dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Tikai EA vai globaals debiilisms?
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Fri Apr 10, 2009 5:09 pm    Post subject:

snake5 wrote:

Es tā nedomāju. Es domāju, ka jātaisa tādas spēles, kuras vienkārši strādā apmēram visiem, kuri vēlēsies tās izmēģināt, nevis kaut kādiem izredzētajiem ar kaut kādu 1500$-2000$ PC.


Noprecizee tad to savu specifikaaciju videejo. Ti specifikaaciju lai speeleetu speeli uz mid..high settingiem.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Apr 10, 2009 7:58 pm    Post subject:

Storm wrote:
Noprecizee tad to savu specifikaaciju videejo. Ti specifikaaciju lai speeleetu speeli uz mid..high settingiem.

Kurai spēlei?
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Apr 10, 2009 8:20 pm    Post subject:

Mūsdienīgai.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Apr 10, 2009 9:17 pm    Post subject:

Manuprāt vidējiem-augstiem uzstādījumiem vajadzētu pietikt ar 400$-600$ PC (ja spēles kods nav tik nenormāls kā šeit minētajos piemēros).

P.S. Atkal apskatīju veikalu, tagad laikam būs īstā cena izvēlēta..
Back to top
View user's profile Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sat Apr 11, 2009 9:27 am    Post subject:

Es nu galigi negribu piekrist, ka cilveki verte tikai grafiku un nespeelee speeli, ja grafika nav - omgwow. Interesants geimplejs/ideja paarspeej visas grafiskas izvirtibas simtkartigi. Vajag piemeru?, kautvai tas pats Darwinia. Vajag piemeru no latvijas?, Juras Vilki. Piemeru protams ir vel daudz. Labs piemers ir iphone, kur AppStore augshgalaa parasti ir speeles ne ar to krutaako grafiku.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Apr 11, 2009 2:44 pm    Post subject:

Elvman tev tie piemeeri loti neizteiksmiigi D: Mees te par PC runaajam.

Taatad 400-600 tas noziimee ka gpu buus ~100 so - uz so briidi GTS250 vai kaads 9800GTX, jauki snake! Tad kaadas probleemas? XD

E13m3nT gan ieteica pieciisha datoru, hmm.

Btw snake kaadas minimaalaas prasiibas tu ierakstiiji dizainprofilaa? ;D
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Apr 11, 2009 3:56 pm    Post subject:

1. Jūras Vilki nav uz PC?
2. 400-600 ir vidējiem/augstiem uzstādījumiem, ne jau minimālajiem.
3. Un kādas tu prasības ierakstīji? Very Happy
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Apr 11, 2009 4:30 pm    Post subject:

Man bija 8800GT un Core2 2.3Ghz laikam Razz (protams es pats sobriid speeli varu arii 2560x2048 speeleet uz 60+fps xD (rendereejot reaalo bildi uz taada izmeera bufferi, bet final pass noscalot uz max monja izkirstpeeju, kas man diemzeel nav 30 colliigs) nu es domaaju ka man minimaalaas buus tas pats vecais 6600GT, tikai buus jaaspeelee tad uz mazaaku izskirtspeeju, deferred scalojaas vnk perfekti. Tomer lai nav paarpratumi mineeju sakariigu specu tajaa dizainpfrofilaa.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Apr 12, 2009 4:36 pm    Post subject:

OK, turpinot pa tēmu: Scarface: The World Is Yours
Problēmas ar Direct3D lietojumu ir nenormālas:
- pirms kaut kādu objektu zīmēšanas vairākas reizes pēc kārtas tiek uzstādīta World matrica
- nenormāli bieži uzstādītas vertexu šeideru konstantes
- bieži tiek nolasītas uzstādītās matricas (IDirect3DDevice::GetTransform)
- sampler states vairākas reizes uzstādīti tādi paši (gandrīz pirms katra draw call'a)
- līdzīgi ar render states
- spēles procesa vidū tiek ielādēti un atbrīvoti šeideri (kaut gan to nemaz nav tik daudz)
- kadra beigas laikam būs visstulbākās - World matrica uzstādīta ~150 reizes pēc kārtas..

