dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Sudoku puzzle 3D
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Jan 30, 2009 5:31 pm    Post subject:

Nu ja kamera būtu manuāla, pat ja tā būtu bezjēdzīga, tā vismaz netraucētu. Bet viņš teica, ka varētu būt kaut kāda automātiskā kamera, kas atradīšot īsto skatu.. :D

Un par smukiem efektiem.. ja EDDY mācās no piemēriem, tad tos viņam nedabūt. Neesmu redzējis nevienu pat 2d sudoku, kurš pēc stila šim līdzīgs.

Traki, ka EDDY izvēlējies veidot tādu spēli, kuras gameplay'ā nevar neko jaunu pielikt vai uzlabot. Ar grafiku viņam labi neiet..
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Sat Jan 31, 2009 2:28 pm    Post subject:

Nja, sneik, ko tu apliec to nabaga EDDY? Pirms kāda laiciņa dzirdēju līdzīgus komentārus tavā virzienā, bet tas netraucēja tev beigās saveidot tīri labu spēli. Manuprāt EDDY pagaidām nerunā nekādas lielas muļķības un ir izvēlējies reālistisku un praktisku konceptu -- paņemt gatavu, vienkāršu, bet interesantu un adiktīvu geimpleju un to realizēt nevis būvēt kūlo AAA spēli.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Jan 31, 2009 2:55 pm    Post subject:

Labi, kādu laiku tikai skatīšos, kas viņam tur sanāks.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Feb 02, 2009 8:18 am    Post subject:

Nu tā, lietas kas izdarītas:

1. Izveidots tā, lai var ielādēt vairākus objektus.
2. Sāku apgūt kameru.
3. Ēnas lai paliek šādas.
4. Paklausīju bubu padomu par ciparu novietojumu.

Problēmas būs atkal ar šī piemēra palaišanu. Izšķirtspēja 1280 X 1024.
Vadība: Piespiežam vidējo peles rullīti un mainam gaismu pozīcijas ar Q-E, A-D, W-S.

Izrādās, nav nemaz grūti tas DirectX.

Man kadri sekundē ir uz ~ 95-110.
Tā kā man ir tikai viens dators, kur testēt pagaidām, tad laipni lūdzam pateikt, kas pietrūkst.

Kačājam te: http://yy.lv/download.php?f=20106

Bet joprojām meklēju veidu kā izdarīt, lai varētu manipulēt ar katru objektu. Uhh, tie matrix ....

Pagaidam ir testa variants, kā varētu izskatīties ievads.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
kkeemmss



Joined: 04 Jan 2007
Posts: 232
Location: Riga

PostPosted: Mon Feb 02, 2009 1:12 pm    Post subject:

Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Feb 02, 2009 1:43 pm    Post subject:

kkeemmss: updeito DirectX. Novelc jaunāku end-user instaleri šeit: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=2da43d38-db71-4c1b-bc6a-9b6652cd92a3&displaylang=en
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Feb 02, 2009 3:30 pm    Post subject:

Uz 1280x800, protams, joprojām neiet (rāda, ka ekrāna izšķirtspēja ir 1280x1024).
Uz HD2400, Intel Q6600 @ 2.4GHz (kvad kore), FPS=9-14. Pretīgi raustās viss. Pat Gears of War ar zemu kvalitāti uz tāda datora iet >30fps, nemaz nerunājot par vecām spēlēm (HL2 >50fps).
Uzspiežot jebkuru pogu = crašs.
Vieninieks labējā augšējā 3x3 rūtiņā izskatās nokritis par zemu :)

Nezinu, cik reāliem megabaitiem videoatmiņā atbilst .x failu izmēri, bet vai tiešām gandrīz katram otrajam ciparam jāaizņem pēc izmēra vairāk kā pusmegabaits? Manuprāt pusmegabaitīgā vertex buferī var iebāzt pilnvērtīgu 3d cilvēk'veidīga spelētāja modeli, kur nu statisku cipara modeli! Nepārspīlē ar trijstūru daudzumu edij?
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Feb 02, 2009 3:57 pm    Post subject:

Nē, ideja tur tāda pagaidam, ka katrs skaitlis ir exportēts ar klāt pieliktiem pārējiem. Tātad 8-nieks IR exportēts kopā ar citiem 8-niekiem u.t.t. + tam visam, exportēju kā binary, bez kompresijas.

Tagad meklēju iespēju exportēt tikai pa vienam, lai programma izveido eksemplārus, cik tā vēlās - ja spēlē ir deviņi 8-nieki, tad sanāk vēl astoņus tai ir jānoklonē un jāsaliek atbilstoši tajā un tajā vietā.
To būs grūti izdarīt, jo te nav pa tailiem.

Bet dīvaini, laikam jau viss spēks iet uz videokarti, ne uz procesoru.

