dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

viena braukšanas spēle..
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Mar 28, 2009 1:34 am    Post subject: viena braukšanas spēle..



Lai paņemtu, jāspiež te.

Pašam nav intereses nekā daudz stāstīt, spēlē visu var uzzināt. Very Happy


Last edited by snake5 on Sun May 10, 2009 2:14 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 7:34 am    Post subject:

Vai tu kādreiz 3D arī uztaisīsi, vai paliksi pie tā 2D?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
AnetiX
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 05 Jun 2003
Posts: 573

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 8:59 am    Post subject:

EDDY wrote:
Vai tu kādreiz 3D arī uztaisīsi, vai paliksi pie tā 2D?
Labāk kvalitatīvāks 2D nekā sūdains 3D. :)
_________________
Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 12:20 pm    Post subject:

Suudains 3D > suudains 2D anywayz, kaa sajaa gadiijumaa. Gan jau ka vieniigais interesantais kas tur ir (riepu nospiedumi) ir uztaisiiti visbanaalaakajaa iespeejamajaa veidaa - ziimeejot pa virsu background texktuurai - ti lielaaki liimenji aizmems daudz daudz vietas, vai arii (veel krutaaks gadiijums) - katrs riepu nospiedums ir nevis uzziimeets uz tekstuuras bet ir vnk sprite, rezultaataa kaadi 10k sprites ziimeejaas xD
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 1:23 pm    Post subject:

Tev, GURU varenais, ir kādi labāki risinājumi?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 1:47 pm    Post subject:

Laba ideja (pats izdomāji?)! Ja būtu ērtāk to mašīnu vadīt būtu pavisam forši. Parējiem varu pateikt šī foruma topa frāzi: action speaks louder than words.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 3:04 pm    Post subject:

EDDY wrote:
Tev, GURU varenais, ir kādi labāki risinājumi?


Jaa man ir - visvienkaarsaakais man pienemamais gadiijums buutu ja tie nospiedumi tiktu veidoti ka decals - masiina braukaajot veido sliediiti no vertexiem, kuriem tiek izkalkuleetas poziicijas un tekstuuru koordinaates, tad tiek ziimeets vienkaars vertex buferiits, var teiksim nolimiteet izmeeru un ja sliedes ir garaakas teiksim par kaadu noteiktu skaitu tad noraujam kaadu gabalinju nost no astes un ar smuku alpha fade izfadojam aaraa. Vareetu arii taa - laukums tiek sadaliits vienaados regionos, regioni satur informaaciju par nospiedumiem (kaut vai sarakstu ar poziicijaam un rotaacijaam katram nospiedumam), kad speeleetaajs iebrauc kaadaa apgabalaa, apgabals tiek norendereets uz tekstuuras vienu reizi un turpmaako laiku kameer apgabals ir redzams tiek rendereeta vienu reizi uzrendereetaa tekstuura. Vietu tad reaali aiznems tikai viens bufferis mazliet lielaaks par ekraanu ar kaadiem 8 bitiem, ja sliedes ir bezkraasainas + saraksts ar nospiedumiem, kuru arii var limiteet un izfadot ar laiku. Vertex baazeetais variants gan manupraat buus daudz ideviigaaks, vieniigais ja buus daudz daudz vienaa vietaa sabraukaats, buus daudz vertexi, bet otrajam variantam performance nemainiisies no sabraukaatiibas liimenja iipasi, turklaat visas probleemas atkriit ja tiek ierobezots max vertex skaits - vecaas sliedes izfadojot. Jebkuraa gadiijumaa tas nebuus dumbed down variants kas darbosies viena ekraana raadiusaa un neaiznems simtiem mb ja liimenis buutu liels.

