dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Riču Rača Ultimāts
Goto page Previous  1, 2
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Arrovs



Joined: 10 Mar 2007
Posts: 96
Location: Saldus

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 12:44 am    Post subject:

Sveiki cilvēki - esu slēpis info no jums cik spēju, bet nu ir laiks atklāt, ko tad īsti es taisu.
Tātad top RičuRačs un pašlaik tas ir sasniedzis tečdemo apmērus.

Būtu priecīgs, ja jūs patestētu un mēģinātu sameklēt visus gļukus.
Kā nekā spēļukam galu galā jāsanāk tīri glītam un spēlējamam.

Lejupielāde šeit:
http://yy.lv/download.php?f=34056

Bildes un šitā pati informācija iekš Indago.lv RRU sadaļā.

Vēl bonusā pateikšu, ka šajā versijā neesu iekļāvis AI, bet nākamajā obligāti būs.
Arī iespēju spēlēt vairākās kartēs uztaisīšu nākamajā un njā vairāk kauliņu arī iespējams. Protams, un kur nu vēl līmeņu kačāšana un prasmju izmantošana - to ar nākamajā.
HEHE! nu ko - galvenais meklējiet lūdzu gļukus un ziņojiet par ātrumiem kādos jums viss notiek.
_________________
Arrovs komanda
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 7:55 am    Post subject:

29 MB? Oh my got.

Nu jā, viss jau aiziet mūzikai. Neesi domājis par midi failiem? Wink
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 1:54 pm    Post subject:

Nu tur saprast neko nevar, speeli nezinu kaa kontroleet, kameras vadiiba ir greiza, tas milziigais metamais kaulins aiznem paaraak daudz vietas, main menu vareeja buut ari kaut kaada konstruktiiva tekstuaala informaacija, taapat arii saakot speeli (un speeleejot) vajag kaut kaadu paliidziibu par to kas notiek un kas nee. Kaulinju skaita izveele ir just wrong, vajag labaak lai var taapat ar bultinjaam izveeleties kaa kaulinjus. Izskirspeeju nevar kontroleet. Grafika ir diezgan zemaa liimenii, ja nemaaki eenas uztaisiit vismaz kaada gaisma buutu labi.

Performance - reizes 5 minimums zemaaka nekaa vajadetu buut.

Tu vispar zini kam ir domaats vispaar tas "DrawPrimitiveUP"? Neizskataas. Taapat arii Man nav ne jausmas kapeec viss laukums jaaziimee nevis ar vienu draw callu + vienu SetTexture, bet ar -

~1000 reizes :
{
DrawPrimitiveUP - kapeec 1000 poligoni pa vienam un DrawPrimitiveUP, nevis viens vertex/index bufferis visam laukumam + DrawIndexedPrimitive?!

SetFVF - mainaas tev vertex decleration ja paarliec katram poligonam?!

SetLight - mainaas tev gaisma ka tu vinju paarliec?!
}

Veel - nesaprotu ko tu tur dari bet izskataas ka ja speeletaajs ieiet menu, tad tiek uzzimeets speeles laukums + pa virsu menu. lol
Ljauj man tev paraadiit riktiigi geniaalu algoritmu:
Code:

Update:

if (menu)
   UpdateMenu();
else
   UpdateGamePlay();

Draw:

if (menu)
    DrawMenu();
else
    DrawGamePlay();

_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552


Last edited by Storm on Mon Apr 06, 2009 2:19 pm; edited 4 times in total
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 2:13 pm    Post subject:

Forši, uzkarināja manu vājo darba datoru.
Man jau likās, ja būs A6 dzinis, tad var teikt čau spēles palaišanai.
Mājās paprovēšu uz sava, tad pateikšu.
Grafikai jau šobrīd lieku 2 no 10.

