dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

varbuut kaadu rudens konkursu?
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Ātrais gamedev konkurss
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Fri Oct 30, 2009 9:45 pm    Post subject:

nu jau par veelu - vajadzeeja noforcee ka ir halloween teema Smile
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
gazz



Joined: 03 Jan 2004
Posts: 355
Location: Teika

PostPosted: Fri Oct 30, 2009 11:17 pm    Post subject:

neviens jau neliedz taisiit pa to teemu Smile
Back to top
View user's profile Send e-mail
binary



Joined: 24 Feb 2007
Posts: 13
Location: Rīga

PostPosted: Sat Oct 31, 2009 8:32 pm    Post subject:

Diez kāds reāli arī piedalīsies? Vai arī būs "vajag, vajag, ... ekk, nebija laika" variants? Very Happy
_________________
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?
Back to top
View user's profile Visit poster's website
serioussam909



Joined: 15 May 2006
Posts: 92

PostPosted: Sat Oct 31, 2009 9:28 pm    Post subject:

Piedalīsies piedalīsies, tik biški gļukus vēl vajag izķert...
Back to top
View user's profile
kkeemmss



Joined: 04 Jan 2007
Posts: 232
Location: Riga

PostPosted: Sun Nov 01, 2009 9:50 pm    Post subject:

Nu palicis diezgan maz laika, vai kāds ko taisās uplodet?

Vai arī Lielākie darbi notiks šonakt Very Happy , un tad jau redzēs...

(man a kkas top)
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Nov 01, 2009 9:53 pm    Post subject:

Quote:
vai kāds ko taisās uplodet?

Protams. Smile
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
binary



Joined: 24 Feb 2007
Posts: 13
Location: Rīga

PostPosted: Sun Nov 01, 2009 10:06 pm    Post subject:

Nu vēl ir vairāk kā 13 stundas, tpfu, gandrīz 11h Wink
No manas puses kaut kas būs pirms gulētiešanas (tātad - drīz). Nezinu tagad, mēģināt vēl kaut ko štukot vai likt kā ir (gļukaini tb) Rolling Eyes
_________________
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?
Back to top
View user's profile Visit poster's website
kkeemmss



Joined: 04 Jan 2007
Posts: 232
Location: Riga

PostPosted: Sun Nov 01, 2009 10:35 pm    Post subject:

Ja rīt vari gulēt vai atpūsties, tad tagad ķer kukaiņus, un slīpē negludumus, bet ja rīt jāstrādā, tad skaties pats... cik tev to miegu vaig.
Back to top
View user's profile
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Sun Nov 01, 2009 10:40 pm    Post subject:

damn - nenaak nekaada sakariiga ideja - pinballs buutu gjeela - pinpongu nevaru iedomaaties neko ko/kaa uztaisiit lai pasham patiktu - arii nekur neesmu redzeejis speeleejamu pingpongu
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
binary



Joined: 24 Feb 2007
Posts: 13
Location: Rīga

PostPosted: Sun Nov 01, 2009 10:42 pm    Post subject:

Nu.. Aizvakar bija pēdējā darba diena, tā ka jāstrādā rīt nebūs... Bet gulēt gan gribas.

Par kukaiņiem - man prāts laikam drusku par šauru (tb pieredze, ne prāts), lai atrisinātu - nav īsti pieredzes ar visādām trajektorijām, pārvietojumiem, objektu savstarpējo mijiedarbību telpā/plaknē utt. Šobrīd sataisīts tā, ka kaut kādā brīdī bumbiņa vienkārši "pārleks pāri" raketei (līdz tādam ātrumam gan dažiem varētu būt pagrūti tikt). Leņķa aprēķins arī nav diez ko dabīgs. Dabā "aprēķins" notiktu apmēram tā:
1) tiek ņemts vērā bumbiņas virziens pirms sadursmes
2) tiek ņemts vērā bumbiņas un "lāpstiņas" sadursmes punkts
3) tiek ņemts vērā lāpstiņas kustības virziens un ātrums (ja lāpstiņa kustās sadursmes brīdī)
Manā gadījumā nekas no tā netiek ņemts vērā - leņķis tiek aprēķinās pēc tā, kur lāpstiņai trāpa (ja pa vidu, tad lido taisni, ja vairāk pa sānu, tad jo tālāk no vidus, jo lielāks leņķis).
_________________
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?
Back to top
View user's profile Visit poster's website
gazz



Joined: 03 Jan 2004
Posts: 355
Location: Teika

PostPosted: Sun Nov 01, 2009 11:15 pm    Post subject:

imho - ideja biki par sarezhgjiitu prieksh 2 dienu speeles
Back to top
View user's profile Send e-mail
binary



Joined: 24 Feb 2007
Posts: 13
Location: Rīga

PostPosted: Sun Nov 01, 2009 11:17 pm    Post subject:

kura ideja?
p.s. ne visiem bija 2-3 dienas - man personīgi bija ~1 diena (vakardiena) Wink
_________________
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?
Back to top
View user's profile Visit poster's website
kkeemmss



Joined: 04 Jan 2007
Posts: 232
Location: Riga

PostPosted: Sun Nov 01, 2009 11:18 pm    Post subject:

liec nevis bumbiņai tik lielu ātrumu, bet pašai spēlei vairāk kadrus sekundē, un līdz ar to biežāk tiks reiķināta sadursme, un neskries tev tā bumba cauri lāpstiņai, + uztaisi biezāku lāpstiņu.

Par atsišanās leņķi man mazliet ņem vērā leņķi ar kādu nāk bumbiņa, bet tad galvenais vai tu trāpi tai lāpstai pa vidu, vai pa gallu, tur arī tas leņķis rodas.
Back to top
View user's profile
binary



Joined: 24 Feb 2007
Posts: 13
Location: Rīga

PostPosted: Sun Nov 01, 2009 11:41 pm    Post subject:

Vairāk kadrus dabūt nevaru - cik ir, tik ir (message loopā, kad nav apstrādājamo msg, tiek izsaukta f-ja, kas veic aprēķinus un zīmē kadru).

Bumbiņas ātrums ir nevis "speed per frame", bet "speed per second", resp. "lēcieni" tiek aprēķināti, ņemot vērā ātrumu un laika starpību starp 2 kadriem. "Speed per frame" nešķiet pārāk veiksmīgs risinājums - ir redzētas senās spēles, kam uz dažādiem datoriem bija dažādi ātrumi :)

Par leņķi - man lāpsta ir plakana, līdz ar to pēc loģikas būtu jābūt tā, ka ja bumba netrāpa pa lāpstas stūri, tad vajadzētu atsisties "bez izmaiņām".
_________________
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?
Back to top
View user's profile Visit poster's website
binary



Joined: 24 Feb 2007
Posts: 13
Location: Rīga

PostPosted: Mon Nov 02, 2009 12:01 am    Post subject:

Vēl par tiem kadriem - it kā ir ap 300 FPS. Tātad bumbiņas pārvietojums tiek aprēķināts reizi 15-16ms (GetTickCount() dēļ). Sākotnējais bumbiņas ātrums - ap 400 px/s (lēcieni pa ~6px), pēc katra sitiena palielinājums par 20 px/s (lēcieni - par ~0.3px lielāki), tātad reāli lai būtu iespējams "pārlekt", vajag vismaz kādus 30 sitienus savākt un bumbiņai jālido horizontāli (nevis slīpi). Vai arī man kaut kur aprēķini sajukuši (pusnaktī tas ir normāli). Ja aprēķini tomēr pareizi, tad nevajadzētu būt tik traģiski kā biju domājis.
_________________
do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Ātrais gamedev konkurss All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 2 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group