Very Happy
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 5:04 pm    Post subject:

Laughing
es tak zinu, kā deferred shadingam kas strādā.
par cik šajā pusē nav it nekas zināms par "daudzām" gaismām, tas var būt arī slikts rādītājs.
target fps jābūt 60 fps - vienam no mazākajiem refresh rate (var 57Hz, bet nu 60 ir tuvu tam tāpat, http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb174313(VS.85).aspx )
tā būs normāla spēlēšana. ar 30 viss diezgan apraustīts ir, spēlēt jau var, bet ja spēle nebūs AAA, tad 30 fps nav jēgas paciest.

Quote:
Eenas vinjam nevajagot... tavai speelei tekstuuras nevajag

atradis, ko salīdzināt..
bet tavai spēlei ar šeideriem nepietiek?
t.i. tikai šeideri, bez tekstūrām?
manai spēlei tekstūras ir pats minimums.

Quote:
tikai tad minimaalas prasiibas buus...

vispirms izveido, ko tādu, kas ne tikai kaut ko prasītu..

Quote:
Lai kaads nesapriecaajaas

par to, kā tev veidojas spēle, un par daudziem XNA brīnumiem (tā vienkārši es youtubē meklējot XNA spēles atradu kaut kādus pāršeiderotus primitīvismus, kuri izskatās šausmīgi, un nav redzams nekas no gameplay, vai ir tas izplatītais "izdomā, ko darīsi, un pagarlaikojies" variants) es neesmu priecājies. cerība bija, ka nesāksi ar grafiku, bet pazuda ātri Sad
es pavisam noteikti nesaku, ka nevar būt omgšeideri un vēl daudz kas.
bet spēle uz tā nevar balstīties.
gribēju parādīt kādu video..
http://www.youtube.com/watch?v=wiVAtkQ6a8s
noskaties līdz galam, ja neapniks..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 5:19 pm    Post subject:

Nu veciit... tu lieto D3D. kaads SAKARS shaderiem ar XNA? Tu galiigi praatu esi jau nokuukojis? Tu vari lietot IDENTISKI taadus pasus HLSL effektus kaa es, un pat ar gandriiz identisku(!) kodu - paas.begin end, viis basic bla bla.

Quote:
"ja spēle nebūs AAA"
Jaa, snjaga, ja vien tu man nepiespeelee paaris desmitus vai simtus tuusktosu budzetam sii nebuus aaa, bet gan parasta indie speele Very Happy (no way Surprised)

Quote:
tā ir normāla spēlēšana. ar 30 viss diezgan apraustīts ir, spēlēt jau var, bet ja spēle nebūs AAA, tad 30 fps nav jēgas paciest.


Quote:
Lai kaads nesapriecaajaas, es meerkeeju uz 10ms


Snake tomeer sapriecaajaas... Tu esi nelabojams :D

Bet viss ir ok, snake, viss kaartiibaa Laughing Tava speele arii nesastaav no plikaam tekstuuraam takaa neigrimsti kompleksos, iemeegini saderi un buus viss ok Very Happy Man arii tekstureesana noteik saderii, no fixed f-j stuff so un viss ir loti primitiivi un saprotami.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 5:31 pm    Post subject:

jā es lietoju Direct3D9
šeideriem ar XNA nav sakara, vienīgi tas, ka bez šeideriem tur neko nevar uzzīmēt. to vēl kaut kā var pieņemt. bet man nav nekas pret šeideriem.
ir viena problēma ar XNA - ar to spēles veidot ir pārāk viegli. kaut kā esmu pamanījis tikai 1 XNA spēli, kuru veidoja viens cilvēks.
kam tev tos tūkstošus budžetam? Stalkerim nevajadzēja, tai XNA spēlei nevajadzēja. labai spēlei komandu atrast vienkārši.
sapriecājies neesmu, tieši otrādi.
šeideri esmu iemēģinājis un secināju - kamēr man ar FF pietiks - šeideri nevajadzēs.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 5:41 pm    Post subject:

snake5 wrote:

ir viena problēma ar XNA - ar to spēles veidot ir pārāk viegli.


