dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Ir iespēja, ka būs Indago + SEO?
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Indago 2009
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 6:41 pm    Post subject:

Kas tev no citu teiktā nav licies konstruktīvs? Manuprāt no citu puses ļoti konkrēti argumenti tev tika pateikti.
Manuprāt tieši tavi teksti nav konstruktīvi - kautkā maģiski tu domā "SEO'iski nooptimizēt" lapu un būs popularitāte? No kā? No smukiem URL izskatiem? No lapas dizaina?
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 7:44 pm    Post subject:

Neko maģisku neprasu.
Un nekonstruktivitāte izpaužas tā, ka visi saka, ka "content sux", bet nespēj pievienot nevienu ideju par to, kas tad būtu labāks un ko tur vajadzētu likt. Viss, ko redzu ir "this sux, that sux, we're shit, leave it, ...".


EDIT:
Uzraku dīvainu informāciju..
http://seedspill.com/indago.gamez.lv
http://seedspill.com/indago.lv

EDIT2: Varbūt es to uztvēru pārāk personiski, bet...

Tiem, kas runāja par tehnisko kvalitāti.. tikko implementēju vienu sen aizmirstu optimizāciju.. http://img16.imageshack.us/img16/6108/optmz.jpg
547 FPS.. tas ir par 300 FPS vairāk nekā man bija CoD4ā (SP) tikpat darbīgā vietā (kurus var atsvert ar faktu, ka viņiem ir 3D un šeideri "asāki"...) Smile
Kā tad tagad būs ar tehniski labo spēļu trūkumu? Very Happy

_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Oct 20, 2009 7:22 am    Post subject:

Nu tu ar, salīdzini Call of Duty 4 ar savu spēli.
Zini, kāda atšķirība? Tev NAV 3D.

Bet Indago mums ir jāreklamē nevis kā spēļu krātuve, bet gan jāpieaicina cilvēki no visām malām - universitātes, vidusskolas, pamatskolas, bērnudārzi ...

Agrāk, protams, civēkiem patika šis viss. Bet, kad viņi redzēja, ka nekā nopietna no turienes nenāk ārā, tad pameta šo vietu.

Ar ko vajag piesaistīt? Kā būtu sākumā ar uzvarēto spēļu source kodiem, jaunumiem spēļu industrijā? Kāpēc gan neizveidot universiālu mājaslapu, kur būtu gan konkurss, gan arī aprakstīts, kā to visu dabon gatavu?
Kur šobrīd ir visi mūsu raksti par to, kā top spēle? Kur GiGas, Hobitza un citu tutoriāli?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Oct 20, 2009 1:54 pm    Post subject:

Quote:
Nu tu ar, salīdzini Call of Duty 4 ar savu spēli.
Zini, kāda atšķirība? Tev NAV 3D.

OMFC. Tehniski man ir 3D (tāpēc, ka lietoju Direct3D zīmēšanas funkcijas un vertex'us ar netransformēto atrašanās vietu (D3DFVF_XYZ) Very Happy). Tikai matrica ir nedaudz citādāka un 3D modeļus nelietoju, šeiderus vēl tik bieži nemainu... Bet overdraw ir pat lielāks (vismaz 2x reizes backbufferis tiek pārzīmēts, ar cilvēkiem pilnā telpā 2.2x-2.5x). Tāpēc uzskatu, ka tos +300 FPS šādi var atsvērt.
Quote:
Kā būtu sākumā ar uzvarēto spēļu source kodiem

Gribi aizbiedēt arī tos dalībniekus, kuri konkursā palikuši? Jo citādi es nesaprotu, ko geimeri darīs ar to kodu. Mācīsies lasīt?
Quote:
Bet, kad viņi redzēja, ka nekā nopietna no turienes nenāk ārā, tad pameta šo vietu.

Bija nedaudz citādāk. Pēc I2007 pats Indago kaut kur pazuda, atstājot aiz sevis citu rakstītu nelabvēlīgu destruktīvo kritiku. Cilvēki par to aizmirsa. Tāpēc vajag tikai atgādināt un vēl būtu labi parunāt ar tiem kritiķiem, vai viņi nevarētu uzrakstīt kaut ko svaigāku, kamēr ir laiks.
Quote:
kur būtu gan konkurss, gan arī aprakstīts, kā to visu dabon gatavu?

Tas jau te ir. Oh, ja baigi vajag, varu uzmest neblurotu CSG Subtract algoritma bildi... o, jā, pamatskolai patiks.. :D

Vienīgais labais, ko varu teikt par tavu post'u ir tas, ka atkal kāds dod idejas. Smile Sekojam EDDY'a piemēram un metam idejas, kamēr būs pietiekami daudz ideju, kuras var attīstīt un realizēt. Idea
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Oct 20, 2009 2:13 pm    Post subject:

snake5 wrote:
Gribi aizbiedēt arī tos dalībniekus, kuri konkursā palikuši? Jo citādi es nesaprotu, ko geimeri darīs ar to kodu. Mācīsies lasīt?


Man gribētos gan uzzināt kā strādā tā pati GiGas vai Skvēru animācijas modeļi. No tā vien jau var daudz ko iemācīties. Ja vēl autori neslinkotu un uzrakstītu par to kādu mazu apmācību, vispār būtu super.
Neesmu jau vienīgais, kuru interesē kā programmēt to un to. Nevajag man kaudzi ar googles adresēm, man vajag to lietu uz pāris lapiņām, lai kāds apskaidro saviem vārdiem. Tas ir daudz efektīvāk.

