dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

DISKUSIJA: Indago-201X
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Indago 2009
View previous topic :: View next topic  
Author Message
dr.blacksnake



Joined: 17 Dec 2006
Posts: 30

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 1:09 am    Post subject: DISKUSIJA: Indago-201X

Būtu īstais laiks iekustināt 2010. gada ratu, taču vēl pirms tam gribēju uzklausīt jūsu domas i09 sakarā un par INDAGO tālāko likteni vispār. Noslēguma pasākumā decembrī jau izvērsām nelielu diskusiju, taču klātbūtnē bija tikai nedaudzi, tāpēc ieskats radās tikai aptuvens.

Tēmas:
1. Indago-2009 - labais un sliktais: dizdoks, atlases kārtas, vērtēšanas kritēriji, balsošana etc.
2. Indago-2010 - vai tam būt? varbūt jāveido reizi 2 gados, pa vidu BRSD?
3. Indago-201X - kādus jauninājumus ieviest?
4. Indago starptautiskā arēnā - vai Latvija ir gatava konkurencei? vai savas angļu valodas zināšanas vērtējat kā pietiekamas?
5. Minikonkursi - vai tie vajadzīgi? kādi varētu būt to veidi? piem. 64Kb demo, tematiskie..
6. Kādas spēles IR vērts izstrādāt Indago ietvaros (atceramies par laika limitu ~9 mēn., kaut arī ir iespējams piedalīties ar gandrīz gatavu spēli)? tīkla? mmog? casual? quest? FPS? TBS? RTS?

jau iepriekš paldies!
dr
_________________
Nav Nekā!


Last edited by dr.blacksnake on Wed Jan 20, 2010 12:07 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 2:48 am    Post subject:

Quote:
Indago-2009 - labais un sliktais: dizdoks, atlases kārtas, vērtēšanas kritēriji, balsošana etc.

(-)
Dizaina dokuments nepasargāja 25 projektus no izkrišanas.
Pārāk maza loma veltīta gameplay'am. Nebija neviena žūrijā, kas vērtē tikai gameplay.
Pārāk maz balsotāju (būtu labi, ja izdotos piesaistīt cilvēkus no citām valstīm, vietējie neizskatās īpaši aktīvi).
(+)
Organizatoru darbs.
Spēles.
Quote:
Indago-2010 - vai tam būt? varbūt jāveido reizi 2 gados, pa vidu BRSD?

Var būt. Gribētāji piedalīties noteikti būs. Viss atkarīgs no pieejamajiem līdzekļiem.
Quote:
Indago-201X - kādus jauninājumus ieviest?

Vismaz tikt galā ar iepriekš minētajām problēmām.
Quote:
Indago starptautiskā arēnā - vai Latvija ir gatava konkurencei? vai savas ar;i angļu valodas zināāsanas vērtējat kā pietiekamas?

Gatava... daļēji. Dažas spēles ir, citas nav. Un es savas zināšanas vērtēju kā pietiekamas. Razz
Quote:
Minikonkursi - vai tie vajadzīgi? kādi varētu būt to veidi? piem. 64Kb demo, tematiskie..

Ja katrai spēlei būs ne vairāk par 20 balsotājiem, tad jādomā, ko darīt (vienā citā topic'ā jau bija idejas). 64kB demo gan būtu nedaudz nevietā, jo tur ir vairāk sakars ar programmēšanas prasmēm, ne ar spēļu veidošanu.
Quote:
Kādas spēles IR vērts izstrādāt Indago ietvaros (atceramies par laika limitu ~9 mēn., kaut arī ir iespējams piedalīties ar gandrīz gatavu spēli)? tīkla? mmog? casual? quest? FPS? TBS? RTS?

Labāk - kaut ko mazu, bet īpašu. Izskatās, ka mūsdienās ir diezgan traki ar komandu darbu un laiku, ko var pavadīt pie spēļu veidošanas.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 7:26 am    Post subject:

snake5 wrote:
Pārāk maza loma veltīta gameplay'am. Nebija neviena žūrijā, kas vērtē tikai gameplay.