XNAi nav nekaada sakara ar vieglumu Laughing Jaauzraksta faktiski identiks kods kaa DX, tas ir tiesi tas pats tikai nomurmuleets uz C# / .NET

Turklaat speele nesastaav no XNA, viss ziimeesanas kods ir labi ja kaadi 10% no visa. Logika ir lielaakaa dalja. Takaa vari drosi izmest no galvas XNA-fobiju - taas ir tikai D3D funkcijas Laughing Kuras saliekot logiskaa seciibaa un uzrakstot savu uber saderi var dabuut kko uz ekraana.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 5:42 pm    Post subject:

snake5 wrote:
jkaut kā esmu pamanījis tikai 1 XNA spēli, kuru veidoja viens cilvēks.


Slikti meklēji. Par oficiālajos sampļos līdzi nāk pilnvērtīgas spēles:
http://creators.xna.com/en-us/starterkit/netrumble
http://creators.xna.com/en-us/starterkit/racinggame
http://creators.xna.com/en-us/starterkit/shipgame
http://creators.xna.com/en-us/starterkit/marblets

Nemaz nerunājot par citām web saitēm:
http://exdream.no-ip.info/RocketCommander/
http://www.xbox.com/en-US/community/events/gdc2008/xna/dishwasher.htm
http://xbox360.ign.com/objects/956/956538.html
Tā var turpināt vēl un vēl.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 6:08 pm    Post subject:

oficiālie sampļi... Very Happy
vārds "oficiālie" neko neizsaka? piemēram to, ka visi tagad paķer to starter kitu, palielina ātrumu vai izdara kaut ko tikpat nevajadzīgu un domā, ka viņiem ir spēle..
dishwashers bija tā viena, kuru saucu..
1. un 3. no neoficiālajiem ir jauni
par 3. nekādas informācijas..

XNA nav sakara ar vieglumu, Storm?
orly?
ja tur nāk paraugos līdzi visi omgšeideri un tik daudz paraugu, ka tā vien visiem nagi niez nokopēt kādu un galīgi bezjēdzīgi pietweakot un nosaukt rezultātu par spēli?


EDIT: rocket commander skaitās. ļoti labs.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 6:28 pm    Post subject:

snake5 wrote:

ja tur nāk paraugos līdzi visi omgšeideri un tik daudz paraugu, ka tā vien visiem nagi niez nokopēt kādu un galīgi bezjēdzīgi pietweakot un nosaukt rezultātu par spēli?


Tu esi smiekliigi dumjsh. omgšeideri - HLSL kods - luudzu - pilns nets - kopee ko vajag Laughing Shaderiem VEEERLREIZ saku nav NEKAAAADA sakara ar XNA LOL! Tik daudz paraugu? Laughing Bet protams, pietweeko piemeeram kkadu particle paraugu un nosauc par speeeli, vai pietveko simple effect paraugu un sauc par speeli, luudzu, snjake, neviens tev neliedz.

Pietweako perlin noise sample un nosauc par uber environment cloud sample
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 7:24 pm    Post subject:

domā kādu interesē meklēt netā, ja ir pie rokas?
domā kādam negribas ielikt vēl kādu šeideri, ja tas ir iespējams?
domā, ka vairākums izvēlēsies spēli veidot paši (ja ir pieejama source līdzīgai spēlei) vai kopēs to sourci?
vēlreiz es saku, ka pret šeideriem man nekā nav.

Quote:
Pietweako perlin noise sample un nosauc par uber environment cloud sample

tu kļūsti smieklīgs.
jā, es sāku no c++ piemēra portēšanas..
kad sapratu, ka netieku tālāk par mazo noise tekstūru, izveidoju to, un sāku visu pārējo kodēt pats.
tik ātru, vēlreiz atkārtoju, ne perlin noise ģeneratoru, ne mākoņu tekstūru ģeneratoru neviens uz GM nebija izveidojis.