Nu crash ir vajadzīgs, kā nekā tur ir pavēle programmai aizvērties. Wink
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Feb 02, 2009 4:20 pm    Post subject:

Nezinu kā tu taisi programmas, bet parasti pieņemts, programmai aizveroties, nekrašot.
Videokarte ir vāja - jā, bet tādas shadow-volumes ēnas kā tev tur, 100% esmu drošs, ka Riva TNT2 pirms gadiem 10 vajadzētu pat vilkt normāli :)

Par tavu kārtējo klonēšanu, eksemplāriem, tailiem labāk neizteikšos... kārtējo reizi kautko pilnīgi ārprātīgu stāsti.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Feb 02, 2009 4:31 pm    Post subject:

Njā, kā cilvēkiem nepatīk lightmapi un preprocesēšana mūsdienās.. sorry, nevaru noskatīties, kā tiek tērēta jauda statiskām stencilēnām tā vietā, lai "piestiprinātu" katram ciparam smuku lightmapu vietā, kur tas saskaras ar dēli, lai būtu kaut kas līdzīgs Ambient Occlusion efektam, tikai, protams, daudz, daudz ātrāks.. (1000 fps Very Happy)
Nezinu, man tikai 140 fps, bet par to, kas tev tur izveidots tā nav īstā cena..

Quote:
Tātad 8-nieks IR exportēts kopā ar citiem 8-niekiem

Kas pa jokiem? Transformācijas matricas jālieto, ne jau katram lauciņam savu ciparu 8... Un nekas tur nav jāklonē. Tev ir 1 modelis, kuru tad tu vari zīmēt vairākas reizes.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Feb 02, 2009 4:50 pm    Post subject:

Nu tas ir pagaidam tāda veida exports.
Es vēl nezinu kā DirectX-ā var katru objektu ielikt tur, kur vēlos.
Kaut ko tipa tā -

Code:

model[0].center(x, y, z)


Ar OpenGL bija vieglāk. Varēja ielikt

Code:
glPushMatrix();

DrawModel(x,y,z);

glPopMatrix();


Nu, Snake5, parādīsi man Soft Shadow piemēru ar smuko blur effektu uz DirectX? Wink
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Feb 02, 2009 5:15 pm    Post subject:

Tev ar statiskām gaismām to nevajag.
Izskatās, ka tu galīgi nelasi ne to, ko es saku, ne pamācības.
Mhh, sāki ar šeideriem, nezinot transformācijas.. tiešām spēļu veidošana pārāk vienkārša palikusi?

Tātad, transformē šādi:
Uztaisām D3DXMATRIX tipa mainīgo:
Code:
D3DXMATRIX matrix;

Ierakstām tajā, kā vēlēsimies transformēt zīmējamos objektus, šajā gadījumā - pārbīdīt tos par x, y, z atbilstošajās asīs:
Code:
D3DXMatrixTranslation( &matrix, x, y, z );

(vairāk informācijas: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb205367.aspx )
//Papildu informācija:
Kad mums nevajadzēs transformēt, būs jālieto identitātes matrica, kuru var iegūt šādi:
Code:
D3DXMatrixIdentity( &matrix );

(vairāk informācijas: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb205339.aspx )
//P.I. beigas
Pārkopējam matricas datus uz matricu, kuru izmantos, lai pasaules koordinātēs transformētu objektu:
FFR:
Code:
pd3dDevice->SetTransform( D3DTS_WORLD, &matrix );

(vairāk informācijas: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb174463.aspx )
Lietojot HLSL efektu:
Code:
pd3dEffect->SetMatrix( "matricas_jeb_float4x4_tipa_mainiigaa_nosaukums", &matrix );

(vairāk informācijas: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb205720.aspx )

Tikai ņem vērā, ka, lietojot šeiderus, labāk ir uz vietas pie šīs matricas piereizināt skata telpas transformācijas un projekcijas telpas transformācijas matricas un tad to reizinājumu padot šeiderim, lai nevajadzētu katram vertexam vēlreiz sareizināt visas 3 matricas.

Ceru, ka palīdz.

Un šīs lightmapes... var kaut vai ar Paint.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Feb 02, 2009 6:38 pm    Post subject:

Varbūt nav gluži mana darīšana, bet wtf?
Indago spēles aprakstā:
Quote:
Apraksts žurnālam:
Ir izveidots gandrīz gatavs menu. Menu nepieciešams nomainīt background bildi un uzkomponēt atbilsto šu melodiju. Spēlei pagaidam ir izveidota virtuāla apskate Sudoku laukumam. Noriss darbs pie objektu izmēru saskaņošanas, gaismu koordināšu novietojumiem un animēto objektu izstrādes. Paralēli tiek domāts pie spēles algoritma izstrādes.

Kā no tā saprast, kas tā būs par spēli?
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Mon Feb 02, 2009 7:12 pm    Post subject:

Tas izskatās pēc progress-reporta. Apraksts bija mazliet savādāks.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Feb 02, 2009 7:48 pm    Post subject:

Nu tāds teksts stāv uzrakstīts šeit: http://indago.lv/game/7
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Next
Page 3 of 21

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group