Kā nebija? Iz indago.lv noteikumiem:
Quote:
10.5. Vērtējuma kategorijas:
10.5.4. Gameplay – atspoguļo Eksperta subjektīvo spēles interesantuma un pievilcības novērtējumu.

Katrs žūrijā vērtēja spēles ar divām atzīmēm - vienu pa savu lauciņu, otru par geimpleju.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 8:08 am    Post subject:

Mēs varētu padiskutēt par Indago 2010 nozīmi.
Es uzskatu, ka to vajag katru gadu, bet īsākā laika posmā.

Ne jau laika trūkums ietekmē spēli, bet gan vēlme ko darīt un kritisks tutorials trūkums. Kā apmācības ietekmē spēles veidošanu? Tieši tas arī ir dzinējspēks, lai cik dīvaini tas neizklausītos. Visi sāk ar apmācībām. Nav no svara, vai te ir cgimage.lv, vai celtnieks.lv.

Es piedāvāju dalīt gadu uz 2 konkursiem: Indago un BRSD. Pēdējam atvēlot īsāku laiku.

Par minikonkursiem - ja kāds apskaidrotu, kā izveidot tos 64 KB līdzīgos, domāju atradīsies gribētāji.

Nav jātērē laiks meklēt KĀ to izdarīt. Tieši apmācībām tas ir jāparāda.
Ja cilvēks nezin kā to dara, bet izlasot apmācības, tam top skaidrs, tad viss notiek, parādās interese.

Internets ir tikai ieguves avots, bet meklēt TO, NEZIN KO nav labi.

Ja vajag, varu izveidot struktūru ar nepieciešamām apmācībām. Tad katrs, kurš māk attiecīgo vielu, izveido atbilstošu dokumentu.

Tagad jūs iebildīsiet, ka cilvēks ar programmēšanas spējām jau nu varētu pats uztaisīt spēli. Varēt jau var, bet spēle nesastāv tikai no koda.
Zinu personīgi cilvēku, kurš strādāja par gameplay programmētāju, tajā pašā laikā neko daudz nezin par DirectX. Zinu māksliniekus, kam uzzīmēt cilvēku no domas vien ir vieglāk, nekā gribēšana iemācīties programmēt.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 9:41 am    Post subject:

Man šķiet, ka Indago2009 bija progress salīdzinot ar Indago2008. Es galu galā tomēr iepazinos ar visiem finālistiem Indago afterpārtijā un, lai gan neviena no spēlēm nebija dārgakmens, ikviena no tām bija vismaz izspēlējama, atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, kad dažām spēlēm bija faktiski tikai meņū. Es uzskatu, ka tas ir sasniegums.

Bet no otras puses, drakoniskākas prasības atbaida tādus spēļu izstrādātājus, kuri taisa spēles brīvajā laikā un nevar prognozēt, kā viņiem ar to pabeigšanu ies, bet labprāt izmantotu Indago gada beigu haipu un prezentētu savu darbu, ja gadījumā tas ir pabeigts. Nezinu, tāds kā LV spēļu ikgadējais round-up's - ko ta mēs šogad esam sadarījuši.

Agrāk bija GAMEZ.lv gada spēles balva, Indago bija brīvāki noteikumi un galu galā arī BRSD bija kas līdzīgs, bet tagad nekā tāda nav. Iespējams, ka tāds gana brīvs ikgadējais balvu pasniegšanas pasākums (lasi: "Oskars" Latvijas spēlēm) iztrūkst. Par sevi zinu, ka 2009. gadā man būtu bijis ko iesniegt.

Un, ja būtu tāds pasākums, mums būtu precīzāka bilde par to, kas tad īsti notiek Latvijas gamedev jomā. Jo šobrīd Latvijas publikai ir iespaids, ka Indago - tas arī ir viss, kas Latvijā notiek spēļu ziņā. Un tā ne tuvu nav taisnība.

Attiecīgi, rezumējot, mans viedoklis ir tāds, ka Indago2009 bija uz pareizā ceļa un galvenais tā labums bija gamedevu disciplinēšana un audzināšana (fū, cik didaktiski, bet tā faktiski sanāca), tāda kā Gamedev Akadēmija. Un var pa šo ceļu iet arī nākamgad.