Tāds biskin stulbs jautājums - kāpēc tu lieto resursu ēdošos bmp?
Vajag formātu bez alpha, lieto raw (ieteikums).
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Apr 08, 2009 8:01 am    Post subject:

Nu tā, paspēlēju un pateikšu recenziju.

Menu - kaut kāds bērnudārza grafiskais noformējums.
Spēle - sanāca tikai uzspiest uz plaukstas, lai uzmestos kauliņš. Bandinieku tā arī nesanāca iekustināt.
Grafika - Holly sh...... .
Mūzika - AKAA tevi paņems priekšā.

Šķiet visu pateicu. Līdz glītumam tev tāls ceļš ejams. Pačukstēšu - netaisi tile tekstūras tik blīvas. Prasītos daudz daudz daudz vienkāršākas. Paskati kaut vai flīžu veikalā flīzes.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Arrovs



Joined: 10 Mar 2007
Posts: 96
Location: Saldus

PostPosted: Wed Apr 08, 2009 10:37 am    Post subject:

Par ko tu gan runā?
Grafika nebija mans mērķis - to salasīju kopā no visa tā ko agrāk biju saveidojis. Tekstūras es vispār sametu uz līmeņa un kopš tā laika neesu pielāgojis.

Stormam jautājums - tu tiešām gribi redzēt ēnas šajā līmenī?? Kurā reāli nav jābūt ne gaismām ne saulei, ēnas tikai un vienīgi visu sabojā.

Kauliņus iekustina ar seši. Kā jau parasti.
Četrklasnieki jau testēja - bija sajūsmā - nu tāda jau mana auditorija it kā bija. Kaut kas jādomā jau būs savādāk mani izlinčos, bet fotošopi nav mans labākais draugs - māku tikai kodēt.
Nu būs gan jau cilvēki.

Kameru vadīt ar labo taustiņu nav grūti, var jau arī izmnatot wasd - tas bija rakstīts iekš spēles esk. Jā man ar uzradās doma izveidot iespēju pa kauliņiem lēkāt arī ar taustiņiem vai klikšķinot uz ikonām ekrāna labajā sānā, kas zin varbūt arī uz taisīšu.

Par mūziku neslānīs kā jau ww(spārnotais vilks) teica jāieliek kredītos viņu niki un pateicība. nu to es izdarīju ārpus spēles.
Tikpat labi mani varētu tagad slānīt A6 par to, ka neieliku viņu logo starta ekrānā, bet tas tā.

Es tā ar nezinu vai kādam iet zem 40(5200. GF to izturēja) rāmjiem? Pašam man iet uz perfektiem 60.

Atvainojos tik tiešām, ja vēlējāties ubero grafiku un tā tālāk. Mana ideja bija, lai kāds izrauj līmeni un notestē gļukus, bet zinot vienpatnību diezvai šeit kādam bez kompja ir interesanti.
_________________
Arrovs komanda
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Wed Apr 08, 2009 11:08 am    Post subject:

Nu nezinu kur tu izraavi taadus beerneljus, bet es tikai zinu vienu 4 klasnieku, kas speelee GTAIV un fano par grafiku un to ka var cilveekus braukt nost. Anyways- zuurijaa es saubos ka buus kaads 4klasnieks so tev naaksies kvalitaati veerteet pasam apvienojumaa ar draugu un/vai forumiesu ieteikumiem.

Man patiik sitais domu gaajiens - visiem, kam ir suudiiga grafika kaa iemesls tiek mineets nevis tas ka nejeedz uztaisiit, bet "lai atbalstiitu plasu lietotaaju loku" vai "taads stils" Ljoti "ticami"...

Arrovs - tev ir vismaz jaauztaisa tas "kaulins" mazaaks un nevis "uber" grafika, bet visprimitiivaakaas gaismas un eenas (tikai luudzu nepieljauj eddy kljuudas un netaisi stencil/volumetric, bet shadowmap).
Kas veel - speele buus LOOOTI garlaiciiga (sastaavees tikai no metamaa kaulinja kliksinaasanas apmeeram), ja neuztaisiisi tos savus papildus trikus utt.

