View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 5:11 pm Post subject: Ir luste kodet? |
|
Indago beidzas jau labi sen, jauns konkurs kas zin kad bus.
Kamer nakotne ir migla tita, ka buu ar kadu atro kontestinju uz 2-3 dienam?
A un tas 64 kb ar varetu but interesanti, daziem tas nozimetu iztikt bez game makera
es varetu meginat atcereties ka ar qbasic kaut ko dabut gatavu. |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 7:08 pm Post subject: |
|
mok taga 5dien liidz 1dienai vareetu 64kb konkursu uzorganizeet - alja teema kaa parasti randomaa bet papildus nosaciijums par 64kb. _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 7:18 pm Post subject: |
|
Man gan fiziski laiks bus diezgan maz, bet esmu apnemibas pilns uzrazot kaut ko 16 krasas un 320 x 200 izskirtspeja, janemaldos bija tam basic
jasak jau atsvaidzinat sintaksi. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 7:28 pm Post subject: |
|
Ar 16 krāsām qbasicā varēja darbites jau 640x480 izšķirtspējā (screen 12). 320x200 varēja jau ar 256 krāsām (screen 13).
kkeemmss tik ņem vērā, ka modernas OS (Vista un uz augšu) nevar palaist DOS'a 16-bitu softu. Tur būs jāčakarējas ar DOS'a emulatoru, piemēram, DOSBox, vai pilnvērtīgākiem PC emulatoriem (VMWare/VirtualPC/VirtualBox/...). Es daudz labāk ieteiktu ņemt FreePascal un rakstīt normālu windowsisku softu (API tieši tāds pats kā Turbo Paskālam), ja gribas būt oldskūlīgam un neņemties ar gdi/gl/dx vai citiem "kruto džeku" API.
A bet, ja ir po par API, tad kā par modernu un mazu-mazu pikseļu-only pieejas grafikas API iesaku apskatīt Pixel Toaster (no tinyptc/openptc libu autora). |
|
Back to top |
|
|
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 7:45 pm Post subject: |
|
Nu ja man pasam dosbox ir gandriz vienmer uzinstalets, jo reizem patik nemties ar dos laika spelem.
Q basic atceros ar to ka bij baigi viegli man ka pilnigam iesacejam tai laika.
Paskala bus drusku grutak iebraukt tai sintakse un rezultata lidz pirmdienai labakaja gadijuma busu apguvis sintaksi, bet lidz produktam vel talu.
C un dx daudz talak par scenu ar dazam texturetam kastem un paris gaismam netiku.
Tad jau alternativa varetu but dark basic, tur vaidzetu but lidzigi ka Q laikos. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 8:08 pm Post subject: |
|
Nu 64KB jau ir plašs jēdziens. Es varu flashā spēli uzbliezt stipri zem 64KB. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 8:22 pm Post subject: |
|
Flasu neesmu apguvis, bet iespdjams ka varu arhivos atrast pirmos game makerus (apm 95 - 98 gada iznaca) bet vai tur atkal nebus problemas ar vistveidigajiem? |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 8:25 pm Post subject: |
|
Es jau tieši to saku - qbeiska galaproduktam būs problēmas ar vistveidīgajiem :) |
|
Back to top |
|
|
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 8:38 pm Post subject: |
|
Pas qbasic es sapratu. Nesen iznaca 8 gamemakers bet pedeja doma bij, ka par pirmajiem gamemakeriem kas iznaca krietni senak, itka tas ir windows aplikacijas, un uz xp vel stradaja normali, bet ka bus uz visas, to es nezinu. |
|
Back to top |
|
|
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 8:43 pm Post subject: |
|
Bet tas laikam nau tik svarigi, es tiko atcerejos, kaut ari pati spele ar visiem resursiem aiznema smiekligi maz, tomer lai to speli darbinatu laikam vaidzeja paris megabaitus lielu exe failu lietot, kas to manu speli (skriptu) darbina.
Ta ka laikam atkrit |
|
Back to top |
|
|
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Mon Jan 25, 2010 7:13 pm Post subject: |
|
Tiko izmeiģināju QB64. Itkā tam vaidzētu iet arī uz vistveidīgajiem bet "Hello world" jau svēra drusku vairāk kā megabaitu. Laikam dark basic nau pat jēga meklēt.
Pagaidām 64kb versija man neliekas tik interesantā, bet kā būtu ar to pašu vienkāršo bezlimitu kontestiņu.
Vai kāds vēl piesakās?
es labprāt sāktu ceturdien. |
|
Back to top |
|
|
Matuda
Joined: 15 Mar 2007 Posts: 55
|
Posted: Tue Jan 26, 2010 10:59 am Post subject: |
|
Varētu 5Mb limitu
Bet vispār varētu pamēģināt kaut ko uzmeistarot. _________________ ...Made in Latvia...
MatudaGames Twitter! |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Tue Jan 26, 2010 11:32 am Post subject: |
|
labi - lai iet bez limita - 5mb limitam jeegu neredzu un 64kb limits lielaako dalju potenciaalo daliibnieku atmet. a taa - 5dien peecpusdienaa tad saakam.
Quote: | Next contest starts 2010-01-29 17:00:00 |
_________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
Arrovs
Joined: 10 Mar 2007 Posts: 96 Location: Saldus
|
Posted: Thu Jan 28, 2010 6:33 pm Post subject: |
|
Izklausās interesanti! Tik beigās nesapratu - limits būs vai nebūs? _________________ Arrovs komanda |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Thu Jan 28, 2010 6:37 pm Post subject: |
|
Quote: | labi - lai iet bez limita |
_________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|