Bet es tomēr uzskatu, ka vajag - visticamāk paralēli Indago - veidot tādu ikgadējo Latvijas datorspēļu izstrādātāju balvu ("Oskaru") ar tik brīviem noteikumiem, lai tajā varētu iekļaut pilnīgi visas Latvijā vai Latvijas iedzīvotāju radītās spēles.

Stiprākie no stiprākajiem, cīņa bez noteikumiem - ja kāds ir dabūjis miljonu investīcijās un uzbūvējis super 3D megageimu, ir godīgi, ka viņš uzvar 11. klases skolnieku, kurš uzprogrammējis Ezīti Miglā geimmeikerā.


Post Scriptum.

Plus, es uzskatu, ka gan BRSD, gan miniGC ir lietas, ko attīstīt arī 2010. gadā. Īsi, ātri konkursi ar tūlītējiem rezultātiem, man šķiet ļoti stimulējoši "industrijas" attīstībai.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 12:37 pm    Post subject:

Quote:
Katrs žūrijā vērtēja spēles ar divām atzīmēm - vienu pa savu lauciņu, otru par geimpleju.

Tur arī ir tā problēma.
Gameplay būtu jāvērtē kādam, kurš specializējas spēļu dizaina teorijā. Tāpēc jau industrijā programmētāji lielās firmās pie spēļu dizaina nestrādā.
Vēl joprojām te valda attieksme "patīk - ir labs, nepatīk - nav", kas nestrādā pareizi ar visiem cilvēkiem (jo citi vērtē pēc gaumes, citi pēc kvalitātes, citi pēc esošas/neesošas iespējas..).
Quote:
Ja cilvēks nezin kā to dara, bet izlasot apmācības, tam top skaidrs, tad viss notiek, parādās interese.

No vienas puses, ideja ir laba. No otras - būtu jāuzraksta nenormāli daudz pamācību, lai nebūtu "clone wars".
Quote:
Indago2008

Domāji BRSD vai citu gadu? Ja pareizi atceros, tajā gadā nebija Indago.
Quote:
Bet es tomēr uzskatu, ka vajag - visticamāk paralēli Indago - veidot tādu ikgadējo Latvijas datorspēļu izstrādātāju balvu ("Oskaru") ar tik brīviem noteikumiem, lai tajā varētu iekļaut pilnīgi visas Latvijā vai Latvijas iedzīvotāju radītās spēles.

+1. Tikai nezinu, vai valsts gribēs kaut ko tādu sponsorēt.. Ja pareizi saprotu pašreizējo situāciju, viss, ko viņi grib sponsorēt, ir pop-craps un savas algas.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
kkeemmss



Joined: 04 Jan 2007
Posts: 232
Location: Riga

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 1:04 pm    Post subject:

Es arī piekrītu, ka via vaig vienu stingru un disciplinējošu konkursu, vis ticamāk ka tas būtu indago.
Tad vaig arī iespēju gada beigās sacensties VISIEM Latvijā tapušiem/latviešu veidotajiem projektiem, tai skaitā indago un labākajiem no mini. domāju ka šai konkursā varētu redzēt daudz interesantas spēles.
Un protams mini konkursi varētu būt pa pāris mēnešiem reizi. un man personīgi tie liekas vis simpātiskākie un motivē cītīgi paprogramēt vismaz dažas dienas mēnesī.

a BDSD varētu būt tāds drusku garāks minī konkurs, kas ar nau slikta ideja.

Par starptautiskām lietām grūti spriest, iespējāms ka indago varētu atvērt durvis arī lietuviešu un igauņu projektiem,
bet noteikti ārzemniekam nau vietas pie latviešu gada balvs. Nez Laikam neviens neliedz ārzemniekam piedalīties minī, bet vienkārši publicitāte nau tik liela, lai kāds to atrastu.
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 1:48 pm    Post subject:

Nē, jāveido universālas apmācības dokumenti.
Tas nozīmē:

Pamācība par skeletal animāciju (grafika).
Pamācība par zāles efketu (efektu programmēšana).
Pamācība par gameplay (piemērs, teorija, praktika).

