dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Vajag apvienoties
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Meklēju sadarbību
View previous topic :: View next topic  
Author Message
BHC
Guest





PostPosted: Sun Mar 27, 2005 9:47 pm    Post subject:

Manā komandā vajadzētu, hm... Bilu, Pamelu un Toņu no gaļas paviljona.

Quote:

Dzinis: Nepiekriitu, saakumaa nav jaaizstraadaa dzinis, saakumaa ir jaaizstraadaa detalizeets speeles koncepts no kaa vadoties var veidot jau konkreetus tehniskos risinaajumus. Buutiibaa taa ir pamatkljuuda kas vienmeer tiek pieljauta, un visi to ir piedziivojushi neskatoties uz pieredzeejushu koleegju briidinaajumiem.
Oj, piekrītu, piekrītu.

...bet trešais dooms man nu labāk patīk par RTS un tamagoči miksli (B&W).
Ja nemaldos, doom3 mērķis jau sākotnēji bija spiest uz grafiku, ko arī viņš izpildīja godam.

B&W nekas gluži inovatīvs nebija, atgādināja Populovs - The Beginning, kuru varbūt kāds vēl atceras.
Back to top
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Sun Mar 27, 2005 10:21 pm    Post subject:

Nevajag uztvert visu tik burtiski, es vienkaarshi meegjinaaju paraadiit divus domaashanas principus - tehisko, un radosho. Un kas notiek ja abas shiis idiomas tiek pielietotas speelju izstraadee. Neiedziljinoties konkreetaas speelees, ir neskaitaami citi piemeeri kas paraada robezu starp radosho, uz storiju/dizainu/atmosfeeru balstiito pieeju un tiiri tehniskiem "benchmarkiem".

edit: "Populous" autors bija Peter Molyneux!
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
BHC
Guest





PostPosted: Mon Mar 28, 2005 3:38 pm    Post subject:

Quote:
edit: "Populous" autors bija Peter Molyneux!
Ņjā, tādā gadījumā viņš ir radījis divas ļoti līdzīgas spēles. Radoši?
Back to top
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Mon Mar 28, 2005 4:08 pm    Post subject:

Quote:
Radoši?

Jaa radoshi!
Kaapeec?
Taapeec ka koncepts aug liidzi laikam un tiek pilnveidots!
Shaads panjeemiens ir biezi sastopams, un tas veel nenoziimee ka speele ir rimeiks. Vislabaakais nosaukums sheit laikam buutu - evoluucija!
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Guest






PostPosted: Mon Mar 28, 2005 5:17 pm    Post subject:

Nepārliecinoši, nekas būtiski nav mainījies. Pielikts klāt tamagoči un vēl pāris fīčas. Es neteicu, ka tas ir rīmeiks. Anyway:
Quote:
Neiedziljinoties konkreetaas speelees, ir neskaitaami citi piemeeri kas paraada robezu starp radosho, uz storiju/dizainu/atmosfeeru balstiito pieeju un tiiri tehniskiem "benchmarkiem".
Pie tā arī paliekam.
Back to top
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Mon Mar 28, 2005 5:38 pm    Post subject:

Es arii neesmu nekaads B&W fans, bet tomeer...


...tas neko nemaina, peace!
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Mar 28, 2005 5:50 pm    Post subject:

Veelreiz pieraadaas, ka par gaumi nestriidas bet kaujas :P



shajaa sakaraa varu teikt tikai vienu lietu: ar speeleem ir kaa ar meiteneem - vienam patiik viena, citam otra, un nekaadi vaardi nemainiis cilveeka uzskatus, taapeec striideeties ir bezjeedziigi.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Mon Mar 28, 2005 6:04 pm    Post subject:

..kam nu meitenes, kam beigti zinaatnieki! ;)

Vispaar jau doma nebija striideeties par gaumi, bet gan daudz maz objektiivi par dizaina origjinalitaati, bet atkal viss tiek novests liidz holi-waram

p.s. Tie divi pikceri tur augstaak bija Popoulus un B&W, tas nav tas kas man personiigi patiik, vienkaarshi piemeers kaa atbilde uz apgalvojumu ka nekaadas lielaas atskiriibas sho divu speelju starpaa nav. Nevajag teikt ka speele ir suuds tikai taapeec ka kaadam vinja nepatiik!
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Mar 28, 2005 6:30 pm    Post subject:

Quote:
Vispaar jau doma nebija striideeties par gaumi, bet gan daudz maz objektiivi par dizaina origjinalitaati


[IMHO]
Bet tas, manupraat, galu galaa tik un taa reduceejas uz striidu par gaumi...

jo tiem kam tuvaaki FPS ar demonu slakteeshanu arii attieciigi pamaniis katru jaunu niansi demonu uzvediibaa, izskataa, ierochu darbiibaa, playera kustiibaas un taadaas lietaas, bet par RTS teiks - tur taksh visaas speelees viens un tas pats - buuvee armiju un sit pretinieku armiju...

