View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 10:25 am Post subject: |
|
EDDY wrote: |
Šeit katram objektam ir jātaisa sava instance. Bet to nevar darīt ar parasto array, jo ID3DXMesh ir struktūra, nevis klase. |
gadiijumaa nevajaga pirms kautko shaadu veidot (es domaaju projektu) tomeer c pamatus pamaaciities? _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 10:36 am Post subject: |
|
Es domāju, ka nē. Tieši veidojot spēli, var iemācīties visas lietas vienkopus.
Ja jau tu uzskati, ka ir risinājums, tad padalies, bet nevajag moralizēt. :roll:
Edit: bubu, ja tev sanāk laika pa brīvdienām, tad izdari sekojošo:
pārveido DirectX SDK esošo piemēru "ShadowVolumes" tādā veidā, lai es varētu ielikt 10 dažādus objektus, ar X paplašinājumu.
Tad nu man būs skaidrs, kā to izdarīt, neveidojot garās koda rindas.
Es mācos no piemēriem. Domāju, ka tas tev aizņems nieka pāris minūtes. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 11:55 am Post subject: |
|
Tagad tāds jautājums auditorijai.
Ir divi veidi kā veidot spēles procesu:
1. Ar šamukšanos - ir noslēpts šablons ar cipariem un, kad lietotājs izvēlas spiest uz kādu kvadrātiņu, notiek pārbaude. Ja teiksim šablonā ir skaitlis četri, tad lietotājam jāspiež uz klaviatūras skaitlis četri.
2. Programma pati ģenerē kādu situāciju, atbilstoši noteikumiem. Pati pārbauda visas iespējamās kombinācijas.
Protams, masīvi ar līmeņiem neaizņem daudz vietas un tos var iepīt pašā programmā. Spēlētājs tā arī nekad neuzzinās, vai kāds viņu šmauc, vai ne.
Vai ir vērts tā šmaukt spēlētāju, viņam pašam to nezinot?
Cik atceros, Giga savā puzzles spēlē veidoja līmeņus ar šo metodi, nevis dators pats uzģenerēja līmeni. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 12:15 pm Post subject: |
|
EDDY wrote: | pārveido DirectX SDK esošo piemēru "ShadowVolumes" tādā veidā, lai es varētu ielikt 10 dažādus objektus, ar X paplašinājumu. |
Shadow volumes ir pagātne, neviens mūsdienās to modernām spēlēm nepielieto :) Neuzskatu, ka ir jēga ar to čakarēties.
Par to šmaukšanos - wtf? Kāda tad sudoku jēga, ja tur randomā kautkas mainīsies? Tas vairs nebūs nekāds sudoku. Soudoku jēga, jau ir pareizi izdomāt ciparus, kur salikt. Sākoties līmenim uzģenerē un atklāj dažus ciparus (atkarībā no grūtības pakāpes) un tad šo variantu arī statiski lieto. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 12:27 pm Post subject: |
|
Modernā spēle?
Ko tad mūsdienās izmanto? Shader model 4.1 ar 20 FPS? Tone mapping?
Global illumination vai ambient occlusion?
Runa te neiet par ēnu tehnoloģiju, bet gan par to, kā struktūrai iedot instances. Ja nav, tad nav ...
-------------------------------
Par to šmaukšanos tu laikam nepareizi saprati. Te apskatu divus variantus: kad dators visu saģenerē pēc noteikumiem un kad visi līmeņi tiek glabāti kodā jau iepriekš.
Kāda starpība? Ļoti liela. Vieglāk būs to realizēt, nekā funktierēt algoritmus. Var jau skatīties citu spēļu kodu un štukot ... _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 12:33 pm Post subject: |
|
EDDY wrote: | kā struktūrai iedot instances. |
Say what?
Quote: | Par to šmaukšanos tu laikam nepareizi saprati. Te apskatu divus variantus: kad dators visu saģenerē pēc noteikumiem un kad visi līmeņi tiek glabāti kodā jau iepriekš. |
Ah, ok, tagad sapratu. Nu dari kā tev ērtāk. Es tos līmeņus ģenerētu (soduku ir ļoti viegli ielikt ģenerācijas algoritmā grūtību). Tā būtu daudz vairāk iespēju. Citādi spēlētājs izspēlēs tavus pieglabātos līmeņus un viss. Spēle vairs nebūs interese, jo viņš jau atbildi zinās.
Algoritms ir ļoti vienkāršs, pats kādreiz rakstīju. Pameklē Dancing-Links. |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 12:35 pm Post subject: |
|
Jā, netikai bubu "nepareizi saprata"...
Šajā forumā trūkst "dauzīšanās ar pauri sienā" sejiņas. _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 12:57 pm Post subject: |
|
DeRatizators wrote: | Šajā forumā trūkst "dauzīšanās ar pauri sienā" sejiņas. |
Tas tiesa ... _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 1:09 pm Post subject: |
|
Quote: | Ko tad mūsdienās izmanto? Shader model 4.1 ar 20 FPS? Tone mapping? |
Tak tev jau pirmiit pateica, ka ir taadas shadowmapes, kas buus daudz aatraakas un preciizaakas par stencil eenaam.
P.S. Ok, pie milziiga attaaluma no gaismas, var paraadiities probleemas ar izshkjirtspeeju, bet ir dazhaadi risinaajumi, taapeec jau nevajag izmantot akmens laikmeta tehnoloģiju. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 1:37 pm Post subject: |
|
Es jau nesaku, ka tas ir slikti, vai galīgi garām. Vienkārši neesmu manījis divus zaķus reizē: bez artefaktiem + labs ātrums. Pagaidam tikai tas shadowvolume ir kā variants.
Es par to laiku uztaisīšu spēlējamu piemēru .... _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 2:07 pm Post subject: |
|
no saakuma uztaisi STRAADAAJOSHU ar artefaktiem un tikai tad sac domaat kaut ko vairak. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 2:41 pm Post subject: |
|
Un tad visu pārtaisi, ne?
Kāds labums no tā visa?
Ok, šodienai pietiks, pirmdien jauna diena. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 2:43 pm Post subject: |
|
nekas nav japartaisa. Bus tev "nesmukaas" shadow mapes ar "artifaktiem".
Pec tam vienigais kas atliek ir uzrakstit shaderi kas vinjas izbluro un uzreiz viss izskatas smuki. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 4:36 pm Post subject: |
|
Quote: | Snake5, tavs uztraukums par kameru un peli nav skaidrs. Kāpēc tos nevar miksēt kopā? |
Apgriežam jautājumu otrādi un pamēģini atbildēt: Kāda jēga no kustīgas kameras, kad ar peli (un ar tādu kameru jau) jātēmē pa lauciņiem? Nejauc tač' sudoku ar kinematogrāfisko kvestu! Sudoku mērķis ir atrast/uzminēt pareizos ciparus, nevis pārbaudīt, cik ilgi spēlētājs ar dziļu riebumu pret spēli izturēs kameras "čakarēšanos". |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 4:46 pm Post subject: |
|
IMO 3D šajā gadījumā ir šīs spēles pievienotā vērtība.
2D plakanus sudoku tu var spēlēt pa labi un pa kreisi visu dienu kaut vai Flash'ā. Es pēc tādiem nealkstu. Tomēr, ja EDDY uztaisīs glīšu 3D Sudoku, kur kamera varbūt pat būs kontrolējama, domāju, varētu būt interesanti iečekot. Un tad jau tā lietošanas ērtība mazliet sekundāra.
Tiesa, šajā gadījumā man būtu par maz ar vienkāršiem 3D modeļiem, gribētos smukus efektus utt.. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
|