Nu, un tādā stilā.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 2:07 pm    Post subject:

snake5 wrote:
Gameplay būtu jāvērtē kādam, kurš specializējas spēļu dizaina teorijā.

Atrodi kaut vienu tādu specializētāju...

Quote:
Vēl joprojām te valda attieksme "patīk - ir labs, nepatīk - nav", kas nestrādā pareizi ar visiem cilvēkiem (jo citi vērtē pēc gaumes, citi pēc kvalitātes, citi pēc esošas/neesošas iespējas..).

Kad (kaut jebkurā citā jomā) ir bijusi savādāka vērtēšana?? Cilvēki taču loģiski vienmēr vērtē pēc saviem kritērijiem un savas patikas. Ne jau pēč tā, kas patīk/nepatīk kaimiņu Pēterītim..

EDDY: Indago nav par mācīšanos. Indago ir par savu uztaisīto spēļu parādīšanu ( = parādi ko tu māki ). Mācīties jāiet citur - uz universitāti, uz grāmatu veikalu, uz programmu dokumentāciju, uz gūgli... izvēlies pats.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 2:31 pm    Post subject:

Tāpēc, bubu, nekas arī daudz nenotiek.
Ja ir konkurss, ir jābūt iespēja pielāgoties konkursam.

Mācīties citur - laba motivācija vispār nelīst Indago.lv lapā (to es ne par sevi).
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 2:49 pm    Post subject:

Quote:
Atrodi kaut vienu tādu specializētāju...

Es zinu divus (ieskaitot sevi Very Happy). Un piesakos palīdzēt. Wink
Quote:
Kad (kaut jebkurā citā jomā) ir bijusi savādāka vērtēšana??

Ļoti bieži (tikai ne Latvijā). Un ir normāli, ja kaut ko vērtē nevis, piemēram, pēc "man patīk spīdīgas pogas", bet pēc tā, kā tās pašas pogas iederas stilā.
Quote:
Indago nav par mācīšanos.

Gameplay'a veidošana ir tas, kas paliek pāri, ja noņem visu superķēpu ar grafiku, skaņu un kodu. Ja iemācām aizvākt no veidošanas garlaicīgos darbus, iegūstam labāku gameplay.
Quote:
Indago ir par savu uztaisīto spēļu parādīšanu

Nē. Lai parādītu spēles, var izmantot internetu vai izdrukāt bildes un rādīt uz ielas. Indago atkal ir kaut kas pavisam cits. Tā uzdevums ir atrast veidotājus un palīdzēt viņiem uzlabot prasmes. Labi (vismaz pietiekami labi) programmētāji, grafiķi, skaņu veidotāji būs vienmēr. Bet gameplay'u pareizi izveidot neprot daudzi. Tātad jāpanāk, lai attīstās tieši gameplay.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
dr.blacksnake



Joined: 17 Dec 2006
Posts: 30

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 3:00 pm    Post subject:

Paldies visiem kas jau izteikušies.
64bit-demo tiešām nav spēles, taču tā ir metode, kā tikt skaidrībā par programmētāja meistarību, kas ir būtiska dažādu grafisko fīču radīšanā - arī spēlēm.
Tutoriāļu sadaļa būs atjaunota (vismaz Elvmans to lietu kārtoja), tur EDDY vari jau sākt gatavot kādu jaunu tutoru. :)

Kamazs wrote:
Bet no otras puses, drakoniskākas prasības atbaida tādus spēļu izstrādātājus, kuri taisa spēles brīvajā laikā un nevar prognozēt, kā viņiem ar to pabeigšanu ies, bet labprāt izmantotu Indago gada beigu haipu un prezentētu savu darbu, ja gadījumā tas ir pabeigts. Nezinu, tāds kā LV spēļu ikgadējais round-up's - ko ta mēs šogad esam sadarījuši.


