View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 5:09 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: |
Es tā nedomāju. Es domāju, ka jātaisa tādas spēles, kuras vienkārši strādā apmēram visiem, kuri vēlēsies tās izmēģināt, nevis kaut kādiem izredzētajiem ar kaut kādu 1500$-2000$ PC. |
Noprecizee tad to savu specifikaaciju videejo. Ti specifikaaciju lai speeleetu speeli uz mid..high settingiem. _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 7:58 pm Post subject: |
|
Storm wrote: | Noprecizee tad to savu specifikaaciju videejo. Ti specifikaaciju lai speeleetu speeli uz mid..high settingiem. |
Kurai spēlei? |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 8:20 pm Post subject: |
|
Mūsdienīgai. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 9:17 pm Post subject: |
|
Manuprāt vidējiem-augstiem uzstādījumiem vajadzētu pietikt ar 400$-600$ PC (ja spēles kods nav tik nenormāls kā šeit minētajos piemēros).
P.S. Atkal apskatīju veikalu, tagad laikam būs īstā cena izvēlēta.. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sat Apr 11, 2009 9:27 am Post subject: |
|
Es nu galigi negribu piekrist, ka cilveki verte tikai grafiku un nespeelee speeli, ja grafika nav - omgwow. Interesants geimplejs/ideja paarspeej visas grafiskas izvirtibas simtkartigi. Vajag piemeru?, kautvai tas pats Darwinia. Vajag piemeru no latvijas?, Juras Vilki. Piemeru protams ir vel daudz. Labs piemers ir iphone, kur AppStore augshgalaa parasti ir speeles ne ar to krutaako grafiku. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sat Apr 11, 2009 2:44 pm Post subject: |
|
Elvman tev tie piemeeri loti neizteiksmiigi D: Mees te par PC runaajam.
Taatad 400-600 tas noziimee ka gpu buus ~100 so - uz so briidi GTS250 vai kaads 9800GTX, jauki snake! Tad kaadas probleemas? XD
E13m3nT gan ieteica pieciisha datoru, hmm.
Btw snake kaadas minimaalaas prasiibas tu ierakstiiji dizainprofilaa? ;D _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Apr 11, 2009 3:56 pm Post subject: |
|
1. Jūras Vilki nav uz PC?
2. 400-600 ir vidējiem/augstiem uzstādījumiem, ne jau minimālajiem.
3. Un kādas tu prasības ierakstīji? |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sat Apr 11, 2009 4:30 pm Post subject: |
|
Man bija 8800GT un Core2 2.3Ghz laikam (protams es pats sobriid speeli varu arii 2560x2048 speeleet uz 60+fps xD (rendereejot reaalo bildi uz taada izmeera bufferi, bet final pass noscalot uz max monja izkirstpeeju, kas man diemzeel nav 30 colliigs) nu es domaaju ka man minimaalaas buus tas pats vecais 6600GT, tikai buus jaaspeelee tad uz mazaaku izskirtspeeju, deferred scalojaas vnk perfekti. Tomer lai nav paarpratumi mineeju sakariigu specu tajaa dizainpfrofilaa. _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 4:36 pm Post subject: |
|
OK, turpinot pa tēmu: Scarface: The World Is Yours
Problēmas ar Direct3D lietojumu ir nenormālas:
- pirms kaut kādu objektu zīmēšanas vairākas reizes pēc kārtas tiek uzstādīta World matrica
- nenormāli bieži uzstādītas vertexu šeideru konstantes
- bieži tiek nolasītas uzstādītās matricas (IDirect3DDevice::GetTransform)
- sampler states vairākas reizes uzstādīti tādi paši (gandrīz pirms katra draw call'a)
- līdzīgi ar render states
- spēles procesa vidū tiek ielādēti un atbrīvoti šeideri (kaut gan to nemaz nav tik daudz)
- kadra beigas laikam būs visstulbākās - World matrica uzstādīta ~150 reizes pēc kārtas..
Gribētu zināt tad, kādas ir minimālās prasības programmētājam, lai viņš tiktu darbā? |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 10:05 pm Post subject: |
|
par sampler/render stateem - draiveris atceraas peedeejo/aktuaalo steitu un nevajadziigaas steitu izmainjas uz karti nesuuta - attieciigi overheads nav liels. _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sat Apr 18, 2009 1:55 am Post subject: |
|
Vecais_Dumais_Laacis wrote: | par sampler/render stateem - draiveris atceraas peedeejo/aktuaalo steitu un nevajadziigaas steitu izmainjas uz karti nesuuta - attieciigi overheads nav liels. |
Ja tas notiek 60000 liekas reiziites kaa Mirrors Edge, tad ir gan liels. _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Apr 18, 2009 11:00 am Post subject: |
|
Hehe, jāpamēģina aizsūtīt vēstule viņiem par šito crapu un piedraudēt ar pirātisma augšanu. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Apr 20, 2009 7:32 am Post subject: |
|
snake5 wrote: | pirms kaut kādu objektu zīmēšanas vairākas reizes pēc kārtas tiek uzstādīta World matrica |
World matrica ir vajadzīga visiem objektiem, kas renderēsies. Jebšu tu domāji, ka tā kodā ir vairākās vietās? Arī tas nebūtu nekas dīvains, sevišķi menu opcijās, kur grozās vietējais/galvenais varonis, kuru jāpieregulē/jānokrāso. WORLD matrica tur, WORLD matrica pašā spēlē, kopā sanāk 2.
snake5 wrote: | - kadra beigas laikam būs visstulbākās - World matrica uzstādīta ~150 reizes pēc kārtas.. |
A kā to var dabūt gatavu? Cik manā Sudoku programmā tu vari saskaitīt tādas? :x
Posta Skripts: Normāls dators var tikt izveidots par nieka 200 Ls. Un tad tas jau skaitīsies daudz. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Apr 20, 2009 8:58 am Post subject: |
|
EDDY wrote: | World matrica ir vajadzīga visiem objektiem, kas renderēsies. Jebšu tu domāji, ka tā kodā ir vairākās vietās? Arī tas nebūtu nekas dīvains, sevišķi menu opcijās, kur grozās vietējais/galvenais varonis, kuru jāpieregulē/jānokrāso. WORLD matrica tur, WORLD matrica pašā spēlē, kopā sanāk 2. |
Viņš to domāja, ka pirms katra objekta zīmēšanas matrica tiek uzstādīta vairākkārt (kas ir bezjēdzīgi - tāpat kā mainīgajam piešķirt dažādas vai vienādas vērtības pēc kārtas vairākas reizes):
Code: | SetWorldMatrix(m);
SetWorldMatrix(m);
SetWorldMatrix(m);
DrawObject(obj); |
Quote: | A kā to var dabūt gatavu? |
Ļoti vienkārši (ciklus skolā nemāca?):
Code: | for (int i=0; i<150; i++)
{
SetWorldMatrix(m);
}] |
Code: | Cik manā Sudoku programmā tu vari saskaitīt tādas? :x |
Tavai spēlei tas ir mazsvarīgi, diez vai tu tur ar to kautko sliktāku izdarīsi. Bet nu anyway - paņem PIX un paskaties pats. Tas ir Ze Tūlis DirectX debugošanai. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Apr 20, 2009 9:13 am Post subject: |
|
Man šķiet, ka tā pix tā nekorekti kaut ko rāda.
Neticu, ka programmētāji būs tik dumji, lai tā darītu. Bet varbūt sazvērstības teorija, lai spēle strādātu lēnāk, un ļautiņi pirktu to Core 2 Duo/Quad? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
|