View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Sun Jul 19, 2009 10:13 pm Post subject: |
|
Uhh, labs ! Tik video īss _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Mon Jul 20, 2009 9:34 am Post subject: |
|
Tiešām smuki. Man patika automobilis, kas pabrauca garām. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Jul 20, 2009 10:00 am Post subject: |
|
Modeļi ir MD3, vai MD2 formātā? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Matuda
Joined: 15 Mar 2007 Posts: 55
|
Posted: Sat Jul 25, 2009 5:31 pm Post subject: |
|
Paldies par atsaucību.
-Modeļi ir MDL (mdl7) formātā.
-Video patiešām īss, bet drīzumā varēs testēt "beta" versiju
-Sīkāka informācija par gameplay top . . .
_________________ ...Made in Latvia...
MatudaGames Twitter! |
|
Back to top |
|
|
Pj..
Joined: 28 Jul 2009 Posts: 30 Location: Rīga -> ziepniekkalns
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 9:43 pm Post subject: |
|
Oho! tīrā sagadīšanās,
Es tagad taisu ļoti līdzīgu spēli Box Mover (Es tad nezināju ka tev ir līdzīgs projekts), kur jaizrok ceļš zālē lai varētu izstumt kasti caur to.
tavs izskatās daudz smukāks un perspektīvāks! vēlu veiksmi :)
EDIT: *Es šo nopostēju tikai tāpēc, ka ja kāds atrastu internetā manu spēli, nepadomā ka es nošpikoju
eku mans
|
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 10:41 pm Post subject: |
|
Pj.. wrote: | Oho! tīrā sagadīšanās,
Es tagad taisu ļoti līdzīgu spēli Box Mover (Es tad nezināju ka tev ir līdzīgs projekts), kur jaizrok ceļš zālē lai varētu izstumt kasti caur to.
tavs izskatās daudz smukāks un perspektīvāks! vēlu veiksmi :)
EDIT: *Es šo nopostēju tikai tāpēc, ka ja kāds atrastu internetā manu spēli, nepadomā ka es nošpikoju
.. |
Aizdomīgi līdzīgs Sudoku ... un VoH. Noteikti tas racējs no manis un Eddija nošpikots, 100% _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 9:33 am Post subject: |
|
Tiešām, stipri līdzīgs manējam. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Matuda
Joined: 15 Mar 2007 Posts: 55
|
Posted: Fri Jul 31, 2009 2:05 am Post subject: Mazs_Update |
|
Daži "screen-shot" no Development
(Varēs arī ar Ragavām gāzt )
_________________ ...Made in Latvia...
MatudaGames Twitter! |
|
Back to top |
|
|
Matuda
Joined: 15 Mar 2007 Posts: 55
|
Posted: Fri Sep 11, 2009 12:53 am Post subject: Demo Version |
|
Sveicināti.
Labs laiciņš jau pagājis, bet nu tad beidzot varu piedāvāt kaut ko taustāmu.
Tātad, ja kādam sanāk izmēģināt un pateikt kā gāja - Lieliski,
BET - Ja kāds vēl varētu atsūtīt 2 Spēles failus kuri atrodas pēc noklusējuma
"C:\Program Files\Cubme Demo\Data\Gamesave\" un to nosaukumi ir "record.sav" & "record.rec" - Tad apsveicami (Šie 2 faili vnk. parāda kā ir spēlēta spēle)
Failus var sūtīt uz - mtdr@inbox.lv
Links uz Demo:
http://www.box.net/shared/3dn2n44mtm
Liels Paldies
(p.s - Būtu patīkami uzzināt uz kādiem PC šī spēlīte iet ) _________________ ...Made in Latvia...
MatudaGames Twitter! |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Sep 11, 2009 2:35 pm Post subject: |
|
Nu ko lai saka.. grafika tiešām ir laba. Bet gameplay.. baigā ķēpa par gandrīz neko, pietam pats process nav nemaz tik interesants. Izgāju gan tos līmeņus, bet visas cerības par to, ka būs kaut kas interesants arī, salūza. Ieteiktu to bloku mētāšanas procesu paātrināt, izveidot stilīgāku.. citādi sanāk pārāk vienkārša arkāde ar neraksturīgi lēnu gameplay un iespēju pie vienas nepareizas pogas nospiešanas sāpēs mocīties skatoties, kā veselas 3 sekundes chars liek to nelaimīgo sniegu tikai tāpēc, lai rezultātā bloks būtu pārāk smags, to nevarētu pacelt un būtu jāiet līmenis otrreiz... nemaz nerunājot par iztērēto laiku.
P.S. Mūzika ir uzmācīga. Gribētos fonā dzirdēt kaut ko mierīgāku, skaidrāku. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Sep 11, 2009 7:48 pm Post subject: |
|
Tiiri tehniski ir labi nostraadaats, bet gameplay ideja ir paaraak garlaiciiga lai buutu laba speele... Nevajag tik daudz koncentreeties uz to lai nebuutu uber projekts, bet vajag izdomaat speeli taadu lai viens cilveeks var izveidot UN gameplay buutu aizraujoshs. Sajaa gadiijumaa izskataas ka paaraak maz ir padomaats, pirms taisiit speeli, kas padariis vinju interesantu. Savaa projektaa es vados peec principiem:
1) Nav nepieciesami daudz 3D un 2D asseti - nevajag daudz modeleet un ziimeet
2) Gameplay ir atraktiivs, progreseejoshs un neatkaartojaas
3) Nav nepieciesams veidot daudz speeles liimenjus
4) Speele paredzami izraisa atkariibu peec principa : vajag labaak, vairaak, perfektaak - uzlabojot savas taktikas un panjeemienus. Un praktiski nav iespeejams nekad sasniegt maksimaali labu sava skila performanci jo speelee ir iesaistiiti vairaaki speeleetaaji kas katrs pienjem unikaalus leemumus un pielieto savas taktikas, trauceejot tev izpildiit saveejaas. Taadaa veidaa rodas speele kuru gribaas speeleet veel un veel.