Paskati ārzemju developeru forumus. Tur dažiem projektiem dod līdzi source code un daudzās vietās reklamējot savu spēli, arī aprāda tehnoloģijas. Tajos pašos forumos jeb portālos ir arī jaunākie notikumi pasaulē.

Quote:
Bija nedaudz citādāk. Pēc I2007 pats Indago kaut kur pazuda, atstājot aiz sevis citu rakstītu nelabvēlīgu destruktīvo kritiku. Cilvēki par to aizmirsa. Tāpēc vajag tikai atgādināt un vēl būtu labi parunāt ar tiem kritiķiem, vai viņi nevarētu uzrakstīt kaut ko svaigāku, kamēr ir laiks.


Bet bija arī tā, kā es teicu. Uz pasaules lietas nenotiek tikai viena iemesla dēļ, cilvēkiem ir vairāki apsvērumi.

Quote:
Tas jau te ir.


Kur? Pameklēju, neatradu. http://www.indago.lv/arhivs
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Oct 20, 2009 2:32 pm    Post subject:

Quote:
Man gribētos gan uzzināt kā strādā tā pati GiGas vai Skvēru animācijas modeļi.

Tas viss ir hakots steigā. Ja gribi normālu kodu, no kura mācīties, meklē kādu, kurš tam domāts. Un šaubos, vai no S3D tu kaut ko iemācīsies - tur animācijas bija tik daudz, cik vajag, lai novietotu un pagrieztu personāžu...
Quote:
Tur dažiem projektiem dod līdzi source code un daudzās vietās reklamējot savu spēli

Dažiem no tiem visiem..
Mums viņu ir pat mazāk kā to, kuriem tur dod source kodu līdzi...
Quote:
Kur?

Es gandrīz visu aprakstu - ko un kā izdaru...

Ehh, tāpēc arī vajag reklāmu. Cilvēku paviršā skatīšanās un uzbāšanās ar šausmīgo kritiku noved pie tā, ka viņiem nekas tur nepatīk.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Oct 20, 2009 3:00 pm    Post subject:

Ehh, nu kādu gan reklāmu? Kam? Tiem 5 projektiem, kas tur vīd?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Oct 20, 2009 3:03 pm    Post subject:

EDDY wrote:
Man gribētos gan uzzināt kā strādā tā pati GiGas vai Skvēru animācijas modeļi.

Kādi vēl skvēru animācija modeļi? Modeļi mums bija taisnstūra paralēlskaldņi, konusi, cilindri un sfēras. Ok, mājas gan tika taisītas no atsevišķiem poligoniem. Kāda tur vēl animācija? Kā kubu rotēt prasi?
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Oct 20, 2009 3:05 pm    Post subject:

Nu tā animācija, kas liek jūsu veidotajiem kubiem un rombiem kustēties.

Izdalīt vienu pašu vārdu fizika ar nav labi. Tāpēc arī saucu par animāciju.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Oct 20, 2009 3:24 pm    Post subject:

Joprojām nesaprotu, ko tu ar to animāciju domā. Ja tu saukā fiziku par animāciju (wtf??), tad mēs tur izmantojām Newton Game Dynamics fizikas bibliotēku, kas visu kustināja. Ej uz Newton lapu, novelc zip/rar (vai nu kas tur ir) arhīvu ar h/lib un citiem failiem un pēti piemērus - tur viss ir. Nekāda maģija mums tur S3D nenotiek, visparastākā model matricaview tiek padota OpenGL'am. Jebkurš GL tutoriālis to pašu parādīs daudz labāk nekā mūsu izejas kods.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Oct 20, 2009 3:37 pm    Post subject:

Quote:
Kam? Tiem 5 projektiem, kas tur vīd?

Nu protams.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Oct 20, 2009 4:02 pm    Post subject:

Animācija ir vispārējs jēdziens. http://en.wikipedia.org/wiki/Animation
Šajā gadījumā gribētos zināt - kā tas kopumā strādā. Kā notiek tā kustība.

Labi, varu nelietot jūsu gadījumam vārdu animācija.

Snake, vajag nevis reklamēt to, kas ir tajā lapā, bet pašu konkursa ideju.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Oct 20, 2009 5:23 pm    Post subject:

EDDY wrote:
Snake, vajag nevis reklamēt to, kas ir tajā lapā, bet pašu konkursa ideju.

Arī, bet tas jādara vairāk uz konkursa sākumu, lai būtu vairāk sekotāju tai idejai. Tagad vajag rādīt projektus (jo ne par ko citu skatītāji varētu pat neinteresēties).

Un kā būtu ar iespēju nodot bug reportus / feedback'u tiem, kas nereģistrējas? (pagaidām komentāru rakstītāju / lādētāju attiecība ir zem 0.1)
Var izveidot varbūt ātri kaut kādu sistēmu, kurā katrs var ierakstīt bug'u, spēles izstrādātāji tad var pamainīt bug'a stāvokli (tiks/netiks labots / salabots / neatbalstīts dators - nav jālabo / ...). Ja nevienam te nav laika, iemācīšos SQL lietot un uztaisīšu.. Very Happy
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Oct 20, 2009 6:29 pm    Post subject:

Nevajag divriteni izgudrot (kārtēj reizi, sneik). Ir tik daudz labu sistēmu, gan vienkāršu, gan arī sarežģītāku, kas to jau nodrošina un piedāvā. Piemēram, trac.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Oct 20, 2009 6:59 pm    Post subject:

Protams. Smile
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Indago 2009 All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 2 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group