EDIT : un jaa, man liktos darbs kaut kaa veerts ja snake tiesam buutu izveidojis un pastaastiijis - vot kaadi man gudri decali, braukaaju pa liimeni un smuka performance bla bla, nevis uztaisa naivo variantu pa piecaam minuuteem, ir ok, protams, bet nekas par ko uzteikt Razz
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 3:29 pm    Post subject:

Man liekas, ka tev ar Snake5 vajadzētu sadarboties.
Un, šķiet, ka sanāktu diezgan labas spēles.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 3:32 pm    Post subject:

Quote:
Vai tu kādreiz 3D arī uztaisīsi, vai paliksi pie tā 2D?

Kad pabeigšu šūteri, iešu uz 3D.

Quote:
anywayz, kaa sajaa gadiijumaa.

Grafika, protams, nav tā labākā, bet, ja atrastu kādu labu mākslinieku, kurš visu līdz sīkumiem izdomātu un uzzīmētu, tad būtu tavs 3d gājis ieskrieties. :D

Storm:
Nederēs tavi decali, ja viņus neclipo nepārtraukti, var sanākt nelabs overdraw uz vecākām kartēm.
Quote:
ziimeejot pa virsu background texktuurai

Būtu izpētījis GM, zinātu, ka tur var ar render targetiem tikai (GMā nav pat vertex bufferu). Tad nu tos arī lietoju.
Quote:
var teiksim nolimiteet izmeeru; tiek sadaliits vienaados regionos..

Nebūs smuki un man nav tur nenormāli liels līmenis, tāpēc neko sarežģīt nevajag.


Quote:
Laba ideja (pats izdomāji?)!

Paldies. Mašīnas fizika nav gluži paša darbs, bet tomēr tajā ir daudz pielāgojumu spēles vajadzībām. Un visu pārējo gameplay sistēmu pats arī esmu izdomājis (ja nu kaut kur tāda mīnu aktivizēšanas sistēma ir, tad tiešām nezinu).

Quote:
Ja būtu ērtāk to mašīnu vadīt būtu pavisam forši.

Pieņemu, ka ar to tiešām varēja būt problēma. Pats zinu visus trikus, esmu nenormāli satrenējies, man tā nelikās, kad veidoju. Very Happy
Lai neizbojātu triku atklāšanas prieku, pateikšu tikai, ka nevajag baidīties eksperimentēt, nevajag obligāti izvairīties no līmeņa malām un var pameklēt kādu neatbildētu jautājumu spēlē izlasāmajā informācijā.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Mar 31, 2009 7:52 am    Post subject:

Nepatika tas, ka mašīnu grūti/neiespējami/ vadīt.
Es tā brīnos, kāpēc tu ņemies ar kaut kādu GM, ja tev ir zināšanu kaudze par programmēšanu!?!?!?

Nākamreiz varētu ielikt sound skaļuma regulēšanu, citādi nākas līst Sndvol32 un mainīt skaļumu. Wink
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Mar 31, 2009 9:41 am    Post subject:

EDDY, vai tad iekš GM nav arī jāprogrammē? Vai arī tur maģiski programma pati no sevis rakstās?
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Mar 31, 2009 9:57 am    Post subject:

Negribētos uzsākt offtopiku.. Rolling Eyes
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Mar 31, 2009 2:39 pm    Post subject:

EDDY:
1. iemetīšu varbūt kaut kad kādu braukšanas tutoriāli Very Happy Tiešām nedomāju, ka ir tik grūti ar nenormāli primitīvu arkādi..
2. ar GM bija ātrāk.
3. skaņas skaļumu diemžēl regulēt pagaidām nevarēs, pamainīšu skaņas atskaņošanas DLLu (GM neatbalsta ne MP3, ne OGG), tad gan jau salabošu.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Mar 31, 2009 4:00 pm    Post subject:

Nu, un kāda jēga no tā GM, ja neatbalsta populārākos formātus skaņai? Laughing
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Mar 31, 2009 5:20 pm    Post subject:

Kodēšanas ātrums/ērtums kaut kam tik vienkāršam.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group