dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Divi jautājumi par DirectX
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Microsoft DirectX
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Apr 02, 2009 3:55 pm    Post subject:

Kas tur nav izsmeļoši? "Uzgriez" slaideri uz lielāku output līmeni, kad ieslēdz debug runtime. 3 ir labs (errori+warningi). Visu redzēsi Output logā.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Apr 28, 2009 12:28 pm    Post subject:

Klīst runas, ka manai programmai "Sudoku puzzle" ir nepieciešams:
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Package (x86).

Kā apiet šo nepieciešamību?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Apr 28, 2009 12:52 pm    Post subject:

Vai tu lasi, ko tev citi atbild?
Es uz šo jautājumu tev esmu jau atbildējis, imho ļoti izsmeļoši: http://dev.gamez.lv/viewtopic.php?p=19840#19840
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon May 18, 2009 12:43 pm    Post subject:

Tāds mazliet jokains jautājums - vai uz OpenGL var iebīdīt DirectX formātu *.X?
Ir kāds piemērs par šo zināms?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon May 18, 2009 12:45 pm    Post subject:

Var. Kā uz DirectX, tā uz OpenGL var iebīdīt jebkuru formātu (tai skaitā tavu *.X). Jo API nav nekāda sakara ar datu reprentāciju uz diska/disketes/CD. DX/GL API ir par videokartes hardwares darbināšanu. Tas, kādā veidā/formā līdz API nonāk dati, abiem ir pilnīgi vienalga.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Jul 16, 2009 8:42 am    Post subject: Grāmata par HLSL?

Vai kādam ir zināma kāda grāmata par HLSL no A-Z?

It kā nav nekā tik sarežģīta, visādi in, out, no aplikācijas uz VS, no VS uz PS, vec3 it kā esot float3 ... tas nu būtu skaidrs.

Bet ...

Vakar papētīju, paniekojos, bet nonācu līdz savam OpenGL menu piemēram un nolēmu to pārveidot.

Vienīgā nesaprotamā lieta ir šī:

Code:
    vec3 m_Tangent  = vec3(gl_ModelViewMatrix * Tangent);


Te nu skaidrs, ka bez grāmatas galā netikt. Ir kāda ideja? Varbūt ir kāda mājaslapa, kur ir parādītas GLSL un HLSL atšķirības?

Pašam slinkums meklēt, jo nezinu arī ko meklēt. Laughing
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bulkano



Joined: 22 Apr 2009
Posts: 39

PostPosted: Thu Jul 16, 2009 10:05 am    Post subject: Re: Grāmata par HLSL?

EDDY wrote:

Vienīgā nesaprotamā lieta ir šī:

Code:
    vec3 m_Tangent  = vec3(gl_ModelViewMatrix * Tangent);



Es nesaprotu ko tu nesaproti

Tagent vektors pareizināts ar OpenGL uzlikto modelview matricu. Tad jau tev vajag nevis HLSL grāmatu, bet gan matemātikas grāmatu.
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Jul 16, 2009 10:26 am    Post subject:

Es neprasu - kas tas ir?
Es prasu - kā to pieraksta iekš HLSL?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bulkano



Joined: 22 Apr 2009
Posts: 39

PostPosted: Thu Jul 16, 2009 12:20 pm    Post subject:

HLSL dokumentācija tas ir ļoti labi aprakstīts ar n-tajiem piemēriem.
piemēram šeit:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb944006(VS.85).aspx
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Jul 16, 2009 12:24 pm    Post subject:

To pašu es varu atrast arī MSDN dokumentācijā.
Man prasītos kāda offline grāmata, kas nav online režīmā.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Jul 16, 2009 12:56 pm    Post subject:

Tev, EDDY, bubu jau vienreiz stāstīja īsu pamācību šeideru pārrakstīšanā..
šeit jāatceras tikai šie:
vec3->float3
vec3( ... )->xxx.xyz
a * b -> mul( a, b ) (vai mul( b, a ), nezinu īsti, vai GLSLā arī ir atšķirība rezultātā atkarībā no secības, būs tev uzdevums apskatīties un pārbaudīt Wink )

Un tā "offline grāmata" ir DirectX SDK dokumentācija. Ja tev ir SDK, būs arī dokumentācija.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle


Last edited by snake5 on Thu Jul 16, 2009 12:58 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Thu Jul 16, 2009 12:57 pm    Post subject:

vispaar jau msdn ir pieejams arii offlaina rezhiimaa alja
directx sdk
platform sdk
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Jul 16, 2009 1:05 pm    Post subject:

Nē, ir man mājās tas MSDN cik lien. Tas man nevajag.
Man prasītos kāda grāmata, kas izstāsta no A-Z.

Tas ir normāli, ka iekš MSDN tev uzraksta - D3DXMatrixInverse is a invert matrix un bla, bla, ne viena vārda par to, kā tā izskatās un kam tā vajadzīga??? 8 liekas lapas un jēgas nekādas.

Tāpēc man vajag grāmatu. Ir kaut kāda grāmata:

http://www.d3dcoder.net/d3d9c.aspx

bet no tās HLSL ir maz, un labāk jau būtu tikai par pašu HLSL, nevis visu kopā.

Bet nevajag saspringt. Ja nav tad nav, tik tāpat paprasīju, varbūt kāds zin, ka tāda grāmata ir.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Jul 16, 2009 1:34 pm    Post subject:

Ja nav, tas nozīmē, ka nevajag. MSDN pasaka, ko D3DXMatrixInverse dara. Ja esi pietiekami apmācīts matemātikā, zināsi, ko ar to var darīt.
Un par to, kā tā izskatās, tur pietiekami uzrakstīts.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bulkano



Joined: 22 Apr 2009
Posts: 39

PostPosted: Thu Jul 16, 2009 1:42 pm    Post subject:

"shaderx" ir par šaderiem grāmata, bet nu ja tev liekas, MSDN dokumentācijā nekā jēdzīga nav (nekas nav aprastīts), tad grāmata tev arī nepalīdzēs.
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Microsoft DirectX All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 8 of 9

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group