|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 12:48 am Post subject: |
|
Par otimizaacijaam runaajot, vai tu snake zinaaji (retorisks jautaajums, protams) ka lietojot jaunaaku sader model versiju var ieguut lielas optimizaacijas un ka lietojot zemaakas versijas tev no siim optimizaacijaam ir jaatsakaas un rezultaataa tiek ieguuts leenaaks galaprodukts?
Diemzeel snake tev ir jaasaprot ka 2009 gadaa neviens to veco fx5200 vairs neatbalstiis... Un patiesiibaa visiem normaaliem cilveekiem ir PILNIIGI vienalga ka vinju speele neies uz kaut kaadaam 5 seerijas kareem, netici? Nu labi, lai tad tev tiek tas gods, luudzu, taisi visu taa lai iet uz 5200, gogo, grafika nu... diffuse tekstuuras... 3D... vertex gaismas... eenas... hmmm... vareetu iztikt bez eenaam vai kaadu jauku eenu ar asaam/robainaam malaam veel var atljauties.. laikam... effekti... nekaadi, nevelk, un labi vien ir jo taapat nemaaki taisiit neko vairaak par ieprieksmineeto ! Takaa nu uz prieksu, lai tev veicas! Tiekamies uz DX11! _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 8:24 am Post subject: |
|
Klīst baumas, ka DirectX 10 daudzi ignorē dēļ tā neērtuma.
Situāciju var mainīt tikai DirectX 11, kas būs uz tā jaunā Windows 7.
Par kartēm runājot, vislielākā problēma jau ir tiem, kam dators ir kā notebook, jo tur bieži vien grafiskais adaptērs ir no sērijas "OpenGL 2.0 non compatible", bet DirectX 9 piemēri iet kā radīti.
Nu nav jau tas DirectX tik sarežģīts. Visu laiku maļos vēl pa tām matricām.
Saprotu, ka WORLD ir domāts pašam modelim un tas pārveido no object space uz world space. VIEW matrica ir kā kamera. Bet PROJECTION ir kā lēcas. It kā viss skaidrs, bet tomēr, kad sāk reizināt un rodās visādi hibrīdi, ķipa - Projectionview, tad nu sākās dubļu vanna. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 10:36 am Post subject: |
|
Nu nez, man gan D3D10 šķiet tieši ļoti ērts - jo tur viss nevajadzīgais izsviests ārā un atlikušais salikts loģiskos plauktiņos atbilstoši hardwares darbības principiem.
Un D3D11 ir stingra D3D10 virskopa. Tb D3D11 = D3D10 + papildus fīčas. Neko daudz fundamentāli tas nemaina, tik pieliek papildu iespējas klāt. Ja tev D3D10 šķiet neērts, tad D3D11 liksies vēl neērtāks. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 11:02 am Post subject: |
|
Tāpēc jau tās ir tikai baumas. Lasīju par tām vienā žurnālā.
Varbūt vaina ir arī tajā, ka DirectX 10 ir tikai Vistai, no kuras bēg lielākā daļa spēļu izstrādātāju. Kāpēc tad tās spēles ir ļoti maz?
Nekādus nodokļus jau par tā DirectX 10 lietošanu nav jāmaksā. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 4:34 pm Post subject: |
|
Tie, kas vēl bēg no D3D10, pareizi arī dara. Lielākā daļa DX10 lietojošo spēļu ir ar DX9 līmeņa grafiku, kura iegrūsta 10tajā, lai tik tas krutais DX10 parādītos un produkts izskatītos foršāk.
Quote: | bet tomēr, kad sāk reizināt un rodās visādi hibrīdi, ķipa - Projectionview, tad nu sākās dubļu vanna. |
Kāpēc negribi vienkārši sareizināt pareizā secībā?
matWVP = matWorld * matView * matProjection;
Quote: | un labi vien ir jo taapat nemaaki taisiit neko vairaak par ieprieksmineeto |
Tāda sajūta, ka no grafikas jautājumiem zini ļoti maz. Esi spēlējis Mirror's Edge? Viens vārds: lightmapes. Būtu papētījis vecās spēles (ne jau 2008. gada, bet 1998. un vecākas), zinātu, cik daudz var panākt ar preprocesētiem efektiem. Daudzās mūsdienu spēlēs pat particle efekti ir pre-procesēti tad, kad tie draud nenormāli daudz reizes pārzīmēt ekrānu vai saturēt ap miljonu partikļu. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 4:52 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | ..., kura iegrūsta 10tajā, lai tik tas krutais DX10 parādītos un produkts izskatītos foršāk. |
Nu, nu, ne jau visu var mērīt pēc vienas lecamauklas.