Ja atceramies, Indago pirmsākumus ar pavisam brīviem noteikumiem, tad arī toreiz finišēja neliels daudzums spēļu projektu, vairums no kuriem arī palika projektu (techdemo) līmenī. Pēc šiem pāris konkursiem negribot jāsecina, ka finālistu kvantitāte no noteikumu bardzības cieš vairāk par kvalitāti, savukārt pēdējā ir tas ko mēs gaidām.
Konkursa norises grafika vaļības nozīmēja tikai vienu, ka rosība konkursā notiek tikai reģistrējoties un finišējot, nereti ar visai zemiem rezultātiem, jo visu gadu gulēts, un pēdējā nedēļā negulētas diennaktis mēģinot saglābt slīkstošo laiviņu. Organizatoriski tas nozīmē, ka
a) izredzes piesaistīt kādu reklāmdevēju samazinās, jo rosība notiek izkliedētā areālā;
b) pie (a) publikas rosība koncentrētā lokācijā ir īslaicīga, fragmentāra;
c) neiespējami prognozēt finālistu kvalitāti, tādējādi kaut kā jēdzīgi nofinišēt konkursu ar pozitīvu PRu, jo vēl ~1,5 mēnesi pirms fināla nepieciešama nojausma par to, kāds būs fināla klāsts.

Paveiktā atrādīšana protams bija un ir iespējams noslēguma pasākumā. Tikpat labi tā var būt kāda WIP prezentācija ar rekrūtēšanas nolūku. Man vēl svaigā atmiņā Deratizatora uzstāšanās prezentējot VoH, kā arī spēļu modeļu konkursi un grafisko darbu izrāde. Uz i09 nepieteicās neviens.

Quote:
Agrāk bija GAMEZ.lv gada spēles balva, Indago bija brīvāki noteikumi un galu galā arī BRSD bija kas līdzīgs, bet tagad nekā tāda nav.
Iespējams, ka tāds gana brīvs ikgadējais balvu pasniegšanas pasākums (lasi: "Oskars" Latvijas spēlēm) iztrūkst.


O, jā! Ideja ir sasodīt laba, taču.. salīdzinot ar to pašu Oskaru, kur uzvarētājus izvēlās 6000 Kinoakadēmijas locekļu (aktieru, režisoru, operatoru, scenāristu, utt), mūsu situācija ar profesionāļiem ir gauži bēdīga - to ir mazmazmaz, nav arī tādas "akadēmijas", nav profesionalitātes standartu. Arī spēļu specifika ir tāda, ka nepietiek nospiest PLAY un atlaisties krēslā ar kokteiļa glāzi - devs ne vienmēr nodrošina savas spēles bugfrejumu, kā arī neizejot kaut kādu piņķerīgu etapu, neredzi kā stāsts pavēršas tālāk.. tad nu sanāk vērtēt spēli pēc apraksta vai skrīniem. Vai tas pro līmenis?
Kannu Kinofestivāla variants būtu tuvāks LV apstākļiem, taču arī tur žūriju sastāda augstas raudzes industrijas speciālisti. Anyone? Work for free?

Un visbeidzot visus šādus festivālus (ne tikai filmu) vieno kopējs elements - balva (statuete, grants, abi.. whatever), kas nevar būt Lodes ķieģeļa formātā un vērtībā.. tātad banāli, bet grozies kā gribi - atkal nauda.

Quote:
Jo šobrīd Latvijas publikai ir iespaids, ka Indago - tas arī ir viss, kas Latvijā notiek spēļu ziņā. Un tā ne tuvu nav taisnība.


Tā gan ir, tāpēc būtu jauki, ja notiktu dažādi daudz maz publiski pasākumi visa gada garumā, piemēram, konferences, workshopi, gamedev 2-3 dienu rauti kāda zibensprojekta izstrādei. Savukārt tie, kas vaļasbrīžos uzrušina savus projektus līdz spēlējamai stadijai, varētu paši organizēt sava projekta publicitāti - vismaz Indago lapā kādu banera vietu šādām vajadzībām var norezervēt, un domāju, ka arī gamez.lv uzrakstīt kādu rēviju neatteiks.