savukaart tie, kam tuvaaks RTS pamaniis katru jaunu niansi attack/defence punktu skaitiishanaa, unitu uzvediibaa, pielietojamajaas strateegjijaas un taadaas lietaas, bet par FPS teiks - tur taksh visaas speelees tikai ej un shauj un viss...

taapat ar citiem zhanriem...

personiigi es veerteejot speeli (taapat kaa muuziku, filmu, graamatu utt ) vados peec viena kriteerija - man patiik vai nee... meegjinaat taadu lietu analizeet logjiski - kaapeec patiik? kaapeec nepatiik? ko vajadzeetu mainiit? - manupraat ir diezgan neproduktiivi, jo taas lietas kas man kaadaa konkreetaa speelee nepatiik, var izraadiities ljoti tiikamas citaa speelee savienojumaa ar citaam lietaam, kas pirmajaa speelee nebija. un otraadaak - taa lieta kas vienu speeli padara par super hitu manaas aciis citos apstaakljos var citu speeli pavisam izbojaat. Manu miiljaako speelju sarakstaa ir indiviidi no gandriiz visiem zhanriem. Katru speeli es baudu kaa veselu un ljauju tai darboties uz mana praata dziljaakajiem slaanjiem, kurus es ne obligaati apzinos, taapeec izanalizeet sho procesu ir pagruuti, bet rezultaataa, vismaz es, no labaam speeleem guustu daudz lielaaku baudiijumu ;)

Bet ja arii es kaut kur nenotureeshos un uzsaakshu striidu par to, kura speele labaaka/sliktaaka, juus visdriizaak redzeesiet mani ciinaamies kaada old school FPS labaa, jo taadi parasti manas dveeseles stiigas parausta daudz efektiigaak ;)

.. laikam aizraavos, bet man dazreiz patiik taa pafilozofeet Smile ..
[/IMHO]

Quote:
Nevajag teikt ka speele ir suuds tikai taapeec ka kaadam vinja nepatiik!

Bingo!
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Mon Mar 28, 2005 6:47 pm    Post subject:

Zinaama taisniiba tev ir tomeer vai mums kaa speelju veidotaajiem nebuutu jaamaacaas analizeet to kas tad veido origjinaalu speeles dizainu lai shiis zinaashanas vareetu pielietot praksee.
Es nesaliidzinaaju RTS ar FPS lai pateiktu ka viens ir labaaks par otru, tam bija pavisam cita jeega. Protams lai daudz maz nopietni kaut ko saliidzinaatu ir jaaieklaujas vismaz vienaa zanraa, vai apakshzanraa.
Un ja runaa chista imho tad es atkal censhos visaas speelees kuras speeleeju saskatiit kaut kaadu dziljaaku jeegu, saiknes ar agraak veidotaam speeleem no kuraam kaada ideja ir panjemta, utt. Patiesiibaa tagad tas vairs tik labi neizdodas jo praktiski neiznaak tik daudz speeleet.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
BHC
Guest





PostPosted: Mon Mar 28, 2005 10:15 pm    Post subject:

Quote:

Vispaar jau doma nebija striideeties par gaumi, bet gan daudz maz objektiivi par dizaina origjinalitaati, bet atkal viss tiek novests liidz holi-waram

p.s. Tie divi pikceri tur augstaak bija Popoulus un B&W, tas nav tas kas man personiigi patiik, vienkaarshi piemeers kaa atbilde uz apgalvojumu ka nekaadas lielaas atskiriibas sho divu speelju starpaa nav. Nevajag teikt ka speele ir suuds tikai taapeec ka kaadam vinja nepatiik!


Man tevi, Hobit, jāapbēdina - tu kļūdies. Tevis iepostātajā pičtūrē ir attēlots kaut kāds pirmais, pre-historic populovs. Es runāju tieši par "Populovs: The Beginning", kura jau ir iespiedusies nākamajā dimensijā (tb 3d).

Un man tieši likās, ka mēs runājam par inovācijām geimpleja ziņā nevis par dizaina orģinalitāti. Doh.

Toties es te varu secināt, ka Pečkas radošums ir iestrēdzis pie viena RTS paveida, kur geimplejs koncentrējas uz mazu, dumju cilvēciņu audzināšanu un zvēriņu dīdīšanu. Kuram gan nepatīk būt Dievam?
Back to top
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Tue Mar 29, 2005 7:19 pm    Post subject:

Quote:
Man tevi, Hobit, jāapbēdina - tu kļūdies.


Борис, ты неправ!
...bija taads joks.

Quote:
Un man tieši likās, ka mēs runājam par inovācijām geimpleja ziņā nevis par dizaina orģinalitāti. Doh.


