|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Sep 13, 2009 8:50 pm Post subject: |
|
Nu kā - ļoti vienkārši. Tipiskajā apgaismojuma modelī ja tev cos(leņķa starp gaismu un normāli) <= 0, tad apgaismojums no gaismas ir 0, paliek pāri tikai ambientais. Un SM3 instrukcijās šis if nosacījums tiešām būs if nosacījums, +/- 50% gadījumu apgaismojuma skaitļošana konkrētai gaismai nenotiks, tb notiks ļoti ātri. Pričom tur kautkādi prepass? |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Sep 13, 2009 9:06 pm Post subject: |
|
Viņš domā par iespēju ar IFu atslēgt smagāko PCF un tā vietā ņemt tikai 1 depth vērtību no shadowmapes un tikai pēc tās testēt. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|