|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Mar 18, 2009 2:07 pm Post subject: |
|
Call_listus es neizsaucu. Nav vajadzības tos izsaukt.
Dumi darīt? Kur tad ir tā programmētāju MEKA, kurai jāuzticās?
Codesampler-ā značit sēž pirmskursnieki ...
Nevienā Visual Studio helpā nav par to aprakstīts, kā tas būtu korekti izveidot. Kas tur ko nesaprast? GL_TEXTURE0 piebindoju tekstūru un tā pat daru ar GL_TEXTURE1. Lai norādītu, ka vispirms tomēr jāzīmē tā GL_TEXTURE0, to arī daru. Bez tā nerādās nekāds effekts. Kā tad pareizi ir, kur to varu izlasīt? Ir kādi very_trust piemēri, kuriem var uzticēties. Ir funkcijas, ar kurām nepietiek, ka tās tikai apraksta, vajag būt blakus piemēriem, kā ir pareizi. Un kā redz, tad jāzin arī pareizā secība.
Kopš kuriem laikiem OpenGL NEizmet kļūdas paziņojumu, ja tāds arguments NAV paredzēts? Tas taču būtu tāpat kā man rakstīt Code: | glEnable(GL_LIGHT99); | , pieņemot, ka OpenGL defaultā neatbalsta vairāk par 8 gaismām.
Tu tā arī neatbildēji, kā izdarīt, lai konsole aizvērtos. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Wed Mar 18, 2009 2:33 pm Post subject: |
|
Nu baigais jau "effekts" kaut kaads tizlums, salasa tur tonnu ar texeljiem un samurcii kopaa, super effekts, bleeding edge, next gen!
Es taa arii nesapratu, kur bija probleema ar to picking ko apstaastiiju, ar visiem linkiem? _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Mar 18, 2009 2:36 pm Post subject: |
|
EDDY wrote: | Call_listus es neizsaucu. Nav vajadzības tos izsaukt. |
kurš tad to dara? Kaimiņu Jānis? :)
Quote: | glViewport(0,0,1280,800)
glDisable(GL_LIGHTING)
glClearColor(0.050000,0.030000,0.050000,1.000000)
glClear(GL_DEPTH_BUFFER_BIT | GL_COLOR_BUFFER_BIT)
glEnable(GL_TEXTURE_2D)
glEnable(GL_DEPTH_TEST)
glShadeModel(GL_SMOOTH)
glMatrixMode(GL_PROJECTION)
glLoadIdentity()
glMultMatrixd([1.931371,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,2.414214,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,-1.000100,-1.000000,0.000000,0.000000,-0.020001,0.000000])
glMultMatrixf([1.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,1.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,1.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,1.000000])
glTranslated(0.000000,0.000000,-15.000000)
glEnable(GL_BLEND)
glDepthFunc(GL_ALWAYS)
glBlendFunc(GL_ONE,GL_ONE)
glPushMatrix()
glBindTexture(GL_TEXTURE_2D,16)
glTranslatef(-2.000000,0.000000,-0.500000)
glBegin(GL_QUADS) Textures[ (0,16) ]
glTexCoord2f(0.000000,1.000000)
glVertex2f(-0.160000,-0.160000)
glTexCoord2f(1.000000,1.000000)
glVertex2f(0.160000,-0.160000)
glTexCoord2f(1.000000,0.000000)
glVertex2f(0.160000,0.160000)
glTexCoord2f(0.000000,0.000000)
glVertex2f(-0.160000,0.160000)
glEnd()
glPopMatrix()
glColor3f(1.000000,1.000000,1.000000)
glRasterPos2f(-1.400000,0.000000)
glPushAttrib(GL_LIST_BIT)
glListBase(4294967265)
glCallLists(8,GL_UNSIGNED_BYTE,0x2ff1e8) // !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
glPopAttrib()
glDisable(GL_TEXTURE_2D)
wglSwapBuffers(0x6012a02) |
Quote: | Kopš kuriem laikiem OpenGL NEizmet kļūdas paziņojumu, ja tāds arguments NAV paredzēts? Tas taču būtu tāpat kā man rakstīt Code: | glEnable(GL_LIGHT99); | , pieņemot, ka OpenGL defaultā neatbalsta vairāk par 8 gaismām. |
hah. Jo tālāk, jo trakāk... Tā nav nekāda OpenGL kļūda. Tā ir kompilatora kļūda. Un to "izmet" nevis OpenGL, bet C/C++ kompilators (pieņemot, ka programmē C/C++'ā). Tam ar OpenGL nav nekāda sakara. Un tā 99 konstante it neko nevar zinat par to, ko OpenGL "atbalsta" vai nē - kompilēšanas laikā nav nekāda sakara ar hw iespējām un fīčām.
Un es jau neteicu par konstanšu nosaukumu "neredzēšanu". Es teicu, ka OpenGL neizmet kļūdas, ja lieto nepareizus argumentus - tā kā to GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR vērtību parametram GL_TEXTURE_MAG_FILTER.
Quote: | Tu tā arī neatbildēji, kā izdarīt, lai konsole aizvērtos. |
Es tak nezinu ko tu tur esi uztaisījis, lai to pateiktu. Neesmu gaišreģis.
Parasti C/C++ kodā pietiek ar to, ka koda vadība iziet no main funkcijas. Ar to arī procesam būtu jānobeidzas.
Quote: | Lai norādītu, ka vispirms tomēr jāzīmē tā GL_TEXTURE0, to arī daru. |
Kā to saprast? vispirms? Nav nekāda vispirms. Tekstūras piebindo un tās izmantojas. Kāds vēl sakars kautkādam "vispirms"?
