View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vadonis
Joined: 26 Sep 2009 Posts: 24 Location: Riga-marupe
|
Posted: Fri Dec 25, 2009 9:41 pm Post subject: Zeme un galvenā varoņa problēma |
|
Sveiki. Mani piemeklēja problēma ar zemi un galvenā varoņa attiecibu pret zemi (varbut izklausas nesaprotami)
Izmantoju DarkGDK gribu zināt kā lai izveido kā bildē paradiju.
Kalnu un galveno varoni izmantoju kā .tga formātu."Galvenais varonis" neatrodas uz kalna bet gan uz bildes augšas .Varbūt kāds no jums ir spēlejis Gravity Defied
Vēlos izveidot ko tādu.
Ceru uz atsaucību |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Fri Dec 25, 2009 10:26 pm Post subject: |
|
nosaki augstumu playerim priekshaa un aizmuguree un no tiem datiem var izreekjinaat lenkji kuraa jaapagriezh playeris _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Dec 25, 2009 10:28 pm Post subject: |
|
Tas nebūs tik vienkārši.
Primitīvākais variants būtu mainīt attēlu atkarībā no slīpuma.
Tad vēl var pagriezt to atkarībā no virsmas normālvektora.
Šajā gadījumā grūtākais būtu atrast 2 punktus, uz kuriem balstās dēlis, un pagriezt attēlu tā, lai abi punkti atrodas uz taisnes, uz kuras atrodas arī attēla apakšējā mala.
Ir vēl sarežģītāki veidi, kas ir saistīti ar procedurālu charactera attēlošanu, bet tajos pagaidām neiedziļināšos.. :P
P.S. Iesaku izdomāt labāku veidu, kā aprakstīt virsmu, tāda veida attēla apstrāde ir diezgan sarežģīta un es šaubos, vai DarkGDK tur palīdzēs. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
vadonis
Joined: 26 Sep 2009 Posts: 24 Location: Riga-marupe
|
Posted: Fri Dec 25, 2009 10:41 pm Post subject: |
|
Vecais_Dumais_Laacis
Jā bet ja characterim nav pamata un ja to viekarši uzliek tad tas ar gravitaciju turas uz
Sarkanās līnijas kā attēlā
characteris atrodas gaisa
Izmantoju sos tutorialus
http://www.youtube.com/watch?v=nC8An8Id-y0 [Tur ir parejasdalas]
snake5
Quote: | Šajā gadījumā grūtākais būtu atrast 2 punktus, uz kuriem balstās dēlis, un pagriezt attēlu tā, lai abi punkti atrodas uz taisnes, uz kuras atrodas arī attēla apakšējā mala |
Kā to varētu izdarī ? vai ari ir kāds cits veids ? |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Dec 25, 2009 11:23 pm Post subject: |
|
Es citus veidus jau nosaucu.
Un to konkrēto veidu var dažādi implementēt..
viens veids būtu izvēlēties vairākus punktus, kurus pārbaudīt un izvēlēties precīzākos.
otrs - ļoti sarežģīts...
Bet šajā veidā arī vajadzēs galā dabūt punktu augstumus un no tiem dabūt leņķi.
Ja netiki galā ar VDL variantu, par šo vari pat nedomāt..
Quote: | Jā bet ja characterim nav pamata un ja to viekarši uzliek tad tas ar gravitaciju turas uz
Sarkanās līnijas kā attēlā |
Tas tāpēc, ka DarkGDK ir pie vienas vietas, kā izskatās tavas tekstūras.
Ja tu viņam pasaki, lai uztaisa 4stūri, viņš tev tādu arī uztaisīs. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
vadonis
Joined: 26 Sep 2009 Posts: 24 Location: Riga-marupe
|
Posted: Fri Dec 25, 2009 11:27 pm Post subject: |
|
pēc tava teiktā sanak ka arī var maiīt formas ? un vai tad DarkGDK ar pievieot savādakas texturas ? |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Dec 26, 2009 12:57 am Post subject: |
|
Kādas formas mainīt?
Un ko nozīmē "savādākas tekstūras"? DarkGDK neprasa nekādas tekstūras. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
vadonis
Joined: 26 Sep 2009 Posts: 24 Location: Riga-marupe
|
Posted: Sat Dec 26, 2009 1:00 am Post subject: |
|
Nu nezinu kā lai nosauc..