Quote:
Bet es tomēr uzskatu, ka vajag - visticamāk paralēli Indago - veidot tādu ikgadējo Latvijas datorspēļu izstrādātāju balvu ("Oskaru") ar tik brīviem noteikumiem, lai tajā varētu iekļaut pilnīgi visas Latvijā vai Latvijas iedzīvotāju radītās spēles.


Prasītos kaut kā pēc konkrētākas vīzijas. Kam - skaidrs. Bet pēc kādiem kritērijiem? Un kas to noteiks? Visi noteikumi Tavā varā - nopublisko ugunskristībām! Smile
Padomā arī par "konkursantu" skaitu.. maz vai LV gada laikā savācas vairāk par 1-2 apbalvošanas vērtiem (spēļu) projektiem.

Quote:
Plus, es uzskatu, ka gan BRSD, gan miniGC ir lietas, ko attīstīt arī 2010. gadā. Īsi, ātri konkursi ar tūlītējiem rezultātiem, man šķiet ļoti stimulējoši "industrijas" attīstībai.


.. ūuun atgriežamies uz vienu no galvenajām tēmām - vai Indago ir vajadzīgs ik gadu. Projektu ar potenciālu ir maz, un ja vēl tie paši cilvēki izšauj savu pulveri "konkurējošos" pasākumos, tad kas gan var sanākt beigās? Vienīgais laiks, kad redzu tādu pasākumu veidošanu, ir tuvāk Indago finālam, kad vairums pieteikto ir atbiruši.

Varbūt esmu kaut ko nesapratis.. apstrīdiet, iesakiet, papildiniet. Smile
_________________
Nav Nekā!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 3:08 pm    Post subject:

EDDY wrote:
Tāpēc, bubu, nekas arī daudz nenotiek.

Kas nenotiek? Lai kautkas notiktu, nekādu Indago nevajag. Lai kautkas notiktos neviens konkurss nepalīdzēs. Ja cilvēks negribēs taisīt spēli, viņš to arī netaisīs. Ja gribēsi taisīt vai arī mācīties, tad to arī darīsi bez nekāda konkursa. Neredzu šiem diviem sakarību. Kā jau augstāk teicu, es Indago redzu, ar sevis parādīšanu (kā sacensībā labāku uz citu fona) - līdzīgi kā notiek visādas citādas apbalvošanas un konkursi. Ja atceltu Olimpiskās spēles, tad neviens jau no tā neatmestu skriešanu, riteņbraukšanu vai peldēšanu.

snake5 wrote:
Indago atkal ir kaut kas pavisam cits. Tā uzdevums ir atrast veidotājus un palīdzēt viņiem uzlabot prasmes.

Nesaprotu, no kurienes tu kautko tādu izrāvi... Kā tad Indago palīdz "viņiem uzlabot prasmes". Nevienā Indago, kopš pirmsākumiem nekas tādas nav bijis ne afišēts, ne realizēts.


Last edited by bubu on Wed Jan 20, 2010 3:12 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send e-mail
dr.blacksnake



Joined: 17 Dec 2006
Posts: 30

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 3:12 pm    Post subject:

bubu wrote:
snake5 wrote:
Indago atkal ir kaut kas pavisam cits. Tā uzdevums ir atrast veidotājus un palīdzēt viņiem uzlabot prasmes.

Nesaprotu, no kurienes tu kautko tādu izrāvi... Kā tad Indago palīdz "viņiem uzlabot prasmes". Nevienā Indago, kopš pirmsākumiem nekas tādas nav bijis ne afišēts, ne realizēts.


Runa droši vien ir par netiešu "palīdzību" - Indago prasības piespiež devu meklēt izeju no labirinta, kurā viņš pats sevi nolicis sev zināmā attālumā no izejas. Smile
_________________
Nav Nekā!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 3:13 pm    Post subject:

Tas protams. Bet tas jau notiek neatkarīgi no Indago! Jebkurā tematiskā forumā (šeit vai ārzemēs - vienalga). Tādam mērķim Indago nav jābūt. Tad imho tas pārstās būt konkurss kāds tas ir patlaban.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Indago 2009 All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Page 1 of 7

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group