View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 11:22 am Post subject: Tile karte (vajadzīgi padomi) |
|
Esmu redzējis n-tos paraugus, kā glabāt, un rādīt tailu karti, bet negribās glabāt vienkāršā masīvā, piemēram int MAP[100][100], jo tad kartes izmēri ir kontanti visām kartēm. Nevaru izdomāt kā padarīt to lietu maināmu atkarībā no kartes, t.b. kartes izmēru nosaka fails kurā glabāsies visi dati par karti. Bija doma izmantot vektorus, bet sāku saprast, ka neko jēdzīgu tā man nesanāks izdarīt. Karti taisos glabāt kā klasi iekš bināra faila, lai varētu vienā failā glabāt 2 layerus, objektus, collision layeri un citus nepieciešamus brīnumus.
Ir kādi padomi? _________________ Getting used to problems... |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 11:27 am Post subject: |
|
Kas tur ko mainīt?
Uztaisi masīvu ar maksimālo tailu daudzumu pa x un y, tātad tev vajag masīva masīvu, jeb 2D masīvu.
Tad nu katrai kartei uzdod skaitli cik lielu tu vēlies.
Es tāpat savai Sudoku puzzlei tā daru. Uzlieku maskimumu uz masīvu 81, lai gan reāli izmantoju tikai daļu no objektiem.
Ja jau tev ir kartes klase, tad faila struktūru veic šādi:
pseidokods-
Code: | Ielādē skaitli, kas definē tailu daudzumu,
tekstūru nosaukumus;
objektu koordinātes, |
Nevajag visu sarežģīt. Taisi tā, kā tu pats saproti.
Es sapratu, ka tu vēlies vienā layerā likt tailu tekstūras, bet otrajā ar multitexturing salikt objektu tekstūras (bitmapus)? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 11:37 am Post subject: |
|
nu tad man sanāk ka layera masīvs izskatīsies Tile layer1[1000][1000] un ja es izmantošu tikai tik cik man vajag, vaitad tas būs pareizi?
layerus domāju izmantot, piemēram pirmo layeri zeme, upes, u.t.t., otrais layers turēs kokus, krūmus, sētas, u.t.t. _________________ Getting used to problems... |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 11:47 am Post subject: |
|
un dinamiski ar new izdali elementus
failaa teiksim pirms datiem ieraksti width,height
lasot vispirms nolasi izmeerus
tad izdali atminju masiivam
tad ielasi elementus _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 5:16 pm Post subject: |
|
EDDY wrote: | Uztaisi masīvu ar maksimālo tailu daudzumu pa x un y, tātad tev vajag masīva masīvu, jeb 2D masīvu.
|
Tu tiešām to skolu pabeidzi?
Kāda jēga glabāt to masīvu nemainīgu?
Pēc šī: http://www.gotw.ca/gotw/009.htm
globālajiem mainīgajiem tiek izdalīta sava vieta atmiņā.
Quote: | Global or static variables and objects have their storage allocated at program startup |
Ātrums glabāšanai tas pats.
Nemainīgs masīvs ierobežo kartes lielumu.
Quote: | tekstūru nosaukumus |
Un kur ir vieta informācijai, kuri taili lieto kuras tekstūras?
Vai katram tailam (pat ja tie sliktākajā gadījumā var būt nenormālos daudzumos) tas tekstūras nosaukums nāks līdzi?
Quote: | Nevajag visu sarežģīt. |
To gan pareizi pateici, bet.. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Feb 27, 2009 8:11 am Post subject: |
|
Kas teica, ka jāglabā masīvs nemainīgs???
Es tikai definēju maksimālo tailu lielumu.
Code: | Snake5 rakstija:
"Tu tiešām to skolu pabeidzi?" |
Jā, uz 9 ballēm diplomdarbā.
Ir taču vairāki veidi, kā to darīt. Viens ir kā VDL teica - dinamiski veidojam nepieciešamo skaitu eksemplāru. Otrs, vienkāršojam līdz pamatskolas līmenim. :roll:
Faila struktūru, kur glabāsies līmeņi, lai pats tankists nosaka.
Var failā norādīt - uzdrukā man, programmiņ, šim līmenim 34 tailus pa vertikāli, 56 pa horizontāli, ar tādiem un tādiem nosaukumiem. Tad programma zinās, ka jāiedala tik un tik atmiņas. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Feb 27, 2009 2:45 pm Post subject: |
|
EDDY wrote: | Kas teica, ka jāglabā masīvs nemainīgs???
|
Tankists teica..
Tankists wrote: | bet negribās glabāt vienkāršā masīvā, piemēram int MAP[100][100], jo tad kartes izmēri ir kontanti visām kartēm |
|
|
Back to top |
|
|
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Sun Mar 01, 2009 4:42 pm Post subject: |
|
Ok, iepriekšējās idejas palīdzēja visu izdarīt, kā biju to iedomājies, bet tagad ir kautkas ko vēlos novērst. Kameru bīdot pa visu karti karte nedaudz dīvaini pārzīmējās, vismaz iskatās riebīgi. Grūti izstāstīt, tāpēc došu pamēģināt.
http://www.box.net/shared/4x7p3jn67h
(Ar peli bīda karti kā jau RTS, bet ar jebkuru klaviaturas taustiņu iziet no programmas)
Ko lai dara lietas labā? Neemu manijis nevienā RTS šādu defektu. _________________ Getting used to problems... |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Mar 01, 2009 4:56 pm Post subject: |
|
Man viss ļoti glīti un gludi bīdās, nekas dīvaini nezīmējas. |
|
Back to top |
|
|
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Sun Mar 01, 2009 4:58 pm Post subject: |
|
Ok, varbūt vnk manam laptopam kautkas nepatīk. Man kautkā bīdot vislaik to karti arvien vairāk spiedās acī tas, bet varbūt tas tik man tā. _________________ Getting used to problems... |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sun Mar 01, 2009 5:31 pm Post subject: |
|
Kas tas par fps? O_o Ziimee tikai tos laucinjus kas ir redzami un iesleedz lai ir synchronize with vertical retrace, tad nebuus taa nesmukaa paarziimeesanaas.
Vispaar ar saadaam zinaasanaam taisiit "RTS" ir totaals nonsense, bet nu ja jau tu veelies... _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Sun Mar 01, 2009 5:58 pm Post subject: |
|
netaisu RTS, bet vnk tā kartes doma līdzīga.
ieslēdzu VerticalSync un tagad zīmēju arī tikai to ko vajag. Paldies vēlreiz. _________________ Getting used to problems... |
|
Back to top |
|
|
|