dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Kā noformēt Success rate priekš RPG spēles ?

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana
View previous topic :: View next topic  
Author Message
estetique



Joined: 02 Oct 2008
Posts: 20
Location: Riga

PostPosted: Sat Oct 04, 2008 4:46 pm    Post subject: Kā noformēt Success rate priekš RPG spēles ?

Tātad, esmu iesprūdis vienā vietā - spēlei nepieciešams izveidot Success rate !
Ideja sekojoša :
Player uzbrūk Bot un abiem ir Success rate īpašība, kas ir atkarīga no uzvilktajām mantām un līmeņa !
Piemēram : Player ir 28% Success rate, kas nozīmē to, ka viņš 28 gadījumos no 100, uzbrukumu izpildīs veiksmīgi.

Problēma : nezinu kā to realizēt Rolling Eyes
_________________
Pirms keries pie programmeshanas - noperc rezerves smadzenu paari .. noderees Very Happy
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Oct 04, 2008 4:51 pm    Post subject:

Ko īsti tu nezini kā realizēt tur?
Ka 28 gadījumos no 100 uzbrukums izpildīsies? Ja tā, tad tas ir visparastākais randoms. Izvēlies gadījuma skaitli no 0 līdz 1 (floatu). Pareizini to ar kopējo skaitu (tavā gadījumā 100) un salīdzini ar to 28:
Code:
 if (random() * 100 < 28)
{
   // great success!
}

Var ievērot, ka salīdzināt var pa tiešo to randomu ar 0.28. T.i. glabā nevis procentus bet varbūtības intervālā no 0 līdz 1.
Back to top
View user's profile Send e-mail
estetique



Joined: 02 Oct 2008
Posts: 20
Location: Riga

PostPosted: Sat Oct 04, 2008 4:55 pm    Post subject:

bubu wrote:
Ko īsti tu nezini kā realizēt tur?
Ka 28 gadījumos no 100 uzbrukums izpildīsies? Ja tā, tad tas ir visparastākais randoms. Izvēlies gadījuma skaitli no 0 līdz 1 (floatu). Pareizini to ar kopējo skaitu (tavā gadījumā 100) un salīdzini ar to 28:
Code:
 if (random() * 100 < 28)
{
   // great success!
}

Var ievērot, ka salīdzināt var pa tiešo to randomu ar 0.28. T.i. glabā nevis procentus bet varbūtības intervālā no 0 līdz 1.

Paldies par risinājumu ! Tas ir tieši tas, ko domāju Wink
Vienu variantu biju jau izveidojis bet nezinu kāpēc - brīdī, kad šis rate ( mana versija ) tika pārbaudīts .. programma pakārās Laughing
_________________
Pirms keries pie programmeshanas - noperc rezerves smadzenu paari .. noderees Very Happy
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group