dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Tikai EA vai globaals debiilisms?
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Apr 04, 2009 10:27 pm    Post subject: Tikai EA vai globaals debiilisms?

Vai nu eddy (no offense Very Happy) ir aizgaajis straadaat un taisiit speeles prieks EA vai arii vinji ir ieguvusi kaadu smagu traumu smadzeneem, bet statistika ir saada:

Speele Mirrors Edge:

Pirmais - Draw Calli - kas ir draw calli mees zinam un kaadus resursus eed arii zinam. Zinam arii to ka ja vienaa kadraa to ir

7000 tad diemzeel kaads (visu developmenta laiku) ir par daudz izdzeeris un galdinjam vairs neieliet.

Tas nav viss.

Otrais - Render states - zinam kas ir ko dara un cik ir normaali, un es domaaju ka saprotam IF

70000 (!!!) tad man vienkaarsi nav nekas necenzeets ko teikt.

Jautaajums taads - tas ir normaali?! Jaunaakais trends? Kops iznaaca nvidias dokuments par "batch, batch, batch" jautaajums vairs nav aktuaals?! 70000 render state changes? No prooblem! Man buutu loti interesanti uzzinaat kaada cita viedokli par so jautaajumu (tikai ne snake5 / eddy - sorry, everything is under control, go back to kitchen) Arii par vel vienu lietu - kaada ideja sleepjas pasaakumaa kuraa tiek peec katra uzziimeeta scene elementa izsaukts "TestCooperativeLevel()" - kipa gaidam kad nu peeksnji draw viduu aplikaacija zaudees fokusu?
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Apr 04, 2009 11:28 pm    Post subject:

Pateikšu visu, ko domāju un tad iešu, ja nebūs jautājumu :D

Pirmkārt, Mirror's Edge veidoja DICE, lietojot UE3.
Es jau visu laiku saku, ka UE3 pašos pamatos ir craps, var netā sourci atrast un palūrēt, viss tur pārāk universāli veidots. Tāpēc nemaz nešaubos, ka šādi cipari.. Man ar UE3 bottleneck ir CPU (arī pašu dziņa veidotāju spēlē UT3).
Tas noteikti nav normāli un tā ir problēma visās mūsdienu spēlēs..
Daži te saka, ka nevajag optimizēt, tas tērē tik dārgo laiku.. bet nu..

Ā, un vēl viens sīkums (stulbs), kuru aizmirsi pieminēt tai spēlei: izskatās, ka veidotāji atslēguši tekstūru lādēšanos citā threadā. Nepatīkami viss raustās pie vidējas diska fragmentācijas.
Ja tev ir iespēja, un ja Rockstar nav kaut kā dīvaini salauzuši dzini, tad apskaties GTA4. Manuprāt būtu iespēja kādā bārā ierēkt vairākas dienas.

P.S. Nedomāju, ka situācija ir tik slikta.. grafika izskatījās vienkārši pietiekami labi, lai šos faktus noslēptu.

Quote:
peec katra uzziimeeta scene elementa izsaukts "TestCooperativeLevel()"

Manuprāt tas ir kaut kāds hacks pret neveiksmīgu loga message apskatīšanu citā threadā.
Redzu, ka oriģināli tajā dziņa kodā kaut kā tāda nav. Izskatās, ka DICE tiešām pieņēma darbā dažus jaunus "pārāk profesionālus" programmētājus..

P.P.S.
Vari iepostēt screenshotu no tieši tās vietas, kur atradi šo draw callu skaitu?


Last edited by snake5 on Sun Apr 05, 2009 5:08 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Apr 05, 2009 1:36 pm    Post subject:

Storm: a performance tam visam ir kāda? Ir vismaz 30fps? Ja ir, tad kur problēma? Vecais optimizācijas likums - jāoptimizē ir bottleneks, nevis visas iespējamās lietas (std::vector, lol). Optimizējot kautko, kas aizņem tikai 10% laika no visa, tu maksimums iegūsi tikai 10% pieaugumu (pieņemot, ka to daļu vispār izvāc ārā), kas būs ar aci neredzams (30 vs 33 fps). Jāoptimizē ir tas, kas pa tiešām ēd/bremzē lielāko daļu darbības.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Apr 05, 2009 2:37 pm    Post subject:

Vismaz 30 fps.. kas pa bullshitu. Very Happy Pats jau neesmu nekāds uber geimeris, bet neciešu zemāku fps par 50-60. Kad bija integrētā videokarte, arī 5 bija labi, ja ir gameplay. Bet ja nav... Priekš LCD monitoriem ar lielu reakcijas laiku tas varbūt ir normāli, bet nu tas it kā tāpat ir vispārējā pretrunā ar visiem HD u.tml.

Quote:
Jāoptimizē ir tas, kas pa tiešām ēd/bremzē lielāko daļu darbības.

TestCooperativeLevel un nenormālais render state maiņu un draw callu skaits nav pietiekama daļa no tā visa?
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Apr 05, 2009 3:43 pm    Post subject:

Kā tad tu sneik spēlē konsoles, kurām ir fiksēts fps (24 vai 30)? Tās tu arī neciet?

snake5 wrote:
TestCooperativeLevel un nenormālais render state maiņu un draw callu skaits nav pietiekama daļa no tā visa?

