dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Zeme un galvenā varoņa problēma
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija
View previous topic :: View next topic  
Author Message
vadonis



Joined: 26 Sep 2009
Posts: 24
Location: Riga-marupe

PostPosted: Fri Dec 25, 2009 9:41 pm    Post subject: Zeme un galvenā varoņa problēma

Sveiki. Mani piemeklēja problēma ar zemi un galvenā varoņa attiecibu pret zemi (varbut izklausas nesaprotami)

Izmantoju DarkGDK gribu zināt kā lai izveido kā bildē paradiju.
Kalnu un galveno varoni izmantoju kā .tga formātu."Galvenais varonis" neatrodas uz kalna bet gan uz bildes augšas .Varbūt kāds no jums ir spēlejis Gravity Defied

Vēlos izveidot ko tādu.
Ceru uz atsaucību Smile
Back to top
View user's profile
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Fri Dec 25, 2009 10:26 pm    Post subject:

nosaki augstumu playerim priekshaa un aizmuguree un no tiem datiem var izreekjinaat lenkji kuraa jaapagriezh playeris
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Dec 25, 2009 10:28 pm    Post subject:

Tas nebūs tik vienkārši.
Primitīvākais variants būtu mainīt attēlu atkarībā no slīpuma.
Tad vēl var pagriezt to atkarībā no virsmas normālvektora.
Šajā gadījumā grūtākais būtu atrast 2 punktus, uz kuriem balstās dēlis, un pagriezt attēlu tā, lai abi punkti atrodas uz taisnes, uz kuras atrodas arī attēla apakšējā mala.

Ir vēl sarežģītāki veidi, kas ir saistīti ar procedurālu charactera attēlošanu, bet tajos pagaidām neiedziļināšos.. :P

P.S. Iesaku izdomāt labāku veidu, kā aprakstīt virsmu, tāda veida attēla apstrāde ir diezgan sarežģīta un es šaubos, vai DarkGDK tur palīdzēs.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
vadonis



Joined: 26 Sep 2009
Posts: 24
Location: Riga-marupe

PostPosted: Fri Dec 25, 2009 10:41 pm    Post subject:

Vecais_Dumais_Laacis
Jā bet ja characterim nav pamata un ja to viekarši uzliek tad tas ar gravitaciju turas uz
Sarkanās līnijas kā attēlā

characteris atrodas gaisa Very Happy

Izmantoju sos tutorialus
http://www.youtube.com/watch?v=nC8An8Id-y0 [Tur ir parejasdalas]

snake5
Quote:
Šajā gadījumā grūtākais būtu atrast 2 punktus, uz kuriem balstās dēlis, un pagriezt attēlu tā, lai abi punkti atrodas uz taisnes, uz kuras atrodas arī attēla apakšējā mala

Kā to varētu izdarī ? vai ari ir kāds cits veids ?
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Dec 25, 2009 11:23 pm    Post subject:

Es citus veidus jau nosaucu.

Un to konkrēto veidu var dažādi implementēt..
viens veids būtu izvēlēties vairākus punktus, kurus pārbaudīt un izvēlēties precīzākos.
otrs - ļoti sarežģīts... Very Happy
Bet šajā veidā arī vajadzēs galā dabūt punktu augstumus un no tiem dabūt leņķi.
Ja netiki galā ar VDL variantu, par šo vari pat nedomāt..

Quote:
Jā bet ja characterim nav pamata un ja to viekarši uzliek tad tas ar gravitaciju turas uz
Sarkanās līnijas kā attēlā

Tas tāpēc, ka DarkGDK ir pie vienas vietas, kā izskatās tavas tekstūras. Smile
Ja tu viņam pasaki, lai uztaisa 4stūri, viņš tev tādu arī uztaisīs.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
vadonis



Joined: 26 Sep 2009
Posts: 24
Location: Riga-marupe

PostPosted: Fri Dec 25, 2009 11:27 pm    Post subject:

Very Happy pēc tava teiktā sanak ka arī var maiīt formas ? un vai tad DarkGDK ar pievieot savādakas texturas ?
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Dec 26, 2009 12:57 am    Post subject:

Kādas formas mainīt?
Un ko nozīmē "savādākas tekstūras"? DarkGDK neprasa nekādas tekstūras.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
vadonis



Joined: 26 Sep 2009
Posts: 24
Location: Riga-marupe

PostPosted: Sat Dec 26, 2009 1:00 am    Post subject:

