dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Texta inputs spēlē

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Sun Oct 05, 2008 12:48 pm    Post subject: Texta inputs spēlē

Ka lai izveido tādu, kā teksta ievadi spēlē, piemēram, čatam? Varbūt ir kāds labs tutoriālis?
_________________
Getting used to problems...
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sun Oct 05, 2008 12:55 pm    Post subject:

Nedomaaju ka tas buutu kaut kas tik sarezgiits ka prasiitu tutoriaali...
Kuru dalju no taas ievades tu nesaproti? Varbuut varu paliidzeet. Ar pseidokudu protams, copy-paste no tutoriaalja tu neko neiemaaciisies, es jau te paaris cilveekiem (ne no devgamezlv) meeginu paliidzeet kaut ko un prieksaa uzrakstiits kods neko nekad nav devis.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Sun Oct 05, 2008 1:02 pm    Post subject:

Problēma ir tajā, ka lietoju SFML. Uz SDL man +/- bija skaidrs, kā tā lieta darāma, bet uz SFML nav tādas lietas, kā event.key.keysym.unicode, varbūt vienkārši izveidot funkciju, ar kuru es nolasu, katru nospiesto taustiņu?

EDIT:
tiku līdz tam, ka varu iegūt nospiestā taustiņa UTF-16 kodu. Kā to tālāk pārveidot?
_________________
Getting used to problems...
Back to top
View user's profile Visit poster's website
estetique



Joined: 02 Oct 2008
Posts: 20
Location: Riga

PostPosted: Sun Oct 05, 2008 3:10 pm    Post subject:

Vai tik šāda input nolasīšanas, atpazīšanas un pārveidošanas loopa darbība nebremzēs pārējās darbības ? Rolling Eyes
_________________
Pirms keries pie programmeshanas - noperc rezerves smadzenu paari .. noderees Very Happy
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Oct 05, 2008 3:52 pm    Post subject:

protams, bremzēs Very Happy
bet tas nav pamanāms Very Happy
un inputs ir nepieciešams spēlei.

ja veido spēli Windows'am, es gan ieteiktu piebīdīt savu WindowProc'u logam, kurš apstrādā WM_CHAR messages, tad vienkārši būs arī character repeat, lielie / mazie burti, un viss pārējais, kas ir katrā windows editboxā. MSDN Library'ā jābūt pamācībai..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Oct 05, 2008 9:14 pm    Post subject:

Tankists wrote:
bet uz SFML nav tādas lietas, kā event.key.keysym.unicode,

Manuprāt te viss ir diezgan skaidri uzrakstīts: http://www.sfml-dev.org/documentation/1.3/structsf_1_1Event_1_1TextEvent.htm
Unicode būs tavs unikodes čars. Pilnīgi tas pats, kas SDL.
Vai tad tu nezini, ko gribi ar to tālāk darīt, ja jau to prasi mums? Mēs jau ne vairāk to zināsim :)
Droši vien izvadīt uz ekrāna gribi. Skaties uz teksta izvadīšanas funkcijām sfml'ā.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group