dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Menu spēlei
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Jan 22, 2009 4:55 pm    Post subject:

Nevajag domāt ;) Vajag uzpiest F1 un izlasīt.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Jan 22, 2009 5:09 pm    Post subject:

0.
šis menu ir ok, bet
1.
ja kaut kādas burbuļainas ciparu vietas, tad labāk manuprāt būtu uztaisīt 3d dēli un tad tajā uz iekšu ieliekt ciparu vietas..
2.
mūzika vairāk kā kaut kādai filmai: zombiji naktsklubā Very Happy
nevar gluži teikt, ka slikta (t.i. kaut kur tai būtu pielietojums), bet noteikti neiederas.. sudoku spēlei kā tādai melnā tēma ne gluži piestāv manuprāt :/ nu ja viss nebūtu tik melns, tad derētu kaut kas šāds: http://yy.lv/download.php?f=17017 Very Happy
Back to top
View user's profile Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Thu Jan 22, 2009 11:16 pm    Post subject:

Man uz platekrāna - UI pogas neķer peles inputu (ķer kaut kādās šķībās pozīcijās).
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Jan 23, 2009 3:06 am    Post subject:

Ā, a es domāju tā ir fīča - ka tur nekas nav gatavs, tāpēc pogas nevar nospiest :) Jā, man ar uz 1280x800 nespiedās pogas.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Jan 23, 2009 8:23 am    Post subject:

Ak, piemirsās pateikt, ka izmantoju 1280X1024. Embarassed

Pēc idejas gribēju izmantot picking, bet tā īsti nevaru iebraukt ar tiem 0x0000 un 0xFFFFFF. Nav arī īstu piemēru.

Vai nu pērciet monitoru, kas atbalsta 1280X1024, vai arī samierinieties! :roll:

Snake5 - zinu, ka šis te muzons neder. Ieliku tāpat, lai būtu kaut kas.
Pēc idejas tur iederēsies techno, nevis kaut kāda mobilo telefonu pīkstoņa. Mājās noteikti paklausīšos tevis piedāvāto variantu.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Jan 23, 2009 10:42 am    Post subject:

Nu skaties, skaties.. Jaunākajos, no Decembra, Steam Hardware Survey'ā ir dati, ka widescreenu lieto gandrīz 40% lietotāju! Tev tiešām gribās, lai 40% cilvēku (tai skaitā arī žūrījas locekļi) nevar palaist tavu spēli?
Es īsti nemaz nezinu kā var uztaisīt, lai widescreens nestrādā (izņemot hardkodētas koordinātes, protams). Pats biju izbrīnīts, ka, rakstot Squares 3D, widescreens tika automātiski supoortēts bez nekādas īpaša koda. Tb bilde nestiepās un rādījās platekrānā korekti :)
Back to top
View user's profile Send e-mail
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Fri Jan 23, 2009 11:17 am    Post subject:

Manuprāt, diezgan neprātīgi ir GUI/UI veidot kā 3d + izmantot pickingu, ja to neprasa spēles ideja. Daudz vienkāršāk un efektīvāk ir to veidot 2d.

Īsti nesaista kopumā tādi dizaina risinājumi, bet kas tiešām neatbilst kompozīcijas u.tml kanoniem, tad pirmais, ko bubu, pieminēja. Un otrs ir spēles 'title' bilde, kur pat labāk izskatītos parasts teksts ar atbilstošu krāsu.
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Jan 23, 2009 11:27 am    Post subject:

Man menu NAV 3D, bet gan 2D.

Tam, kas griežās, nav nekāda sakara ar tām podziņām.
Varbūt ir kāda ideja par to, kā piesaistīt menu jebkurai izšķtspējai?
Neiešu tak rakstīt formulas ....
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Jan 23, 2009 11:59 am    Post subject:

Tak kādas formulas? Piemēram, nopozicionē apakšējo meņu elementu labajā apaksējā ekrāna pusē tā, lai tas no labās ekrāna malas ir 20px (t.i. elementa left koordināte = screen_width - 20 - menu_item_width) , un no apakšas arī 20px (top koordināte = screen_height - 20 - menu_item_height). Nākamo elementu virs viņa zīmē tā, lai atstarpe starp tiem sanāk arī 20px. Acīmredzami, ka šādi veidots meņu nebūs atkarīgs no izšķirtspējas. Neredzu problēmu kautkādām formulām. Pirmitīvas pamatskolas kalkulācijas :)
(20px vietā, protams liec jebko citu, kas labāk izskatās ar taviem fontiem un meņu itemu stilu).
Back to top
View user's profile Send e-mail
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Fri Jan 23, 2009 12:05 pm    Post subject:

Tieši kā bubu saka. Noteikti ar šo esi sastapies citu viet`, kur tos sauc par [anchor point]/[align type].
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Jan 23, 2009 12:20 pm    Post subject:

Bet runa ir par peles koordināšu formulām.

Pagaidam ir kaut kas līdzīgs:

Code:
if ((x>=200 || x<=150 || y<=200 || y>=150))

{

// te padod funkciju Draw_option();

}


Starpcitu, izmantoju glfw peles funkciju.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Jan 23, 2009 12:32 pm    Post subject:

Nu tak saglabā tās koordinātes kautkur.

Code:
struct Rect
{
    int left;
    int top;
    int right;
    int bottom;
};

struct MenuItem
{
    std::string name;
    Rect rect;
};

std::vector<MenuItem> items;

MenuItem item1 = { "New Game", { x, y, x + width, y + height } };
MenuItem item2 = { "Hello world!", { x, y + height + space, x + width, y + 2 * height + space } };

items.Add(item1);
items.Add(item2);

Point p = { mouse.X, mouse.Y };

foreach (MenuItem item in items)
{
    if (button_down && PointInRectangle(p, item.rect))
    {
        alert("You have clicked on " + item.name);
    }
    graphics.drawTextBox(item.name, item.rect);
}
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Jan 23, 2009 12:40 pm    Post subject:

Nu, ar vektoriem vēl neesmu iepazinies.

Būs jāpačeko, kas tur uzzīmēts ...... :wink:

Bet vai tad tā var rakstīt
Code:
MenuItem item in items
?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Jan 23, 2009 12:42 pm    Post subject:

Nē, tā nevar. Tas bija pseidokods. (nu īstenībā Visual C++'ā var līdzīgi, bet tā ir MSVC specifiska fīča).

Bet var šitā: http://dev.gamez.lv/viewtopic.php?p=19388#19388

Un ja nepatīk vektori, lieto kaut parastus masīvus:
Code:
MenuItem items[10];
items[0] = ...;
items[1] = ...;

Diža atšķirība nebūs (ja nu vienīgi koda smukumā).
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Fri Jan 23, 2009 6:43 pm    Post subject:

Nu EDDY, tu tādus jautājumus uzdod... Kā tad tu Evitai menu kodēji? Un soliji tādu HiTech brinumu, bet pat ar vektoriem neesi iepazinies???
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group