Lab neņem vera ko pirmstam tur sarakstiju atradu majalapa formatus... bet par so varu aizmirst
|
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Sun Dec 27, 2009 9:42 am Post subject: |
|
Hm. A nav tā, ka tev vienkārši vajag detektēt kolīzijas bitmapam ar vienu punktu? T.i., visvienkāršākajā gadījumā čekot, kāda krāsa atrodas pikselī braucējam starp kājām. Ja tur ir balts, tad kolīzija notiek un tur tjipa krist tālāk nedrīkst, ja kāda cita krāsa, tad droši var krist it kā apakšā nekā nebūtu. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Dec 27, 2009 12:43 pm Post subject: |
|
Viņam nevajag pārbaudīt sadursmi, viņam vajag pagriezt characteru atbilstoši virsmas slīpumam. Ja viņš grib tam lietot bitmapu, viņam būtu alpha kanāls jāpārvērš daudzstūrī (daudzstūros) - ja nebūs kustība tikai precīzi pa pikseļiem (citādi vēl nesmukāk raustīsies tas chars), bet tas arī nav tas labākais variants - vismaz ne viņam... _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Sun Dec 27, 2009 3:04 pm Post subject: |
|
Tiešām?
Quote: | "Galvenais varonis" neatrodas uz kalna bet gan uz bildes augšas .Varbūt kāds no jums ir spēlejis Gravity Defied |
Quote: | Jā bet ja characterim nav pamata un ja to viekarši uzliek tad tas ar gravitaciju turas uz
Sarkanās līnijas kā attēlā
characteris atrodas gaisa Very Happy |
Nekur nemanu lūgumu pēc leņķa, bet...lai jau nu būtu. Līdzīgā situācijā savai spēlei es izmantoju opensource bibliotēku (Flash, AS 3) un tas bija ļoti īzī (lai arī ne perfekti, protams). Varbūt tur var nospert kādu ideju... _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Dec 27, 2009 3:48 pm Post subject: |
|
Pēc šī secināju...
Quote: | Mani piemeklēja problēma ar zemi un galvenā varoņa attiecibu pret zemi |
...bet nu varbūt arī mēs ar VDL pārpratām.
Bet vispār man te tāda doma ienāca prātā. Lai nebūtu tagad jāmokās ar C++ un DarkGDK, varbūt tik mazas spēles var patrenēties veidot uz tā paša Flash? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Pj..
Joined: 28 Jul 2009 Posts: 30 Location: Rīga -> ziepniekkalns
|
Posted: Tue Dec 29, 2009 1:35 pm Post subject: gah |
|
Nu, ja es būtu tu - es sekotu tutorialiem, kurus es saprotu ^^;, jo ja tu saprastu, tu viegli to problēmu risinātu.
ok..
pirmkārt, es nezinu DarkGDK.. Bet pateikšu apmēram ko ir jādara.
* uztaisi while ciklus
"kāmēr notiek playera zemākā punkta saskarsme ar grīdu, player.y++"
"kāmēr notiek playera punkta, kas atrodas maksimāli pa labi, saskarsme ar grīdu, player.x--"
"kāmēr notiek playera punkta, kas atrodas maksimāli pa kreisi, saskarsme ar grīdu, player.x++"
Es ticu ka visu var pārtūlkot DarkGDK kodā, ja, protams, esi kaut cik spējīgs progrs.
Rekur, uztaisīju maziņu testu ar tādu principu:
http://www.2shared.com/file/10316493/4c0dc406/ArcadeCDetect2.html |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Dec 29, 2009 2:08 pm Post subject: |
|
Viss nav tik vienkārši. Pēc tavas pamācības drīz vien sekos jautājums "kāpēc viņš neslīd pareizi?". Labāk ir vai nu izmantot Kamaza ieteikumu, vai arī aprakstīt virsmu citādāk - kā terrain'u (Gravity Defied) vai ar vairākiem daudzstūriem. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Pj..
Joined: 28 Jul 2009 Posts: 30 Location: Rīga -> ziepniekkalns
|
Posted: Tue Dec 29, 2009 2:38 pm Post subject: |
|
Ah jā.. aizmirsu piebilst -
Izdari arī tā, kā Kamazs teica..
un lai aprēķinātu izmanto šādu funkciju:
lenķis = Math.atan2(punkts2.y-punkts1.y, punkts2.x-punkts1.x)*180/Math.PI;
Ceru ka tev DarkGDK ir klase Math, un ceru ka tai būs metodes atan un PI ^^ |
|
Back to top |
|
|
|