|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Mar 24, 2009 12:07 pm Post subject: |
|
EDDY wrote: | Kopija ir vajadzīga, jeb kā tad no cipara 1 man dabūt kopiju? Man kopija vajag. |
Kautkādu ārprātīgu freimworku esi nospēris/nokopējis un tagad pats brīnies kā to izmantot? :) Nevajag tev nekādas tur kopijas.
Tav jau n-lapas atpakaļ pateica, ka nevajag nekādas kopijas un kā vajag darīt. Pseidokodā (princips vienāds - gan D3D, gan OGL):
Code: | SetWorldTransform(transform1);
DrawMesh(mesh);
SetWorldTransform(transform2);
DrawMesh(mesh); |
Uzzīmēs mesh objektu (piemēram tavs cipars 1) divās dažādās vietās, kuras norādi ar matricām transform1 un tranform2.
Tu taču neiedomājies, ka, piemēram, tādā spēlē kā GTA visas vienādās mašīnas taisa kā kopijas? Atmiņā ir tikai viens mašīnas modelis - tas tiek zīmēts vairākās vietās mainot world transform matricu pirms katras zīmēšanas.
Quote: | Tāpēc man katru reizi šī intersection funkcija jāmaina, kad parādās kāds mesh? |
Nesaprotu kas tev tur jāmaina. Padod tak visu mainīgo informāciju funkcijai argumentos. Ja vajag visiem mešiem - tad taisi ciklu, kurā izsauc picking funkciju katram no tiem. Kas tur tik neiespējams? |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Mar 24, 2009 12:15 pm Post subject: |
|
Tas nozīmē, ka tajā intersection funkcijā kā arguments mesh ir tikai tie meshi, kas man ir ielādēti atmiņā ar funkciju Load()?
Un vai es varu tajā pēdējā argumentā likt tam mesh masīvu, teiksim tā - &g_mesh[0] ... &g_mesh[12], ja jau tā funkcija man jāieliek ciklā?
Tā jau ir, ka skatās citu piemērus un nedomā līdzi ... _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Mar 24, 2009 12:29 pm Post subject: |
|
Nesaprotu, ko tu nesaproti un ko tu prasi.
Es to taisītu aptuveni šādi (pseidokodā):
Code: | // rayA, rayB ir divi punkti, kas apzīmē staru no rayA uz rayB screen koordinātēs
vector3 rayA = ...;
vector3 rayB = ...;
for (objekts in visi_cipari_kas_uz_galdiņa)
{
vector3 objRayA, objRayB;
D3DXVec3Unproject(objRayA, rayA, viewport, projMatrix, viewMatrix, objekts->WorldMatrix);
D3DXVec3Unproject(objRayB, rayB, viewport, projMatrix, viewMatrix, objekts->WorldMatrix);
if (Intersect(objekts->Mesh, objRayA, objRayB)
{
// ir atrasta sadursme ar šo objektu
// ... dari kas jādara
return;
}
} |
objekts šajā gadījumā ir kautkas, kas tev ir uz galdiņa - tas satur Mesh (tā ģeometriskā reprezentācija) un WorldMatrix (šī Mesh'a transformāciju pasaulē). |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Tue Mar 24, 2009 11:50 pm Post subject: |
|
Es joprojaam nesaprotu kapeec vins vispaar neklausaas kad teicu ka vajag vienkaarsu STARS->PLAKNE?!
Iedomaajies ka virs tava laukuma ir plakne... to atrodi kur ir sadursmes punkts kursors-plakne 3D... Tev gruuti no taa punkta izreekinaat uz kuru laucinju speeleetaajs klikskina ?! Ko tur var neizdomaat.. nu jeez un nebuus ne pret 100 kaulinjiem stars jaacasto ne nekadiem meshiem jaacakareejaas un nebuus arii jaatraapa pa ciparu bet varees smuki noklikskinaat uz poziiciju lol
Prieks iipasi gudriem - ja tev stars (rozaa) saduras ar plakni (peleeka) un tu ieguusti punktu (zaljs), tu nevari izreekinaat kuraa iedaliijumaa no visiem mazajiem laucinjiem vins iekritiis? (sarkanaa?)
_________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 9:00 am Post subject: |
|
Teorija vienmēr ir vieglāka, nekā prakse.
Uztaisi man piemēru, un cepumu kaste ar visiem cepumiem ir tava!
Pie reizes es sapratīšu kā to dara, un pie reizes dev.gamez.lv servers mazāk aizņems vietas uz diska (nevajadzīgo topiku dēļ). _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 9:31 am Post subject: |
|
litru jamesona un es tev uztaisiishu sampli
a cepumi nav arshana _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 9:38 am Post subject: |
|
Ok, sarunāts.
Īru viskijs man ar garšo! _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 2:27 pm Post subject: |
|
Nu, un kur ir source code?
Tā tu viskiju nedabūsi! _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 2:44 pm Post subject: |
|
taa tu sourci nedabuusi _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 3:11 pm Post subject: |
|
Lol eddy - viens Vieport.Unproject izsaukums, tad ray-plane koliizija super vienkaarsa, un mazliet otraas klases matemaatikas lai dabuutu konkreeto laucinju, un mazliet praatinja lai ieguuto koordinaatu izmantotu array indeksaacijai Zeel ka nepaskatiijos agraak nokaveeju savu present'u _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 4:27 pm Post subject: |
|
Vecais_Dumais_Laacis wrote: | taa tu sourci nedabuusi |
Kaķi maisā nepērk!
Nu, Storm, ja tev tas vienkārši, tad fiks uzprogrammē, dabūsi kādu viskiju. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 4:45 pm Post subject: |
|
EDDY wrote: | dabūsi kādu viskiju. |
Ja gribam, lai viņš pats iemācās, ieteiktu pacelt cenas.
Tātad, ja man ziedosi 1000 Ls, izveidošu tev paraugu. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 4:47 pm Post subject: |
|
Es labāk nopērku C4 engini un uzcepu kaut kādu 3d kvestu, nekā maksāju tev 1000 latus. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 5:02 pm Post subject: |
|
kaads kakjis maisaa? demo taksh ir.
source ~60 rindas pickingam apmainjaa pre 1l jamesonu kaa jau bija runaats. pagaidaam pat tuvumaa neesmu redzeejis ka tu esi jamesonu sagaadaajis. _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|