dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Unlimited Detail
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Dec 30, 2009 2:06 pm    Post subject: Unlimited Detail

http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=557528
http://www.udt8.com/home.html
Kārtējais "daudz solu, nekā parādīt nevaru" projekts vai reāls esošo videokaršu biznesa grāvējs? Very Happy
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Dec 30, 2009 5:25 pm    Post subject:

Izklausās un izskatās pēc dīvainiem vokseļiem ar raytracing'u. Tādu, kurš neizmanto sekundāros starus, viss apgaismojums/ģeometrija izklausās prekomputēta. Modernām spēlem tas īsti neies cauri. Tad jau drīzāk DX11 teselācijas šeideri der daudz labāk dinamiskumam + smukumam poligonu skaitā.

Katrā ziņā, neredzu neko mūsdienām neiespējamu viņu stāstītajā.
Back to top
View user's profile Send e-mail
serioussam909



Joined: 15 May 2006
Posts: 92

PostPosted: Wed Dec 30, 2009 7:16 pm    Post subject:

Interesanti kā viņi taisās kko animētu renderēt ar šito...
Back to top
View user's profile
Pj..



Joined: 28 Jul 2009
Posts: 30
Location: Rīga -> ziepniekkalns

PostPosted: Wed Dec 30, 2009 8:40 pm    Post subject:

Pēc manām domām projektam ir liels potenciāls, taču diezvai kāds ņemsies ar šo šņagu.. Ja godīgi, poligoni jau ir iedzīti sirdī. Ievēršot šo jauno 'veidu' vajadzētu no jauna pārdomāt diezgan zināmas un viegli atrasdamas internetā lietas ar poligoniem, kā piemēram, colision detect, ēnas, animācija etc. utt. [es negribu teikt, ka tas nav iespējams, bet, vienkārši, prasa laiku.. ]..

Vispār būtu forši, ja atrastos tāda kompānija kura uzņemtos tādu atbildību visu pārdomāt, piefiksēt un iesākt jauno "punktu" ēru Shocked
Back to top
View user's profile Visit poster's website
serioussam909



Joined: 15 May 2006
Posts: 92

PostPosted: Wed Dec 30, 2009 9:47 pm    Post subject:

Vokseļi jau nav nekas jauns...
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Dec 31, 2009 11:13 am    Post subject:

Voskeļi ir kas jauns, ja tie ir tādā kvalitātē kā tai video un tādā real-time renderēšanas ātrumā.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Thu Dec 31, 2009 11:21 am    Post subject:

Man vokseļi šausmīgi iepatikās kopš Outcast izspēlēšanas. Fantastiska spēles pasaule un lielā mērā pateicoties tieši vokseļiem.


_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Thu Dec 31, 2009 3:44 pm    Post subject:

Demonstratīvajā video min, ka viņi neizmanto ne vokseļus, ne ray-tracing.
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Dec 31, 2009 4:59 pm    Post subject:

Es atkal dzirdēju, ka viņi saka, ka neizmanto vokseļus vai reytracingu tīrā veidā, bet izmanto viltīgu "search"-u point cloud'ā. Kas nebūt nenozīmē, ka viņi viltīgā veidā izmanto tos, lai ātrāk panāktu savu punktu renderēšanu. Viņi jau neteiks, ko izmanto (vismaz pagaidām).
Back to top
View user's profile Send e-mail
kkeemmss



Joined: 04 Jan 2007
Posts: 232
Location: Riga

PostPosted: Wed Jan 06, 2010 8:57 pm    Post subject:

Izskatas jau interesanti, bet es neredzeju, ka ta zale vai lapas kaut nedaudz kustetos veja.
Vienigi bij tur tada krabja animacija kas kustejas.
Nez ka viniem ar kustibu planots.

