|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 3:03 pm Post subject: |
|
Ok, gaidiisu piemeeru.
Btw shadowmapei ir 100x vairaak vienalga par objektu skaitu nekaa stencil un ja veel tu animee uz GPU ar saderi, nevis ar CPU, tad performance buus looti laba + smukas eenas. _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 3:46 pm Post subject: |
|
Quote: | Tu maz saprotu, kas ir Shadow mape? |
Nu es saprotu. Bet kāds tev no tā labums?
EDDY wrote: | Tu par izblurošanu runā tik veikli, ka liekas, ka tu varētu vienā dienā man uztaisīt to grafisko dzini. |
Kāds blur'ošanai sakars ar dzini?
EDDY wrote: | ]tad būs noteikti čau |
Tev varbūt, bet ne jau datoram..
Secinājums: pamēģini. Pagaidām izskatās, ka tu tikai pīksti pretī, lietojot šausmīgi dīvainus argumentus (blur=dzinis, piemēram), tajā pašā laikā pat nesaprotot, pret ko tu tur cīnies.. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 3:46 pm Post subject: |
|
Storm: To es saprotu ...
Protams, varētu nelikt ēnas, bet gan ambient occlusion. Bija tāds piemērs.
Jautājums, vai to scēnu pavilks ...
Snake5: Blur ir gabaliņš no grafiskā dziņa. Tāpat kā ēnas un šeideri. Es nepīkstu pretī. Pirms es pieteicu savu spēli, es mēnešiem ilgi meklēju (ne jau katru dienu) kādu normālu piemēru par soft ēnām.
Tā arī neatradu. Ja kādu atradu, tad to nevarēja nokompilēt.
Bet, ja nevar nokompilēt, tad tas man neder. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 4:22 pm Post subject: |
|
EDDY wrote: | [
Snake5: Blur ir gabaliņš no grafiskā dziņa. Tāpat kā ēnas un šeideri. Es nepīkstu pretī. Pirms es pieteicu savu spēli, es mēnešiem ilgi meklēju (ne jau katru dienu) kādu normālu piemēru par soft ēnām.
Tā arī neatradu. Ja kādu atradu, tad to nevarēja nokompilēt.
Bet, ja nevar nokompilēt, tad tas man neder. |
Normals piemeers ir tad ja var cut&paste un pasam nekas nav jaadara _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 4:47 pm Post subject: |
|
EDDY wrote: |
Tā arī neatradu. Ja kādu atradu, tad to nevarēja nokompilēt.
Bet, ja nevar nokompilēt, tad tas man neder. |
Dienas citāts.
EDDY, tu pirmo dienu ar Direct3D strādā (ka nevarētu izlabot ar Direct3D saistītās kļūdas? Pirmo dienu ar C++/WinAPI (ka nevarētu izlabot ne-ar-Direct3D saistītās kļūdas? Pirmo dienu ar šo forumu (ka nevarētu uzprasīt mums)?
Last edited by snake5 on Wed Jan 28, 2009 4:50 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 4:49 pm Post subject: |
|
A vot ir nē.
Man galvenais, lai to piemēru var nokompilēt. Tad tu zini, ka visi header faili un bibliotēkas ir savā vietā.
Nvidias piemērus nevar nokompilēt, lai gan exe faili ir (DirectX).
Tāatd nav vērts šos piemērus pat apskatīt.
Un ir daudz engines, kas prasa tādu pašu pieeju. Kā tad es varu izprast piemēra jēgu, ja nav kopējās bildes?
Tieši no tā darbojošā piemēru es varu redzēt, kā viss mainās, varu samazināt koda apmēru, izgriežot visu lieko un piemērot savai spēlei.
Ko man līdz arī piemērs, kurš ir adaptēts lodes formai un kura normāles tiek rēķināats pēc kaut kādas tur formulas lodei? :roll:
Snake5: Protams, var teikt arī, ka pirmo dienu ar DirectX. Kā jau augstāk rakstiju, ja nekompilējas, tad ir čau. Nav jēgas tur zīlēt - kāpēc neiet. Viss it kā savās vietās.
Un te nav nekāda sakara ar to, vai tas ir DirectX, vai OpenGL. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Last edited by EDDY on Wed Jan 28, 2009 5:09 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 4:56 pm Post subject: |
|
Ghh, Edij, nezinu kā tu, bet es piemēros skatos uz kodu un algoritmiem/tehniku, ko tas demonstrē. Izlasu, saprotu, un tad realizēju savā kodā tā, kā man tas ir ērtāk. Man piemēram visai vienalga, kādā vidē tas rakstīts, kompilējas vai nē - ka tik algoritms korekti izskaidrots/parādīts.
Dabiski, ka ar jaunāko versiju SDK, bibliotēkām un kompilatoriem, vai jaunākajām videokartēm, vecāki tutoriāļi un piemēri var nekompilēties un nestrādāt. Neviens 100% forward-compatible kodu nevar uzrakstīt. Tu taču negaidi, ka vecas DOS 16-bitīgas programmas strādās zem Windows Vista bez problēmām?