Very Happy Nu nezinu kā lai nosauc..
Lab neņem vera ko pirmstam tur sarakstiju atradu majalapa formatus... bet par so varu aizmirst
Rolling Eyes
Back to top
View user's profile
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Sun Dec 27, 2009 9:42 am    Post subject:

Hm. A nav tā, ka tev vienkārši vajag detektēt kolīzijas bitmapam ar vienu punktu? T.i., visvienkāršākajā gadījumā čekot, kāda krāsa atrodas pikselī braucējam starp kājām. Ja tur ir balts, tad kolīzija notiek un tur tjipa krist tālāk nedrīkst, ja kāda cita krāsa, tad droši var krist it kā apakšā nekā nebūtu.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Dec 27, 2009 12:43 pm    Post subject:

Viņam nevajag pārbaudīt sadursmi, viņam vajag pagriezt characteru atbilstoši virsmas slīpumam. Ja viņš grib tam lietot bitmapu, viņam būtu alpha kanāls jāpārvērš daudzstūrī (daudzstūros) - ja nebūs kustība tikai precīzi pa pikseļiem (citādi vēl nesmukāk raustīsies tas chars), bet tas arī nav tas labākais variants - vismaz ne viņam...
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Sun Dec 27, 2009 3:04 pm    Post subject:

Tiešām?

Quote:
"Galvenais varonis" neatrodas uz kalna bet gan uz bildes augšas .Varbūt kāds no jums ir spēlejis Gravity Defied


Quote:
Jā bet ja characterim nav pamata un ja to viekarši uzliek tad tas ar gravitaciju turas uz
Sarkanās līnijas kā attēlā


characteris atrodas gaisa Very Happy


Nekur nemanu lūgumu pēc leņķa, bet...lai jau nu būtu. Līdzīgā situācijā savai spēlei es izmantoju opensource bibliotēku (Flash, AS 3) un tas bija ļoti īzī (lai arī ne perfekti, protams). Varbūt tur var nospert kādu ideju...
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Dec 27, 2009 3:48 pm    Post subject:

Pēc šī secināju...
Quote:
Mani piemeklēja problēma ar zemi un galvenā varoņa attiecibu pret zemi

...bet nu varbūt arī mēs ar VDL pārpratām.
Bet vispār man te tāda doma ienāca prātā. Lai nebūtu tagad jāmokās ar C++ un DarkGDK, varbūt tik mazas spēles var patrenēties veidot uz tā paša Flash?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pj..



Joined: 28 Jul 2009
Posts: 30
Location: Rīga -> ziepniekkalns

PostPosted: Tue Dec 29, 2009 1:35 pm    Post subject: gah

Nu, ja es būtu tu - es sekotu tutorialiem, kurus es saprotu ^^;, jo ja tu saprastu, tu viegli to problēmu risinātu.

ok..
pirmkārt, es nezinu DarkGDK.. Bet pateikšu apmēram ko ir jādara.
* uztaisi while ciklus

"kāmēr notiek playera zemākā punkta saskarsme ar grīdu, player.y++"

"kāmēr notiek playera punkta, kas atrodas maksimāli pa labi, saskarsme ar grīdu, player.x--"

"kāmēr notiek playera punkta, kas atrodas maksimāli pa kreisi, saskarsme ar grīdu, player.x++"

Es ticu ka visu var pārtūlkot DarkGDK kodā, ja, protams, esi kaut cik spējīgs progrs.

Rekur, uztaisīju maziņu testu ar tādu principu:
http://www.2shared.com/file/10316493/4c0dc406/ArcadeCDetect2.html
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Dec 29, 2009 2:08 pm    Post subject:

Viss nav tik vienkārši. Pēc tavas pamācības drīz vien sekos jautājums "kāpēc viņš neslīd pareizi?". Labāk ir vai nu izmantot Kamaza ieteikumu, vai arī aprakstīt virsmu citādāk - kā terrain'u (Gravity Defied) vai ar vairākiem daudzstūriem. Razz
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pj..



Joined: 28 Jul 2009
Posts: 30
Location: Rīga -> ziepniekkalns

PostPosted: Tue Dec 29, 2009 2:38 pm    Post subject:

Ah jā.. aizmirsu piebilst -
Izdari arī tā, kā Kamazs teica..
un lai aprēķinātu izmanto šādu funkciju:

lenķis = Math.atan2(punkts2.y-punkts1.y, punkts2.x-punkts1.x)*180/Math.PI;

Ceru ka tev DarkGDK ir klase Math, un ceru ka tai būs metodes atan un PI ^^
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group