Varbut jau but ka es atkartosu to ko kads jau ir teicis, bet man tomer nau skaidrs kā caur bilioniem punktu, dazas sekundes simdalas var sameklet tiesi tos punktus kuri nepieciesami kamerai.
Back to top
View user's profile
Arrovs



Joined: 10 Mar 2007
Posts: 96
Location: Saldus

PostPosted: Sat Jan 09, 2010 12:46 pm    Post subject:

Nū. Viņiem jau tas ir izplānots un cerams darbosies visos dgadījumos, bet tomēr tas būtu, kas labs arī poligonu vidē, ja procesors apstrādātu pikseļu masīvu, kas jārāda uz ekrāna un samazinātu nepieciešamo videokartes jaudu. Procesori tāpat mūsdienās ir tik jaudīgi, ka nenoslogojas.
Viņu tests bija uz 1 kodola - gribētos redzēt mūsdienīga datora fps tam projektam.
_________________
Arrovs komanda
Back to top
View user's profile Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sat Jan 09, 2010 2:33 pm    Post subject:

Arrovs wrote:
Nū. Viņiem jau tas ir izplānots un cerams darbosies visos dgadījumos, bet tomēr tas būtu, kas labs arī poligonu vidē, ja procesors apstrādātu pikseļu masīvu, kas jārāda uz ekrāna un samazinātu nepieciešamo videokartes jaudu. Procesori tāpat mūsdienās ir tik jaudīgi, ka nenoslogojas.

Īsti laikam nesapratu, ko tu mēģini pateikt. Kā tu to domā - pikseļu masīvu, kas atrodas poligonā? Poligonā nav pikseļu masīva. Un par kuru procesoru tu runā? CPU vai GPU? Un kur tu esi izrāvis, ka mūsdienās procesori nenoslogojas? Ja viņi nenoslogotos, kur tad būtu problēma?
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Jan 09, 2010 3:55 pm    Post subject:

Quote:
Procesori tāpat mūsdienās ir tik jaudīgi, ka nenoslogojas.

Es pat teiktu - pārāk jaudīgi. Cilvēki mūsdienās aizmirst par tādu lietu kā optimizācija. Ne vienu kodolu spēj pienācīgi izmantot, ne divus pilnībā noslogo, bet FPS tāpat zem 60...
Quote:
ja procesors apstrādātu pikseļu masīvu, kas jārāda uz ekrāna un samazinātu nepieciešamo videokartes jaudu

Videokarte apstrādā katru pikseli, kurš tiek attēlots uz ekrāna. Ja ir smagi šeideri un gribi apstrādāt tikai tos pikseļus, kurus redzēsi beigās, vari jau iepriekš aizpildīt z-buferi (Z Prepass) un tikai tad visu zīmēt (ja procesors ir ātrāks par videokarti).
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
serioussam909



Joined: 15 May 2006
Posts: 92

PostPosted: Sun Jan 10, 2010 3:15 am    Post subject:

Quote:
Es pat teiktu - pārāk jaudīgi. Cilvēki mūsdienās aizmirst par tādu lietu kā optimizācija. Ne vienu kodolu spēj pienācīgi izmantot, ne divus pilnībā noslogo, bet FPS tāpat zem 60...


Jo ātrāk procesori kļūs tik jaudīgi ka par optimizāciju varēs aizmirst jo labāk.
Es gribu programmēt spēles geimpleju, nevis izšķiest ntās stundas laika lai liktu modelim zīmēties par dažām ms daļām ātrāk.
Es gribu objektus spawnot ar:
Code:
if(triggers[i].Active)
{
new Enemy(blablabla);
}

un viss, nevis taisīt kkādus poolus ar iepriekš sagatavotiem objektiem, iepriekš ielādēt textūras, lādēt līmeni pa daļām utt un vēl C++ un pārējo nemanaged valodu gadījumos izdomāt kur lai delete operatoru iebāž jo tas viss geimplejam NEDOD NEKO...
Back to top
View user's profile
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sun Jan 10, 2010 4:03 am    Post subject:

Jo labāki dzelži būs, jo vairāk augs prasības pret tiem.
Kur tu noteiksi, cik tam Enemy() jābūt detalizētam? Ja pēc 90to gadu standartiem veidosi spēli (kur katrs character sastāv no pāris poligoniem), tad tā arī vari darīt (new Enemy(), cik vien uziet). Bet ja daudz maz seko līdzi mūsdienām, tad to tu nevarēsi atļauties nekad.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group