Es nesaprotu, kāpēc tu uz argumentu trūkuma pamata sāc ar personīgiem apvainojumiem? 0.o
Man, protams, tas neko nemaina, izņemot domas par tevi..

Storm, ja jau tev liekas, ka es te meloju par to, ka vairums XNA "spēļu" ir uz grafikas bāzētas, varbūt pierādi pretējo?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 8:31 pm    Post subject:

snake5 wrote:

Storm, ja jau tev liekas, ka es te meloju par to, ka vairums XNA "spēļu" ir uz grafikas bāzētas, varbūt pierādi pretējo?


Varbuut pieraadi kko kapeec tu vispaar saaki spamot manaa threadaa, kompleksu mociits ka man buus labaaka grafika par taveejo? Kad kaads cilveeks kko dara vinjam ir kaut kaada ideja... neredzu ideju tavam spamam peeksnjajam, atskaitot kaut kaadus kompleksus ka tavas speeles grafika ir bullshit un vareetu buut 3x labaaka Laughing

Nav taadas lietas kaa "XNA speele" XNA ir managed DirectX framework. Un spelei nav nekaada sakara vai tu raksti

Code:

C++

DrawIndexedPrimitive (
        D3DPRIMITIVETYPE Type,
        int BaseVertexIndex,
        uint MinIndex,
        uint NumVertices,
        uint StartIndex,
        uint PrimitiveCount
);

myEffect->SetTechnique( "RenderScene" );
myEffect->SetVector( "g_vDiffuse", &v4 );





Code:

C#

DrawIndexedPrimitives (
         PrimitiveType primitiveType,
         int baseVertex,
         int minVertexIndex,
         int numVertices,
         int startIndex,
         int primitiveCount
);

myEffect.CurrentTechnique = myEffect.Techniques["RenderScene"];
myEffect.Parameters["g_vDiffuse"].SetValue(v4);



So...
Kura tiesi vieta tevi uztrauc... paskat, C++ versijaa pat mazaak burti jaaraksta lai uzliktu pasreizeejo effektu nekaa C# versijaa... Snjake tu esi dumjs vnk.. Very Happy
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 8:51 pm    Post subject:

vēl nesaprati, ka ne jau grafika mani uztrauc? Laughing
tā ir tikai viena no pazīmēm citai problēmai..
kurš te ir dumjš...

EDIT:
man izskatās, ka XNA ir labs rīks, GM arī ir, vienkārši šo rīku lietotāji... nu gan jau pats sapratīsi..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 10:17 pm    Post subject:

snake5 wrote:

EDIT:
man izskatās, ka XNA ir labs rīks, GM arī ir, vienkārši šo rīku lietotāji... nu gan jau pats sapratīsi..


Jaa... D3D9 arii ir labs riiks, ups es gribeeju teikt API... taapat kaa tas D3D9 variants kas domaats prieks NET valodaam piemeram C#.

GM gan ir crap saliidzinot ar vienalga ko vai managed, damaged vai nemanaged D3D9. Tomeer GM ir labs ievads (es gan pats to apsaubu) speelju programeesanaa.

Galvenais tikai nekraamee speelju dzinjus vienaa plauktaa ar API.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 10:56 pm    Post subject:

eu?

snjaga - beidz braukt offtopicaa - nevienam nevajadzeetu intereseet ko tu speelee un tavas domas par xna/etc. gribi izklaastiit? veido topicu pljaapaatuvee 'snjagas magjiskaas idejas' un 'ko es shodien/vakar speeleeju un cik fps man bija'.

paareejie - neljaujaties provokaacijaam. ja uz vinja offtopiciem neatbildeetu tad nebuutu pilns spama folderis ar lielaakoties iesaistiitu snjagu. bija taksh vienaa theadaa scripts kas uzliek ignori noteiktiem posteriem. iespeejams jamo var modificeet ka nevis pasleepj ierakstu bet aizstaaj ar 'bla bla bla'.
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> fleims/offtopics/draza All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group