Crysis, Bioshock, Call of Juarez, Microsoft® Flight Simulator X .. tie ir DirectX 10.
Grid, Lost Planet - tie ir arī DirectX 10, bet ar DirectX 9 grafiku.
Skaitam spēles -
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_DirectX_10_support _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 5:12 pm Post subject: |
|
Jā, lol, lietosim vecākas versijas tikai tapēc, ka var veco izmantot. Tā jau ir stagnācija..
Cik d3d10 paņēmos likās foršs, neredzu iemeslu lietot vecākus d3d...ja cilvēks nevar nopirkt vkarti kaut vai pa 20ls, lai atbalstītu jaunās tehnoloģijas. Tad šādi cilvēki noteikti nebūtu mērķaditorija, jo viņš visdrīzāk to spēli arī nokačātu torrentos nevis nopirktu.
tb. Esmu tikai par, ka izravē visas neglitās implementācijas. Raytracings ir ideals šajā gadijūmā - viss ir eleganti.
tb2. Kamēr pārējie taisīs high-performance, less-pain-in-the-ass dx11 aplikācijas(piem. izmantojot multi-threadingu), tikmer snake5 centīsies priekš torrent lietotājiem adarināt to visu ar samužgātu un less-performance risinājumiem. Good, good. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 5:21 pm Post subject: |
|
Jap, pagaidīsim DirectX 11 un Windows 7.
Negribās kaut kā tagad pirkt Vista tikai dēļ DirectX 10. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 5:33 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | Tie, kas vēl bēg no D3D10, pareizi arī dara. Lielākā daļa DX10 lietojošo spēļu ir ar DX9 līmeņa grafiku, kura iegrūsta 10tajā, lai tik tas krutais DX10 parādītos un produkts izskatītos foršāk. |
Tev to teikt nešķiet absurdi? Neizmantot tehnoloģiju X, tāpēc, ka kautkādi citi nemāk to izmantot? Nu lol. Ja pats māki, tad kur problēma to izmantot?
Tad jau ar automašīnām braukt arī nevar, jo ir cilvēki, kas ar tādām braucot ieskrien stabos, nositas vai sabrauc kādu.
Jau kuro reizi atkārtojos - SM, vai DX, vai OGL lielāku versiju numuri nenozīmē, ka automātiski dabūsi labāku grafiku. Tie ir tikai veids developerim/artistam kā vieglāk sazināties ar videokarti. Joprojām tu to nesaproti.
Ja kāds nemāk braukt ar automašīnas marku X, tad tas nenozīmē, ka X sūkā vai ir "neoptimizēta". |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Mar 25, 2009 5:52 pm Post subject: |
|
Es tikai saku, ka no D3D10 iespējām gandrīz nekādas jēgas nav. +D3D10 iet tikai uz Vistas.
Quote: | kā vieglāk sazināties ar videokarti |
Nu šo jau var ar popmūziku salīdzināt. Bet abos gadījumos kvalitāte neuzlabojas. Ja pats māku to lietot, man ir OK. Bet c'mon, liela daļa neprot. Tieši es nedomāju, ka lielāks cipars - labāka grafika, bet citi gan. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Mar 26, 2009 8:33 am Post subject: |
|
Kā no DirectX 10 nav jēgas? What that all about?
Varbūt pateiksi, ka arī no DirectX 11 nav jēgas mums nekādas? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Mar 26, 2009 10:31 am Post subject: |
|
Jā, no DX11 nav nekādas jēgas (patlaban). Jo pagaidām vēl neeksistē hardware, kas to atbalsta. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Mar 26, 2009 10:39 am Post subject: |
|
Bet software emulācijā tak var, vai ne?
Citādi jau Microsoft mums nerādītu exe failus un tādu dll ar skaitli 11 jau nebūtu. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Thu Mar 26, 2009 10:48 am Post subject: |
|
Jau atkal kādam patīk neizlasīt..
Quote: | no D3D10 iespējām gandrīz nekādas jēgas nav |
DX11 gan izskatās labāks, bet tas būs tikai ar Win7..
EDIT: kāda jēga no jaunāko D3D versiju emulācijas, ja tajās stāv tikai sarežģītāka un lēnāka (priekš CPU) renderēšanas sistēma? |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Thu Mar 26, 2009 11:51 am Post subject: |
|
a kada jeega vispar no jaunakiem DX, var tacu lietot ari DX7 _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|