|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Vai ir vajadzīgi ārzemju jaunumi? |
Jā |
|
75% |
[ 31 ] |
Nē |
|
24% |
[ 10 ] |
|
Total Votes : 41 |
|
Author |
Message |
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Thu Apr 08, 2010 3:54 pm Post subject: |
|
Forši. Gaidīsim. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Thu Apr 08, 2010 8:47 pm Post subject: |
|
O šito es ar gaidīšu (jāsāk meklēt kur nobāzu 3d maksi)
Es noteikti kļūtšu par kruto grafiķi ja EDDY rakstīs pamācības |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Apr 09, 2010 6:58 am Post subject: |
|
Muļķības!
Es iemācīšu tikai teoriju, praktizēsiet jūs paši. Kā jūs vilksiet vertekšus, un kā jūs teksturēsiet modeli - tas jūsu ziņā.
Bet būtu labi, ja kāds noziedotu dažas dienas uzrakstot pamācību par skeletal animation, uz tieksim Collada formātu, vai FBX. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Apr 09, 2010 9:36 am Post subject: |
|
EDDY wrote: | Muļķības!
Es iemācīšu tikai teoriju, praktizēsiet jūs paši. |
Kurš vienmēr sūdzējās un īgņojās, ka visur tikai teorija un teorija, bet nekur nav praktiski piemēri? |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Apr 09, 2010 10:19 am Post subject: |
|
Ehh, bubu, nejauc 3D grafiku ar API programmēšanu.
Grafiskais dzinis jau būs vienmēr visām spēlēm viens, bet mainās taču dekorācijas, vai ne? Tev neko nedos, ja es uztaisīšu lēkājošu cilvēciņu ar 10 animācijas slāņiem un sateksturēšu ar Pelt mapping tehniku. Savā spēlē tu to neliksi, pamainīt tur neko nevarēsi. Bet tu vari iemācīties tehniku, teoriju kā uztaisīt simtiem dažādas būtnes ar 20 dažādām animācijām un sašvīkot Pelt līnijas pa savam prātam. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Apr 09, 2010 11:53 am Post subject: |
|
Šoreiz daļēji jāpiekrīt abiem..
EDDY'am nevajadzētu rādīt tikai praktisku piemēru, bet 3DS MAX pamācībās bija arī sākuma scēnas - lai varētu praktiski izmēģināt tutoriālī stāstīto bez īpašām problēmām - tās noderētu ielikt pamācībā. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Apr 09, 2010 12:17 pm Post subject: |
|
EDDY wrote: | Bet tu vari iemācīties tehniku, teoriju kā uztaisīt simtiem dažādas būtnes ar 20 dažādām animācijām un sašvīkot Pelt līnijas pa savam prātam. |
Tu arī varētu iemācīties tehniku - programmēšanu, tās pamatus - funkcijas/klases/utml. Tas viss palīdzēs apgūt un saprast simtiem dažādu API pielietošanas principus dažu stundu vai pat minūšu laikā. Tas attiecas gan uz geimdevu, gan webdevu, gan jebkuru citu programmēšanas nozari. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Apr 09, 2010 12:55 pm Post subject: |
|
Nu, bet lai to iemācītos, man jāizlasa 1000 lapu bieza grāmata.
Neviens jau negrib uztaisīt vienkāršu apmācību par šeideriem, kur pāris lappusēs būtu paskaidrots LATVISKI! Nu vismaz krieviski...
Es gribēju nopirkt veikalā grāmatu krievu valodā un figa, nav. Ja ir, tad ļoti neinteresanta un neaptver prasīto spektru.
Snake5, manuprāt no tā nav nekādas jēgas. Vajag, lai cilvēks lasa un dara līdzi, nevis atver jau gatavu scēnu un nezin, ko ar to darīt. Es nekad neesmu izmantojis scēnas failus no CD. Cik ātri atvēru, tik ātri aizvēru.
Ar programmēšanu kā teicu - tur ir savādāk. Tas grafikais dzinis ir, prasītie bump, gloss izveidoti un miers. Tālākais jau ir tīrā programmēšanas skola.
Bet vajag šablonu, no kura tālāk domāt savus piemērus. Man jātiek līdz tam. Ar OpenGL GLSL bija skaidrs jau no viena piemēra. Ar DirectX ir grūtāk.
P.S. Nepatīk man english. Un man gribētos īsi un kodolīgi, pārējo pats izdomāšu. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Apr 09, 2010 1:43 pm Post subject: |
|
Tev ir dīvaini priekšstati par programmēšanu. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Apr 09, 2010 8:34 pm Post subject: |
|
Quote: | Vajag, lai cilvēks lasa un dara līdzi, nevis atver jau gatavu scēnu un nezin, ko ar to darīt. Es nekad neesmu izmantojis scēnas failus no CD. Cik ātri atvēru, tik ātri aizvēru. |
Tieši par to es arī runāju. Kāda jēga apmācībā nomocīt cilvēku ar neskaitāmiem sagatavošanās darbiem? Atvērs šādu failu un sekos pamācībai, skatoties, kas ko dara un kā darbojas u.tml.
Tas, ka tu viņus neizmanto, nenozīmē, ka citiem nevajag. Bet nu kā jau teicu, tas nav obligāti vai kā, vienkārši būtu labāk. Nevajag šaut ar 50 atrunām uzreiz.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|