View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Jan 22, 2009 4:55 pm Post subject: |
|
Nevajag domāt ;) Vajag uzpiest F1 un izlasīt. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Thu Jan 22, 2009 5:09 pm Post subject: |
|
0.
šis menu ir ok, bet
1.
ja kaut kādas burbuļainas ciparu vietas, tad labāk manuprāt būtu uztaisīt 3d dēli un tad tajā uz iekšu ieliekt ciparu vietas..
2.
mūzika vairāk kā kaut kādai filmai: zombiji naktsklubā
nevar gluži teikt, ka slikta (t.i. kaut kur tai būtu pielietojums), bet noteikti neiederas.. sudoku spēlei kā tādai melnā tēma ne gluži piestāv manuprāt :/ nu ja viss nebūtu tik melns, tad derētu kaut kas šāds: http://yy.lv/download.php?f=17017 |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Thu Jan 22, 2009 11:16 pm Post subject: |
|
Man uz platekrāna - UI pogas neķer peles inputu (ķer kaut kādās šķībās pozīcijās). _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Jan 23, 2009 3:06 am Post subject: |
|
Ā, a es domāju tā ir fīča - ka tur nekas nav gatavs, tāpēc pogas nevar nospiest :) Jā, man ar uz 1280x800 nespiedās pogas. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Jan 23, 2009 8:23 am Post subject: |
|
Ak, piemirsās pateikt, ka izmantoju 1280X1024.
Pēc idejas gribēju izmantot picking, bet tā īsti nevaru iebraukt ar tiem 0x0000 un 0xFFFFFF. Nav arī īstu piemēru.
Vai nu pērciet monitoru, kas atbalsta 1280X1024, vai arī samierinieties! :roll:
Snake5 - zinu, ka šis te muzons neder. Ieliku tāpat, lai būtu kaut kas.
Pēc idejas tur iederēsies techno, nevis kaut kāda mobilo telefonu pīkstoņa. Mājās noteikti paklausīšos tevis piedāvāto variantu. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Jan 23, 2009 10:42 am Post subject: |
|
Nu skaties, skaties.. Jaunākajos, no Decembra, Steam Hardware Survey'ā ir dati, ka widescreenu lieto gandrīz 40% lietotāju! Tev tiešām gribās, lai 40% cilvēku (tai skaitā arī žūrījas locekļi) nevar palaist tavu spēli?
Es īsti nemaz nezinu kā var uztaisīt, lai widescreens nestrādā (izņemot hardkodētas koordinātes, protams). Pats biju izbrīnīts, ka, rakstot Squares 3D, widescreens tika automātiski supoortēts bez nekādas īpaša koda. Tb bilde nestiepās un rādījās platekrānā korekti :) |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Fri Jan 23, 2009 11:17 am Post subject: |
|
Manuprāt, diezgan neprātīgi ir GUI/UI veidot kā 3d + izmantot pickingu, ja to neprasa spēles ideja. Daudz vienkāršāk un efektīvāk ir to veidot 2d.
Īsti nesaista kopumā tādi dizaina risinājumi, bet kas tiešām neatbilst kompozīcijas u.tml kanoniem, tad pirmais, ko bubu, pieminēja. Un otrs ir spēles 'title' bilde, kur pat labāk izskatītos parasts teksts ar atbilstošu krāsu. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Jan 23, 2009 11:27 am Post subject: |
|
Man menu NAV 3D, bet gan 2D.
Tam, kas griežās, nav nekāda sakara ar tām podziņām.
Varbūt ir kāda ideja par to, kā piesaistīt menu jebkurai izšķtspējai?
Neiešu tak rakstīt formulas .... _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Jan 23, 2009 11:59 am Post subject: |
|
Tak kādas formulas? Piemēram, nopozicionē apakšējo meņu elementu labajā apaksējā ekrāna pusē tā, lai tas no labās ekrāna malas ir 20px (t.i. elementa left koordināte = screen_width - 20 - menu_item_width) , un no apakšas arī 20px (top koordināte = screen_height - 20 - menu_item_height). Nākamo elementu virs viņa zīmē tā, lai atstarpe starp tiem sanāk arī 20px. Acīmredzami, ka šādi veidots meņu nebūs atkarīgs no izšķirtspējas. Neredzu problēmu kautkādām formulām. Pirmitīvas pamatskolas kalkulācijas :)
(20px vietā, protams liec jebko citu, kas labāk izskatās ar taviem fontiem un meņu itemu stilu). |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Fri Jan 23, 2009 12:05 pm Post subject: |
|
Tieši kā bubu saka. Noteikti ar šo esi sastapies citu viet`, kur tos sauc par [anchor point]/[align type]. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Jan 23, 2009 12:20 pm Post subject: |
|
Bet runa ir par peles koordināšu formulām.
Pagaidam ir kaut kas līdzīgs:
Code: | if ((x>=200 || x<=150 || y<=200 || y>=150))
{
// te padod funkciju Draw_option();
} |
Starpcitu, izmantoju glfw peles funkciju. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Jan 23, 2009 12:32 pm Post subject: |
|
Nu tak saglabā tās koordinātes kautkur.
Code: | struct Rect
{
int left;
int top;
int right;
int bottom;
};
struct MenuItem
{
std::string name;
Rect rect;
};
std::vector<MenuItem> items;
MenuItem item1 = { "New Game", { x, y, x + width, y + height } };
MenuItem item2 = { "Hello world!", { x, y + height + space, x + width, y + 2 * height + space } };
items.Add(item1);
items.Add(item2);
Point p = { mouse.X, mouse.Y };
foreach (MenuItem item in items)
{
if (button_down && PointInRectangle(p, item.rect))
{
alert("You have clicked on " + item.name);
}
graphics.drawTextBox(item.name, item.rect);
} |
|
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Jan 23, 2009 12:40 pm Post subject: |
|
Nu, ar vektoriem vēl neesmu iepazinies.
Būs jāpačeko, kas tur uzzīmēts ...... :wink:
Bet vai tad tā var rakstīt Code: | MenuItem item in items | ? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Jan 23, 2009 12:42 pm Post subject: |
|
Nē, tā nevar. Tas bija pseidokods. (nu īstenībā Visual C++'ā var līdzīgi, bet tā ir MSVC specifiska fīča).
Bet var šitā: http://dev.gamez.lv/viewtopic.php?p=19388#19388
Un ja nepatīk vektori, lieto kaut parastus masīvus:
Code: | MenuItem items[10];
items[0] = ...;
items[1] = ...; |
Diža atšķirība nebūs (ja nu vienīgi koda smukumā). |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Fri Jan 23, 2009 6:43 pm Post subject: |
|
Nu EDDY, tu tādus jautājumus uzdod... Kā tad tu Evitai menu kodēji? Un soliji tādu HiTech brinumu, bet pat ar vektoriem neesi iepazinies??? _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
|