A tā tava "MEKA" ir dokumentācija & manuāļi - OpenGL Red Book, OpenGL Blue Book un OpenGL Orange Book. Vari neticēt, bet tajos ir viss uzrakstīts. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Mar 18, 2009 2:44 pm Post subject: |
|
Storm wrote: | Nu baigais jau "effekts" kaut kaads tizlums, salasa tur tonnu ar texeljiem un samurcii kopaa, super effekts, bleeding edge, next gen! |
Vienam te skauž ...
Ak tad šie listi, kas zīmē man simboliņus uz ekrāna ....
Kā neizmet error? Ja bibliotēkā stāv rakstīts, ka arguments X nevar tikt izmantots, tad būs kļūda. Protams, kļūdu izmet kompilātors, bet balstoties uz OpenGL bibliotēku. Tātad ZIN gan, ka atbalsta, vai nē.
Kā tad DirectX man te met errorus? Balstoties uz DirectX bibliotēku. Tātad zin, vai ne. To, vai manas videokartes draivers atbalsta 99 gaismas jocīgā sintaksē, to zin tikai mans videokartes draivers ....
Tu tik labi te atrādi kodu, ka gribās vien pajautāt - tad, kur tev ir problēma sadabūt visu kodu un apskatīties?
Vispirms nozīmē to, ka tu nevari apgriezt otrādi funkcijas un mainīt tās kārtību. Līdz šim svēti ticēju, ka nevar funkcijas
Code: | glActiveTexture(GL_TEXTURE0);
glActiveTexture(GL_TEXTURE1); | rakstīt vienu aiz otras, un piebindot tās koda otrā pusē. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Last edited by EDDY on Wed Mar 18, 2009 2:53 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Mar 18, 2009 2:47 pm Post subject: |
|
EDDY wrote: | Ja bibliotēkā stāv rakstīts, ka arguments X nevar tikt izmantots, tad būs kļūda. Protams, kļūdu izmet kompilātors, bet balstoties uz OpenGL bibliotēku. |
Pilnīgas muļķības. Tā nekad nav bijis un nebūs. Netici? Pamēģini:
Code: | glEnable(GL_FLOAT); |
GL_FLOAT vērtība ir invalīda glEnable funkcijai. Nekas nekur neizmetīsies un viss nokompilēsies. Pat runtaimā viss strādās un zīmēsies tāpat kā agrāk.
Vienīgais, kur varēsi detektēt kļūdu, ir runtaimā ar glGetError funkciju.
Quote: | Kā tad DirectX man te met errorus? |
Tev viņš to dara kompilēšanas laikā vai runtaimā? Tās tak divas dažādas lietas.
Un kā jau teicu - DX ir pārāks par OGL developēšanas lietās/tūļos. Arī šajā - kļūdu noteikšanas aspektā. DX ērti paziņo par kļūdām ar debug kontekstā. Atšķībā no OGL, kurš neko tādu nekad nav darījis. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Mar 18, 2009 2:56 pm Post subject: |
|
Kompilēšanas laikā man izmet kļūdu, ka OpenGL funkcijai NAV teiksim 4 parametri.
Vai tā nebūs kļūda? No kurienes tad viņš zin, ka man tai funkcijai ir 6 parametri?
Mājās noteikti pārbaudīšu tavu ieteikumu. Iebildēšu printscreen, ja vajadzēs. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Mar 18, 2009 3:02 pm Post subject: |
|
Kuro reizi atkārtoju - par kļūdu runāšanu es teicu tikai to, ka OpenGL tev nepateiks, ja izmantosi neatļautu parametra vērtību kādā funkcijas argumentā (GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR parametram GL_TEXTURE_MAG_FILTER, vai GL_FLOAT glEnable fjai). Bet tā arī skaitās kļūda. glGetError tev to skaidri pateiks - GL_INVALID_ENUM:
Quote: | glBindTexture(GL_TEXTURE_2D,1)
glPixelStorei(GL_UNPACK_ALIGNMENT,1)
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_WRAP_S,GL_REPEAT)
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_WRAP_T,GL_REPEAT)
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MAG_FILTER,GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR) glGetError() =GL_INVALID_ENUM // !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MIN_FILTER,GL_LINEAR)
glTexImage2D(GL_TEXTURE_2D,0,GL_RGB,512,512,0,GL_RGB,GL_UNSIGNED_BYTE,0x11da210)
|
Par funkciju argumentu skaitu, vai defainu nosaukumiem es ne vārda neteicu. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Mar 18, 2009 3:48 pm Post subject: |
|
Esmu stulbs, vai ko jaucu:
http://read.pudn.com/downloads51/sourcecode/windows/opengl/176557/QuadTreeLOD/Texture.cpp__.htm
Tur skaidri un gaiši rakstīts.
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MAG_FILTER,GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR);
Nu tad sanāk, ka arī šie ir pirmskursnieki, un vispār viss internets ir pilns ar vabolēm. :wink:
Tūlīt paskatīšu OpenGL officiālās funkcijas, varbūt tiešām ....
Fak, te: http://www.opengl.org/documentation/specs/man_pages/hardcopy/GL/html/gl/texparameter.html
stāv rakstīts, ka mag filtram nav tādi argumenti. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Last edited by EDDY on Wed Mar 18, 2009 3:58 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Mar 18, 2009 4:00 pm Post subject: |
|
Jā, taisnība tev ir gan. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Fri Mar 20, 2009 11:53 am Post subject: |
|
palasot sis perles it ipasi darbaa no riitiem, uzreiz diena atrak paiet _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|