dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Battle City

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Inf3rnal



Joined: 15 Jun 2006
Posts: 118
Location: Neverland

PostPosted: Thu Jan 29, 2009 1:26 pm    Post subject: Battle City

Domāju, ka visi zina speli Battle City.



Mani interesē kā ir realizēta kieģeļu drupināšana pa tiem šaujot Smile Varbūt kāds var mani apgaismot šajā jautājumā?
_________________
while(!asleep()) sheep++;
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Jan 29, 2009 1:29 pm    Post subject:

Domāju, ka tajā laikā vienkārši tika uzzīmēts tas ķieģeļu spraits uz ekrāna, un tad, kad pa to iešauj, uzzīmē pa virsu dažus melnus pikseļus.
Tb katru spēles ciklu netika attīrīts ekrāns un zīmēts viss pa jaunu - tolaik pieeja videoatmiņai bija visai tieša.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Inf3rnal



Joined: 15 Jun 2006
Posts: 118
Location: Neverland

PostPosted: Thu Jan 29, 2009 1:32 pm    Post subject:

Izklausās loģiski Smile Man arī tāpat darīt? Smile
_________________
while(!asleep()) sheep++;
Back to top
View user's profile Send e-mail
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Thu Jan 29, 2009 1:39 pm    Post subject:

Nav jausmas, bet pirmā lieta, kas nāk prātā ir masīvs 48x48 rūtiņu glabāšanai ...

EDIT: Hmm, sen nav spiests refresh Very Happy
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Jan 29, 2009 1:53 pm    Post subject:

Droši vien, ka jādara tāpat. Man nekas īpaši labāks prātā nenāk.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Thu Jan 29, 2009 5:15 pm    Post subject:

Var jau nomainīt attiecīgo ķieģeļu tekstūras -- nu gandrīz kā animācijas gadījumā, pie katra trāpījuma attiecīgajai tailei - nextFrame.

IMO mūsdienās atmiņas tam pietiek pilnībā un izskatīsies smukāk, ja pirms tam būsi fotožopā tos ķieģelīšus drupinājis.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Inf3rnal



Joined: 15 Jun 2006
Posts: 118
Location: Neverland

PostPosted: Thu Jan 29, 2009 5:26 pm    Post subject:

Tad man rodas zināmas problēmas ar kolīziju, kura prot apstrādāt karti tikai pa tailam.
_________________
while(!asleep()) sheep++;
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Thu Jan 29, 2009 5:40 pm    Post subject:

Manupraat - Visa karte viens bitu masiivs 16x16, prieks koliizijaam, taalaak, katrs kaulins ir nevis viens gabals ar tekstuuru, bet atseviski kiegeliisi, kurus var pa vienam kaut izniicinaat.

So - paarbaudam koliiziju peec principa vai nexTile->FREE, tad ja nav tad paarbaudam vs katrs kiegeliitis (kas buutu kaadi max 10 rectangle X rectangle koliiziju testi, atkariibaa no kiegeliisu skaita, so pilniigi normaali, saubos vai pat uz 100 aiziet daudz laika)

Kiegeliisu vertex bufferis glabaa visus kiegeliisus komplektaa ar randomizeetu UV, lai buutu tekstuuru variaacijas. kad izniicini kaadu kiegeliiti vai vai nu vinju removot no vertex buffera, vai arii pieskirt vinjam UV lai ziimeejaas melns / caurspiidiigs.

player x kiegeliisi koliiziju var arii taisiit taa ka katrs kiegeliitis zem zevis iesleedz/izsleedz atseviskus laucinjus daudz smalkaakaaa koliiziju gridaa, - katrs kiegeliisu bloks teiksim 8x8 or smth, tas buus apmeeram
16*8=128 ti 128x128 biti, kas ir loti maz, 128x128 kaut ar double var glabaat ;P
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
Inf3rnal



Joined: 15 Jun 2006
Posts: 118
Location: Neverland

PostPosted: Thu Jan 29, 2009 5:57 pm    Post subject:

Ideja par kolīziju man patīk Smile
_________________
while(!asleep()) sheep++;
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group