dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Nogrieznis x Nogrieznis sweep tests

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Jun 20, 2009 8:57 pm    Post subject: Nogrieznis x Nogrieznis sweep tests

Neizdodaas man nekur atrast nogrieznis (line segment) x nogrieznis sweep testu. Varbuut kaads ir saskaaries vai zin kur mekleet?
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Jun 20, 2009 9:13 pm    Post subject:

1. Vari pamēģināt izgriezt nevajadzīgo no polygon-polygon sweep testa
2. Varbūt (visus neesmu pats apskatījis) šeit ir: http://www.softsurfer.com/algorithms.htm
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Jun 20, 2009 9:55 pm    Post subject:

nu neizskataas ka tur ir..
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Jun 20, 2009 10:01 pm    Post subject:

Vienu nogriezini padari nekustīgu (=otrs nogriezņa kustību rēķini attiecībā pret pirmā). Tādā gadījumā paliek dabūt testu - līnijas segments pret četrstūri. Tāds tests ir elementārs. Ja negribas pašam rēķināt, tad iesaku dabūt labu grāmatu par kolīzijām, kurā noteikti tāds ir apskatīts. Piemēram Real-Time Collision Detection - 189. lpp.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Jun 20, 2009 10:06 pm    Post subject:

Jauka ideja bet man vajag *TIESI* nekustiigs liinijas segments vs kustiigs liinijas segments testu ar visiem laikiem un bez optimizaacijaam, lai vareetu izstukot vienu saistiitu probleemu...

vislabaak ar visaam triganometriskajaam funkcijaam un pamatojumiem tapeec ka man to vajadzees...
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Jun 20, 2009 10:10 pm    Post subject:

Ak vajag nekustīgu pret kustīgu! Tas ir tieši tas, ko es ieteicu. Tajā Real-time collision detection grāmatā tas ir aprakstīts 188-189. lpp - kā atrast sadursmi starp staru un patvaļīgu četrstūri. Tur ir gan algoritms, gan implementācija C pseidokodā. Protams, pēc tā ir jāpārbauda vai stara sadursmes punkts joprojām atrodās uz tava nogriežņa.

btw - parasti šādu sadursmu rēķinājumos un pārbaudēs nav nevienas trigonometriskas funkcijas. Gan tāpēc, ka tas nav nepieciešams, gan tāpēc, ka tas ir lēni. Tā vietā ir kaudze ar skalārajiem un vektoriālajiem vektoru reizinājumiem (skalārais reizinājums sevī automātiski ietver kosinusu no leņķa).
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Jun 20, 2009 10:21 pm    Post subject:

Jaa bet man vajag taas formulas nevis risinaajumu vairaak tapeec ka no taa visa meeginaasu sabuuveet statisks segments X roteejosh segments...

Nonaacu pie geniaalas (VARBUUT Very HappyVery Happy) idejas savaa motion planning sfeerinjaa sakaraa ar speeli bet vajag sito testu baigi...


Atbildeeja gan man tur bet diezgan kriptiska ideja vai arii nav saprasts, meeginu tagad izdomaat xD
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552


Last edited by Storm on Sat Jun 20, 2009 10:51 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Jun 20, 2009 10:27 pm    Post subject:

Storm wrote:
Jaa bet man vajag taas formulas nevis risinaajumu

Es jau saku - tur ir arī algoritms, tb veids kā un kāpēc nonāk pie risinājuma.

Tajā threadā bildē gan nu neizskatās sweep tests. Sweep testā objekts kustās lineāri, nevis rotē, ne?
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Jun 20, 2009 10:33 pm    Post subject:

Tapeec arii *rotated sweep tests* Es vienkaarsi seit saaku ar parastu sweep un domaaju meeginaat izdomaat roteejoshu no taa parastaa, bet izskataas ka es sapratu to joku ko viens members ieposteeja, izraadaas ka tas rinkis ir konstrueets laikam atieciigi no punktu poziicijaam nevis dotaa raadiusa kaa es no saakuma domaaju... makes sense now lol.. meeginaasu uztaisiit programaa tuuliit...
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Jun 20, 2009 10:37 pm    Post subject:

Nevajag runāt analfabētiski, tā tikai panāksi to, ka cilvēki tevi pārpratīs un nesapratīs (kā regulāri notiek sneika topikos).
"rotated sweep tests" izklausās it kā teiktu "taisnvirziena rotācijas kustība", kas pilnīgs absurds. Tas ir kā griezt automašīnas stūri, bet braukt taisni.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Jun 20, 2009 10:45 pm    Post subject:

Kaa tad tu to gribeetu nosaukt ;D

"Rotational motion of capsule to get closest point of approach to static line segment" lol
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group