|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Dec 29, 2009 3:40 pm Post subject: |
|
Šo leņķa aprēķināšanas veidu jau VDL nosauca... _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Arrovs
Joined: 10 Mar 2007 Posts: 96 Location: Saldus
|
Posted: Wed Dec 30, 2009 12:47 pm Post subject: Tas ir tik vienkārši, ka pats nezinu vai spētu |
|
*Izklausās pēc tīri vienkāršas lietas - vispirms jāzin vai veido blokus ar tilpumu vai tikai svītras.
*Pēc tam jāzin ar kādu objektu veicam sadursmes - motorcikls vai cilvēks.
Protams jau abiem objektiem var izvēlēties divus sadursmju pārbaudes punktus un pārējos objektus, kas pievienoti šiem objektiem jau ir tik tava iztēle, kā uzvedīsies.
*Aprēķināt sadursmju tilpuma zonas ir tik vienkārši, ka tev pašam būtu to jāsaprot, bet līnijām var ņemt talkā pikseļu pārbaudes vai vismaz galapunktu koordinātes un pāris algoritmus (un atvieglot darbu atskaitot pārāk tālu esošās koordinātes no pārbaudēm).
*Galu galā slīdēšanu gāšanos un visu citu iegūsi no šo divu sadursmes objektu savstarpējā novietojuma un sadursmes normāles(ja nepieciešams).
P.S. Izklausās ļoti vienkārši, bet nekad neesu viedojis tik kompleksu kodu. Esmu veicis tikai objektu sadursmes (dažādu formu) ar vienpunkta objektu, piemēram, apli, kubu nu tādā garā. Tā ka veiksmi - viss ir iespējams. _________________ Arrovs komanda |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|