|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Jan 10, 2010 11:18 am Post subject: |
|
Quote: | nevis izšķiest ntās stundas laika lai liktu modelim zīmēties par dažām ms daļām ātrāk |
1. Pie modeļiem nav daudz, ko optimizēt.
2. Vari izmantot gatavu kodu, kurš kaut ko dara tavā vietā.
3. Nav obligāti jāoptimizē visi sīkumi - tāpat jāsāk ar to, kas strādā vislēnāk.
4. Ja tev modeļu zīmēšana ir tik labi optimizējama, man jāšaubās par tavām programmēšanas prasmēm..
Quote: | Es gribu programmēt spēles geimpleju |
Un to saka cilvēks, kuram labāk patīk veidot savu dzini nevis lietot citu veidotos...
Quote: | nevis taisīt kkādus poolus ar iepriekš sagatavotiem objektiem, iepriekš ielādēt textūras, lādēt līmeni pa daļām |
Es nesapratu, kas tevi kavē uztaisīt kaut ko labāku, pat uz "ļaunā" C++.
Quote: | jo tas viss geimplejam NEDOD NEKO |
60 fps ir, manuprāt, diezgan vērtīgs ieguvums (cik vērtīgs - atkarīgs no spēles..). _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
serioussam909
Joined: 15 May 2006 Posts: 92
|
Posted: Sun Jan 10, 2010 1:07 pm Post subject: |
|
Quote: | 60 fps ir, manuprāt, diezgan vērtīgs ieguvums |
Spēle kas iet ar 6 fps uz 10x ātrāka procesora ies ar 60 fps - tāpēc ātrāki procesori palīdz neuztraukties par optimizāciju.
Quote: | 1. Pie modeļiem nav daudz, ko optimizēt. |
Tas bija tikai piemērs.
Quote: | Un to saka cilvēks, kuram labāk patīk veidot savu dzini nevis lietot citu veidotos... |
Es neatradu nevienu kuram ir 2D grafika, bet 3D fizikas dzinējs.
Quote: |
Es nesapratu, kas tevi kavē uztaisīt kaut ko labāku, pat uz "ļaunā" C++. |
Mans aprakstītais variants ir ērtāks, bet lēnāks. |
|
Back to top |
|
|
serioussam909
Joined: 15 May 2006 Posts: 92
|
Posted: Sun Jan 10, 2010 1:12 pm Post subject: |
|
<deleted>
Last edited by serioussam909 on Sun Jan 10, 2010 3:34 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Jan 10, 2010 1:39 pm Post subject: |
|
Quote: | Spēle kas iet ar 6 fps uz 10x ātrāka procesora ies ar 60 fps |
Procesori tajā virzienā tik strauji vairs neaug.
Quote: | Es neatradu nevienu kuram ir 2D grafika, bet 3D fizikas dzinējs. |
2D grafika ir visiem 3D dzinējiem, kurus zinu.
Quote: | Mans aprakstītais variants ir ērtāks, bet lēnāks. |
Ērtāks par ko? Es tur nekā ērta nesaskatu. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Jan 11, 2010 10:49 am Post subject: |
|
Quote: | C++ un pārējo nemanaged valodu gadījumos izdomāt kur lai delete operatoru iebāž | Normālā C++'ā neviens nelieto pliku delete. Normālā C++'ā lieto smart pointerus (shared_ptr/weak_ptr/utt). Ja tu to nelieto, tad tu programmē C [ar objektiem], nevis C++.
Quote: | jo tas viss geimplejam NEDOD NEKO... |
Tāpēc jau saka - ja gribi programmēt spēli (geimpleju), tad ņem gatavu dzini, kur par to jau būs viss padomāts. Spēli taisot nav jāsāk ar zema līmeņa dziņa programmēšanu. Ja programmē zemā līmenī, tad nekas cits neatliek, kā pašam vien par to domāt - pats izvēlējies, pats nesūdzies ;) |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|