Sinii gadiijumaa:
1) Daudz art nav nepieciesams, bet ir nepieciesami daudz liimenji un ja liimenju dizains atkaartojaas no speeles uz speeli visu laiku, paliek mazliet garlaiciigi.
2) Gameplay progresee tikai minimaali un lielaakajaa daljaa atkaartojaas
3) Ir diezgan viegli izdomaajams labaakais veids kaa iztiiriit katru liimeni issakajaa laikaa, rezultaataa nav jeegas speeleet veelreiz
4) Speele beidzaas kad visi liimenji ir perfekti iztiiriiti?
5) Speeleetaaja riiciibaa ir tikai loti minimaals skaits darbiibu kaa ietekmeet speeles gaitu - rezultaataa vins visu laiku dariis vienu un to pasu - spaidiis "space" + bultinja (es gan tikai pirmo liimeni iztiiriiju) _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
Tups
Joined: 16 Jul 2008 Posts: 50
|
Posted: Fri Sep 11, 2009 9:33 pm Post subject: |
|
Storm wrote: |
[...]
1) Daudz art nav nepieciesams, bet ir nepieciesami daudz liimenji un ja liimenju dizains atkaartojaas no speeles uz speeli visu laiku, paliek mazliet garlaiciigi.
[...] |
Kāpēc art nav nepieciešams? izskatās taču labi. Nedomāju, ka vajadzētu koncentrēties tikai uz labu grafiku vai tikai uz gameplay, vai varbūt uz apjomu. Spēle jācenšas visādā ziņā uztaisīt pēc iespējas labāku, tādu, kādu to būtu pēc iespējas baudāmāk spēlēt.
Tomēr citādā ziņā man jāpiekrīt pārējo teiktajam. Grafika ir laba, bet pati spēle pamatā ir manāmi garlaicīga. Viss notiek lēni un vienmuļi. Bez tam, biju gaidījis ko sarežģītāku, bet nogādāt kubu no vienas vietas uz citu šajā spēlē ir tik pat viegli kā divus pirkstus apčurāt. Vienīgi jāpiebilst, kad kontrole ir diezgan neērta. Bet godīgi sakot, nezinu vai spēlē, kur galvenais uzdevums ir tīrīt sniegu no iebraucamā celiņa, varētu panākt ko interesantu. Domāju, ka spēles autors varētu uztaisīt tiešām labu spēli, vienīgi viņš ir izvēlējies neīsto tematu un risinājumu, vai varbūt mums ir atšķirīgi uzskati par to, kas ir vai nav interesanti. |
|
Back to top |
|
|
nokards
Joined: 11 Oct 2008 Posts: 41
|
Posted: Sun Sep 13, 2009 9:52 pm Post subject: |
|
man bija drausmīgi lēns.
spēles jautrībai-vāc kaut kādus priekšmetus (nauda, lietas kas palikušas zem sniega, mirdzošas bumbiņas) un par kuriem var nopirkt piemēram - jaunu(labāku) lāpstu. rpg elementi vajag.
tad vēl var ielikt sāncenšus kas arī grib piepelnīties un tev jānovāc vairāk sniega nekā viņam. var būt visādi traucēkļi kā piemēram kaimiņš izlaiž ārā niknu suni vai arī pagalma bērni apmētā tevi ar pikām ja pienāc pārāk tuvu.
--
ja kkas no sitiem jau ir spele, atvainojos, bet man spēle gāja pietiekami lēni, ka vairāk par 5 kubicinjiem es nenotīrīju un izgāju no spēles. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Sep 13, 2009 10:11 pm Post subject: |
|
Quote: | rpg elementi vajag |
Jau tā spēle ir lēna un viņu vēl palēnināt? Nu neiesaku.. tiks atmests viss, kas no gameplay palicis.
Un citas idejas - arī neder - nedrīkst spēlētājam traucēt spēlēt (tas nozīmē, ka pilnīgi dabiski ir, ja traucē tikt pie mērķa pretinieks, UN ja var vai nu no tā viegli izvairīties, vai cīnīties pretī tam pretiniekam). _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
nokards
Joined: 11 Oct 2008 Posts: 41
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 7:40 am Post subject: |
|
nozīmē, ka pilnīgi dabiski ir, ja traucē tikt pie mērķa pretinieks, UN ja var vai nu no tā viegli izvairīties, vai cīnīties pretī tam pretiniekam).[/quote]
speli vajag paatrinat. un tas idejas bija domats speles autoram nevis tev. un par to ka nedrikst traucet ari nepiekritu. protams tas ka var cinities preti ir pats par sevi saprotams. |
|
Back to top |
|
|
|