Gribētu zināt tad, kādas ir minimālās prasības programmētājam, lai viņš tiktu darbā? Very Happy
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Sun Apr 12, 2009 10:05 pm    Post subject:

par sampler/render stateem - draiveris atceraas peedeejo/aktuaalo steitu un nevajadziigaas steitu izmainjas uz karti nesuuta - attieciigi overheads nav liels.
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Apr 18, 2009 1:55 am    Post subject:

Vecais_Dumais_Laacis wrote:
par sampler/render stateem - draiveris atceraas peedeejo/aktuaalo steitu un nevajadziigaas steitu izmainjas uz karti nesuuta - attieciigi overheads nav liels.


Ja tas notiek 60000 liekas reiziites kaa Mirrors Edge, tad ir gan liels.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Apr 18, 2009 11:00 am    Post subject:

Hehe, jāpamēģina aizsūtīt vēstule viņiem par šito crapu un piedraudēt ar pirātisma augšanu. Razz
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Apr 20, 2009 7:32 am    Post subject:

snake5 wrote:
pirms kaut kādu objektu zīmēšanas vairākas reizes pēc kārtas tiek uzstādīta World matrica


World matrica ir vajadzīga visiem objektiem, kas renderēsies. Jebšu tu domāji, ka tā kodā ir vairākās vietās? Arī tas nebūtu nekas dīvains, sevišķi menu opcijās, kur grozās vietējais/galvenais varonis, kuru jāpieregulē/jānokrāso. WORLD matrica tur, WORLD matrica pašā spēlē, kopā sanāk 2.

snake5 wrote:
- kadra beigas laikam būs visstulbākās - World matrica uzstādīta ~150 reizes pēc kārtas..

A kā to var dabūt gatavu? Cik manā Sudoku programmā tu vari saskaitīt tādas? :x

Posta Skripts: Normāls dators var tikt izveidots par nieka 200 Ls. Un tad tas jau skaitīsies daudz.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Apr 20, 2009 8:58 am    Post subject:

EDDY wrote:
World matrica ir vajadzīga visiem objektiem, kas renderēsies. Jebšu tu domāji, ka tā kodā ir vairākās vietās? Arī tas nebūtu nekas dīvains, sevišķi menu opcijās, kur grozās vietējais/galvenais varonis, kuru jāpieregulē/jānokrāso. WORLD matrica tur, WORLD matrica pašā spēlē, kopā sanāk 2.

Viņš to domāja, ka pirms katra objekta zīmēšanas matrica tiek uzstādīta vairākkārt (kas ir bezjēdzīgi - tāpat kā mainīgajam piešķirt dažādas vai vienādas vērtības pēc kārtas vairākas reizes):
Code:
SetWorldMatrix(m);
SetWorldMatrix(m);
SetWorldMatrix(m);
DrawObject(obj);


Quote:
A kā to var dabūt gatavu?

Ļoti vienkārši (ciklus skolā nemāca?):
Code:
for (int i=0; i<150; i++)
{
    SetWorldMatrix(m);
}]


Code:
Cik manā Sudoku programmā tu vari saskaitīt tādas?  :x

Tavai spēlei tas ir mazsvarīgi, diez vai tu tur ar to kautko sliktāku izdarīsi. Bet nu anyway - paņem PIX un paskaties pats. Tas ir Ze Tūlis DirectX debugošanai.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Apr 20, 2009 9:13 am    Post subject:

Man šķiet, ka tā pix tā nekorekti kaut ko rāda.
Neticu, ka programmētāji būs tik dumji, lai tā darītu. Bet varbūt sazvērstības teorija, lai spēle strādātu lēnāk, un ļautiņi pirktu to Core 2 Duo/Quad?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 3 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group