Kā man to zināt? Jālieto ir profilieris, lai konkrētā gaījumā noteiktu, kas ir tā "pietiekama daļā no tā visa". Ne vienmēr API funkcijas ir performances bottleneks. Ja tu katru kadru sāksi leitot Bubble sortu uz visiem spēles entitijiem, tad būs pilnīgi pofig vai ir 10 vai 10'000 render state maiņu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sun Apr 05, 2009 4:05 pm    Post subject:

Tiesi taa - 60-90 vajag taadaam action speeleem. Kas ir veel interesanti - taa vietaa lai dariitu kaut ko citu ar cpu laiku (pretinieku ai, pirmeeram) tiek laiks pavadiids draiverii. Un Sitais ir veidots uz UE3?! A kuru galu vinji domaa izlemjot ka unreal engine buus piemeerota saadai speelei? w.t.f. Es nebriinos ka peedeejaa laika "AAA" ir pilniigs craps lielaakaa dalja. Visu var apskatiities ar PIX, draw calli ir daudz (reaali viens meshs piem vnk kaste tiek ziimeets nevis vienaa gabalaa bet gandriiz katra kastes puse atseviski - 1 kaste - 6 draw calli) Bet kas ir interesantaak ir par taam render state izmainjaam - videeji 10 (!) prieks viena objekta, pat ja objekts ir visparastaakais poligonu cetrstuuriitis.

EDIT - Jaa, bubu, speele ir totaali uz CPU bremzeeta.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Apr 05, 2009 4:08 pm    Post subject:

Nu labi, naepareizi izvēlējos to skailti. Nomainiet to 30 manā postā uz skaitli 60 (un 33 uz 66). Teikuma būtību tas nemaina.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Apr 05, 2009 5:06 pm    Post subject:

Quote:
Kā tad tu sneik spēlē konsoles

Konsoli spēlēju agrāk. Nevarēju tik ilgi vienkārši nosēdēt, sāka galva pie dažām spēlēm sāpēt.. tagad jau ir motion blur u.tml. efekti, bet tie tāpat situāciju pietiekami labi neglābj..
Quote:
A kuru galu vinji domaa izlemjot ka unreal engine buus piemeerota saadai speelei?

Manuprāt visu izšķīra rīki un UE3 spēja strādāt uz vairākām platformām. Es gan nezinu, kā ir ar konkurentiem, tāpēc labāku variantu pats piedāvāt nevaru.
Quote:
Teikuma būtību tas nemaina.

Ja tā maina, tad jā, bet reāli spēlē visbiežāk FPS ir ap 40-50 uz mana PC, kas nav patīkami. Un ja vēl tekstūras tajā pašā threadā bieži lādē...
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 9:10 am    Post subject:

Nu nez, starpība starp 30 un 60 FPS jūsu acīm ir tikai tāpēc, ka jums nav kārtībā cietā diska dzinis un atmiņas caurlaidība.
Labam variantam var izveidot RAID 0 masīvu no diviem SSD un atmiņai ņemt ar mazāku CL laiku.
Uz mana Pentium D820 spēle kustas ātri, nekādu bremžu. Vajag padomāt par pārējo sistēmu, nevis tikai domāt, ka pie vainas - CPU un videokarte. Cik bieži tīrat savu cieto disku?
Iekš EA nestrādāju. Kāpēc kaut ko optimizēt, ja uz viņu 4 kodolniekiem + DDR3 un GTX 280 viss rullē?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 12:26 pm    Post subject:

EDDY wrote:
Nu nez, starpība starp 30 un 60 FPS jūsu acīm ir tikai tāpēc, ka jums nav kārtībā cietā diska dzinis un atmiņas caurlaidība.

Wow, kaut ko tādu no paša rīta lasīt.. Very Happy Labāk tomēr pasaki, kāds sakars mūsu acīm ar datora detaļām?
Quote:
nevis tikai domāt, ka pie vainas - CPU un videokarte.

Neuztraucies, par visu jau ir padomāts - vainīgs ir spēles kods!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 12:37 pm    Post subject:

Kāds sakara tev ar acīm un datora detaļām?
Nu tāds, ka šajā gadījumā tava spēle iebremzē nevis tāpēc, ka CPU nevelk, bet atmiņas caurlaidībā - tā ir pati vājākā vieta datora sistēmā.

Ja tev rāda 35 FPS un ik pa brīdim ieraustās, tad skaidrs, kur ir problēma.
Kāpēc konsolēm viss kārtībā? Tāpēc, ka tur dati pa tiešo nolasās no DVD vai BluRay, vari spēlēt spēles ari bez HDD.

Ja vēl nav skaidrs, tad programmētājam Snake jāņem rokā literatūra par datora uzbūvi.

P.S. Kāds tev rīts? Man rīts beidzās 9.00.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 12:43 pm    Post subject:

Quote:
Nu tāds, ka šajā gadījumā tava spēle iebremzē nevis tāpēc, ka CPU nevelk, bet atmiņas caurlaidībā - tā ir pati vājākā vieta datora sistēmā.

Tā kā šajā teikumā nav nekas par acīm, vēl neesi paskaidrojis..
Quote:
Kāds tev rīts? Man rīts beidzās 9.00.

Bet man tagad sākās. Very Happy
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 12:46 pm    Post subject:

Nu sakars tāds, ka sākoties <25 FPS, teorētiski vajadzētu zust Plūstošas Bildes Efekts (Trade Mark Wink ).
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 2:13 pm    Post subject:

EDDY wrote:
Ja tev rāda 35 FPS un ik pa brīdim ieraustās, tad skaidrs, kur ir problēma.
Kāpēc konsolēm viss kārtībā? Tāpēc, ka tur dati pa tiešo nolasās no DVD vai BluRay, vari spēlēt spēles ari bez HDD.

Kārtējā edija pērle. Derētu izveidot topiku "dienas pērles".
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 2:29 pm    Post subject:

Neredzu te nekādu pērli. Kas tev šķiet te smieklīgs?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
Page 1 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group