dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Tile karte (vajadzīgi padomi)

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Thu Feb 26, 2009 11:22 am    Post subject: Tile karte (vajadzīgi padomi)

Esmu redzējis n-tos paraugus, kā glabāt, un rādīt tailu karti, bet negribās glabāt vienkāršā masīvā, piemēram int MAP[100][100], jo tad kartes izmēri ir kontanti visām kartēm. Nevaru izdomāt kā padarīt to lietu maināmu atkarībā no kartes, t.b. kartes izmēru nosaka fails kurā glabāsies visi dati par karti. Bija doma izmantot vektorus, bet sāku saprast, ka neko jēdzīgu tā man nesanāks izdarīt. Karti taisos glabāt kā klasi iekš bināra faila, lai varētu vienā failā glabāt 2 layerus, objektus, collision layeri un citus nepieciešamus brīnumus.

Ir kādi padomi?
_________________
Getting used to problems...
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Feb 26, 2009 11:27 am    Post subject:

Kas tur ko mainīt?
Uztaisi masīvu ar maksimālo tailu daudzumu pa x un y, tātad tev vajag masīva masīvu, jeb 2D masīvu.

Tad nu katrai kartei uzdod skaitli cik lielu tu vēlies.
Es tāpat savai Sudoku puzzlei tā daru. Uzlieku maskimumu uz masīvu 81, lai gan reāli izmantoju tikai daļu no objektiem.

Ja jau tev ir kartes klase, tad faila struktūru veic šādi:

pseidokods-

Code:
Ielādē skaitli, kas definē tailu daudzumu,
tekstūru nosaukumus;
objektu koordinātes,


Nevajag visu sarežģīt. Taisi tā, kā tu pats saproti.

Es sapratu, ka tu vēlies vienā layerā likt tailu tekstūras, bet otrajā ar multitexturing salikt objektu tekstūras (bitmapus)?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Thu Feb 26, 2009 11:37 am    Post subject:

nu tad man sanāk ka layera masīvs izskatīsies Tile layer1[1000][1000] un ja es izmantošu tikai tik cik man vajag, vaitad tas būs pareizi?

layerus domāju izmantot, piemēram pirmo layeri zeme, upes, u.t.t., otrais layers turēs kokus, krūmus, sētas, u.t.t.
_________________
Getting used to problems...
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Thu Feb 26, 2009 11:47 am    Post subject:

Code:
Tile **layer1;


un dinamiski ar new izdali elementus

failaa teiksim pirms datiem ieraksti width,height

lasot vispirms nolasi izmeerus
tad izdali atminju masiivam
tad ielasi elementus
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Feb 26, 2009 5:16 pm    Post subject:

EDDY wrote:
Uztaisi masīvu ar maksimālo tailu daudzumu pa x un y, tātad tev vajag masīva masīvu, jeb 2D masīvu.


Tu tiešām to skolu pabeidzi?
Kāda jēga glabāt to masīvu nemainīgu?
Pēc šī: http://www.gotw.ca/gotw/009.htm
globālajiem mainīgajiem tiek izdalīta sava vieta atmiņā.
Quote:
Global or static variables and objects have their storage allocated at program startup

Ātrums glabāšanai tas pats.
Nemainīgs masīvs ierobežo kartes lielumu.

Quote:
tekstūru nosaukumus

Un kur ir vieta informācijai, kuri taili lieto kuras tekstūras?
Vai katram tailam (pat ja tie sliktākajā gadījumā var būt nenormālos daudzumos) tas tekstūras nosaukums nāks līdzi?

Quote:
Nevajag visu sarežģīt.

To gan pareizi pateici, bet..
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Feb 27, 2009 8:11 am    Post subject:

Kas teica, ka jāglabā masīvs nemainīgs???

Es tikai definēju maksimālo tailu lielumu.

Code:
Snake5 rakstija:
"Tu tiešām to skolu pabeidzi?"


Jā, uz 9 ballēm diplomdarbā.

Ir taču vairāki veidi, kā to darīt. Viens ir kā VDL teica - dinamiski veidojam nepieciešamo skaitu eksemplāru. Otrs, vienkāršojam līdz pamatskolas līmenim. :roll:

Faila struktūru, kur glabāsies līmeņi, lai pats tankists nosaka.
Var failā norādīt - uzdrukā man, programmiņ, šim līmenim 34 tailus pa vertikāli, 56 pa horizontāli, ar tādiem un tādiem nosaukumiem. Tad programma zinās, ka jāiedala tik un tik atmiņas.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Feb 27, 2009 2:45 pm    Post subject:

EDDY wrote:
Kas teica, ka jāglabā masīvs nemainīgs???

Tankists teica.. Laughing
Tankists wrote:
bet negribās glabāt vienkāršā masīvā, piemēram int MAP[100][100], jo tad kartes izmēri ir kontanti visām kartēm
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Sun Mar 01, 2009 4:42 pm    Post subject:

Ok, iepriekšējās idejas palīdzēja visu izdarīt, kā biju to iedomājies, bet tagad ir kautkas ko vēlos novērst. Kameru bīdot pa visu karti karte nedaudz dīvaini pārzīmējās, vismaz iskatās riebīgi. Grūti izstāstīt, tāpēc došu pamēģināt.
http://www.box.net/shared/4x7p3jn67h
(Ar peli bīda karti kā jau RTS, bet ar jebkuru klaviaturas taustiņu iziet no programmas)


Ko lai dara lietas labā? Neemu manijis nevienā RTS šādu defektu.
_________________
Getting used to problems...
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Mar 01, 2009 4:56 pm    Post subject:

Man viss ļoti glīti un gludi bīdās, nekas dīvaini nezīmējas.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Sun Mar 01, 2009 4:58 pm    Post subject:

Ok, varbūt vnk manam laptopam kautkas nepatīk. Man kautkā bīdot vislaik to karti arvien vairāk spiedās acī tas, bet varbūt tas tik man tā.
_________________
Getting used to problems...
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sun Mar 01, 2009 5:31 pm    Post subject:

Kas tas par fps? O_o Ziimee tikai tos laucinjus kas ir redzami un iesleedz lai ir synchronize with vertical retrace, tad nebuus taa nesmukaa paarziimeesanaas.

Vispaar ar saadaam zinaasanaam taisiit "RTS" ir totaals nonsense, bet nu ja jau tu veelies...
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Sun Mar 01, 2009 5:58 pm    Post subject:

netaisu RTS, bet vnk tā kartes doma līdzīga.

ieslēdzu VerticalSync un tagad zīmēju arī tikai to ko vajag. Paldies vēlreiz.
_________________
Getting used to problems...
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group