Jaa, sis ir mans 666 posts. HAHAHA Twisted Evil
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Apr 08, 2009 11:31 am    Post subject:

Trūkst argumentu, lai pārliecinātu dažus, ka grafika ir svarīga lieta.
Kāpēc uzreiz domāt, ka gameplay jāliek pirmā vietā un grafika ir jāpastum sāņus?

Man varbūt nemaz nebūs ēnu, bet tikai multitexturing, kas imitēs ēnu.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
kkeemmss



Joined: 04 Jan 2007
Posts: 232
Location: Riga

PostPosted: Wed Apr 08, 2009 12:25 pm    Post subject:

par menju neko neteikšu, varbūt var smukāk, bet tur vēl varēja saprast kas ir kas, bet pašā spēles kontrolē bij pagrūti iebraukt. Nu labi cītīgi izpētiju kas ir kas un pats ar sevi vienu raundu izspēlēju. Katru reiz kad beidzas dziesma kautkas izmet krakšķi (troksni).
to kameru vaidzētu atļaut ār peles ruli piebīdīt tuvāk un pabīdīt tālāk, un apskatītr visu laukumu no aukšas.
Un izvēlotie kauliņu ar bultu norādīt kurš kauliņš dosies uz kurieni.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Apr 08, 2009 1:06 pm    Post subject:

EDDY wrote:
Kāpēc uzreiz domāt, ka gameplay jāliek pirmā vietā

Tāpēc, ka tiek veidota spēle.. Very Happy
Bet diemžēl šī ir galda spēle, tāpēc ar gameplay vienu pašu tālu nevar tikt.

Storm: Gaismas un ēnas tiešām ir bezjēdzīgas. Ja tas ir viss, ko tu proti ar mūsdienu grafiku izveidot, slikti.
Quote:
visiem, kam ir suudiiga grafika kaa iemesls tiek mineets nevis tas ka nejeedz uztaisiit...
Neesi domājis, ka tā varētu būt patiesība? Ņemot par piemēru manu spēli, vari redzēt, ka veidoju gan es tos efektus, bet tāpat tu vēl neesi lielu daļu no tiem redzējis, bet agrāk, kad "attaisnojos", prioritāte bija izveidot gameplay pamatus. Twisted Evil
EDDY wrote:
Man varbūt nemaz nebūs ēnu, bet tikai multitexturing, kas imitēs ēnu.

Šis ir labs variants, bet šajā spēlē (ar šādu grafiku) īsti nederēs, kauliņi ir līdzīgi tam, uz kā tie stāv. Tāpēc jebkāds gaismu/ēnu variants nebūs manuprāt īpaši labs, jo tad grafiskā putra būs tikai lielāka.
==
Es ieteiktu izvērsties uz animācijām - kā pārvietojas kauliņi. Ja kustība ir pietiekami forša, tad pārējo īpaši neievēros. Varbūt derētu vēl kādi particli efekti.
Trijstūru limiti arī netiek pārsniegti, tāpēc manuprāt droši var izveidot līmenim apaļākas formas.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Arrovs



Joined: 10 Mar 2007
Posts: 96
Location: Saldus

PostPosted: Tue Dec 08, 2009 6:09 pm    Post subject:

Atgriešanās!

Kāds pamatīgs laiciņš pagājis kopš esmu licis būt nebūt kādu bildi.
Zinu, ka esu noslinkojis izdarīt to, ko es pats nespēju sagaidīt.
Jeb jauno pilno interfeisu izrādīt ar visiem elementiem un izmestiem vecajiem. Bet tas būs drīz - drīz pēc sesijas vai pat ātrāk.

Visas bildes iekš: http://arrovs.lv/Arrovs/photogallery.php?album_id=1
_________________
Arrovs komanda
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group