EDDY wrote: | Kā jau augstāk rakstiju, ja nekompilējas, tad ir čau. Nav jēgas tur zīlēt - kāpēc neiet. Viss it kā savās vietās. |
Tev tā nešķiet pretruna? Man jau gan šķiet, ja kas nekompilējas, tad kautkas nav vietā (headeri, lib, vai līkās rokas ;)
Es katrā ziņā, neesmu saskāries ar ATI, Nvidia vai DirectX SDK piemēru, kuru es nevarētu nokompilēt.
Last edited by bubu on Wed Jan 28, 2009 4:59 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 4:58 pm Post subject: |
|
Dziņa piemēri.. (it īpaši dziņa ar enableShadowMap( bool bTrue ) memberfunkciju mesh'iem)
nVidia piemēri.. kāpēc tos vispār aiztikt, ja atradi sev vajadzīgo iekš DirectX SDK? Tie pietam prasa nVidias libu.. (dažiem ar to lietošanu ir problēmas.. ) ATI btw arī daudz piemēru pat no vecākiem laikiem, pietam ar tīru Direct3D.
Quote: | Ko man līdz arī piemērs, kurš ir adaptēts lodes formai un kura normāles tiek rēķināats pēc kaut kādas tur formulas lodei? |
Ja kādu divu pirkstu attālums vienam no otra ir vienāds ar attālumu starp taustiņiem Ctrl un C, un tajā pašā laikā vēl kādi rokas pirksti ir attālumā vienādā ar Ctrl un V attālumu, tad neko.. (nav runa par konkrēto piemēru, bet vispār)
Un..
EDDY, varbūt tu nezināji, bet visai "spēlei" kodu nevarēs no kaut kādas citas nokopēt.. mācies domāt, nav tev 80, galvai *būtu* jāstrādā |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 5:23 pm Post subject: |
|
Tur tā lieta, ka tie nVidia piemēri prasa to bibliotēku un atbilstošus dll.
Ja būtu viens API un viena platforma, tad jau es sēdētu klusu un nečīkstētu.
Labi, rīt jauna diena. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 5:26 pm Post subject: |
|
EDDY wrote: | Ja būtu viens API un viena platforma |
Direct3D un Windows.
Vispār jau neviens tev neprasa aiztikt "kruto" nVidia SDK. Novelc vismaz ATI RenderMonkey, to gan jau ātri sapratīsi - kā no tās koda un objektu čupas var dabūt savu efektu.. + vēl tur dažādi piemēri.. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Mar 24, 2009 9:12 am Post subject: |
|
Te: http://www.2shared.com/file/5162465/b6fc05db/Sudokus.html
... var atrast kodu tam nelaimīgam manam (copy-paste) piemēram.
Jūsu uzdevums - atrast kļūdu.
Uzmanību - kompilējot var uzkārties dators. Tad parasti palīdz, ja spiež uz Enter vai datora restarts. Nepastāv iespējas palaist debuger, dators gaida un nereaģē.
Tas, kurš atradīs kļūdu un paskaidros man, ko esmu tur izlaidis, dabūs veselu kasti cepumus (ar visu kārbu ). _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Tue Mar 24, 2009 10:20 am Post subject: |
|
compile time:
Code: | source\cgameapp.cpp(343) : warning C4700: uninitialized local variable 'g_pd3dDevice' used |
pielabojot kodu - run time:
Code: | D3DX: D3DXIntersect: Position field required on input mesh to be calculate intersections from |
varbuut tomeer paseedi papeeti piemeerus/etc
un iespeejams ka esi kauko tik unikaalu saliecis ar windu/studiju ka kompileejoties uzkaraas taa ka vajaga kasti restarteet - ozh peec reaali liikaam rokaam imho _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Mar 24, 2009 10:48 am Post subject: |
|
Neko unikālu neesmu licis.
Te ir tā problēma, ka tā D3DXIntersect() funkcija prasa man konkrētu mesh. Bet kurš ir konkrēts mesh? Tā kopija jeb instance, jeb tas mesh, kas tiek ielādēts kā galvenais mesh?
Ar matricām tur ir ok?
-------------- _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Tue Mar 24, 2009 11:03 am Post subject: |
|
konkreets meshs ir meshs pret kuru tu gribi izveikt pickingu
ja gribi pret visiem tad jaasauc ir pret visiem meshiem
es taa arii nesapratu perkee tu tur kopee meshu - imho lieks overheads - meshs jau tev taksh ir - perkee kopiju veidot pret kuru pickingu veikt? _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Mar 24, 2009 11:20 am Post subject: |
|
Kopija ir vajadzīga, jeb kā tad no cipara 1 man dabūt kopiju? Man kopija vajag. Protams, varu zīmēt to pašu 1, bet ar citām kooridnātēm.
Nu, bet redzi, scēnā neviens nezin kā tie cipari tur sakārtosies.
Tāpēc man katru reizi šī intersection funkcija jāmaina, kad parādās kāds mesh?
Ja pieņem, ka pirmais parametrs funkcijai ir kaut kāds mesh, tad ko tur likt? Es nevaru likt for ciklu.
Šķiet, ka labāk palikt pie konsoles varianta, ar bultiņām.
Kaut vai, ja sanāks, pārkodēšu pa vasaru uz DirectX. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|