Par ko mees vispaar runaajam? Ja mani nevilj mani sensorie izvirziijumi kas tiek deeveeti par aciim tad tu pats saliidzinaaji BW ar Populusiem ar to pamatojot radoshuma iztruukumu shajaa speelee, un veel vieniigais ko varu izsecinaat no taada apgalvojuma ir ka tu to definee kaa rimeiku, jo kaa gan savaadaak tad lai pasaka.
Turpat tu godam pasaki ka tev cieniitais labaak patiik d3 nekaa bw, un uz taa tika balstiita vissa doma, neiedzailjinoties kaapeec patiik, un neiedziljinoties katras speeles truukumos.
Ejot veel taalaak no taas domas kas bija originaalajaa postaa kaads pamanaas pateikt ka mees te saliidzinam FPS ar RTS...
"oh my gosh"

Mums jau vajadzeeja beight sho diskusiju pie shii:
Quote:
Neiedziljinoties konkreetaas speelees, ir neskaitaami citi piemeeri kas paraada robezu starp radosho, uz storiju/dizainu/atmosfeeru balstiito pieeju un tiiri tehniskiem "benchmarkiem".

Mana vaina.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Eximo
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 08 Feb 2003
Posts: 106
Location: Rīga

PostPosted: Tue Mar 29, 2005 11:57 pm    Post subject:

Radoši, ne radoši - par to vēl var strīdēties, bet skaidrs ir viens, ja spēle spēj pelnīt, tad vairāk vai mazāk viss tiek darīts pareizi. Un gan D3, gan B&W abi, cik man zināms, apliecinājuši savu pelnītspēju.

Hobita galvenā doma bija, ka nav obligāti jābūt galvenajam programmētājam, lai gūtu panākumus gamedev'ā, nevis, kas labāks - D3 vai B&W, kā to laikam uztvēra BHC. Smile
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Andza



Joined: 20 Jan 2003
Posts: 44
Location: In Ikskile was the first stone building in all Baltija.

PostPosted: Thu Apr 07, 2005 10:41 pm    Post subject:

Paaris references par oftopu:

Vispaar jau Molinjee ir arii programmeetaajs, un vispaar jau Karmaks arii pashas kompaanijas saakumposmaa straadaaja pie speelju koncepcijas nevis tikai pie dzineeja rukaaja (no otras puses toreiz ID bija vispaar gjeeniju komanda novaakusies: Karmaks, Amerikaanis Magkii, Romero, Hols utt.). Origjinalitaati te taa gruuti saliidzinaat, Molinjee ir slavens ar savu "netradicionaalo" pieeju speeleem, ID ir savaa zinjaa radiijushi FPS zhanru.
Bet anyway ne par to ir runa.

Runa ir par apvienoshanaas probleemaam. Ja sekojam shim te pashreizeejam variantam, ir galvenais programmeetaas un tad kaut kaads marginaals programmeetaajs-paliigs un "siikie kadri" grafikji, audio speciaalisti utt., tad nafig vispaar tam programmeetaajam vinjus vajag? Neizklausaas peec baigi dizhaas apvienoshanaas.

Man jau shkjiet, ka galvenaa probleema shobriid sleepjas tur, ka tiek visu laiku plaanoti nepaceljami projekti. Respektiivi paaraak grandiozi. Kaut kam pieticiigaakam vareetu IMO arii komanda saformeeties un uztaisiit to. Tikai tur jau paraadaas jautaajums, cik lielaa meeraa ir nepiecieshama komanda, lai taisiitu ko pieticiigu? (varbuut vairaak nekaa liekas)
_________________
Atmosfeera ir nepraatiigi svariiga, kad es jums saku!
Back to top
View user's profile
zutiic
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 12 Jan 2004
Posts: 140
Location: Rīga

PostPosted: Sat Apr 09, 2005 10:39 am    Post subject:

mans apvienotaa lv gd tiima variants:

    augsgalaa ir daudz maz radoss cilveeks(turpmaak textaa "biidiitaajs"), kurss izstraadaajis speeles konceptus un ideju (lead aartists vai dizaineris - sauc kaa gribi), un kuram toch uz sirdsapzinjas ir visas speeles gala iznaakums, un taapee vinss arii biida visus paareejos.

    visi paareejie ir pa pusei neatkariigs programmeetaaju barinss, kuri apspriezz ar "biidiitaaju" tikai ko vajadzeetu no tehniskaas puses(efekti, lietotaaja interfeiss, utt.), un ja kaut kas nav tehniski realizeejams, vienojaas ar projekta "biidiitaaju" par "koncepcijas sasaurinaasanu".

    un veel "biidiitaajam" ir tiessi pakaartoti modeleetaaji, 2d aartisti un komponists.

...un vinji visi vadaas peec viena koncepta(neviens necenssaas kaut ko savu pielikt bez "biidiitaaja" atlaujas), ..un visi dziivo ilgi un laimiigi. BEIGAS.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Meklēju sadarbību All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 3 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group