dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Vienkārša sadursme starp objektiem
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> fleims/offtopics/draza
View previous topic :: View next topic  
Author Message
vadonis



Joined: 26 Sep 2009
Posts: 24
Location: Riga-marupe

PostPosted: Sun Jan 24, 2010 10:59 pm    Post subject: Vienkārša sadursme starp objektiem

Sveiki. kāds lūdzu nevar iedot gatavu kodu priekš xna
kur 1 objekts uzkrit stavošam un atduras pret to.
un vēl to ja atduras parādās attēls.
Prasu gatavu kodu jo meklēju netā un neko daudz neatradu un vēlos saprast kā isti tas strāda. Paldies jau iepriekš.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Jan 24, 2010 11:11 pm    Post subject:

Nesaprotu, ko tev vajag..
Objektu fizisku modeli vai tikai sadursmes pārbaudi?
Un vispār - kas ir objekti? Kā tie attēloti fiziski/ģeometriski? Punkti? Piramīdas?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
vadonis



Joined: 26 Sep 2009
Posts: 24
Location: Riga-marupe

PostPosted: Sun Jan 24, 2010 11:33 pm    Post subject:

Nu pieņemsim
krīt kaste A

Apaksa tiesi zem tās stāv Kaste B kura kalpo kā zeme

Atlaižot kasti A ta neizkrīt cauri kastei B bet atduras vai atlec.
tas par ko runaju ir 2D Teksturas.
----------------------------------------------------------------------------
Tas nav tests vienkārši vaja spele to ka kritošais objekts nokrīt un stāv uz otra objekta jeb vienkārši sakot Attels atduras pret otru attelu
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Jan 24, 2010 11:39 pm    Post subject:

Tekstūras nav fiziski objekti. Bet pieņemu, ka domāji taisnstūrus.
Tādā gadījumā viss atkarīgs no tā, cik brīvi gribi ļaut tiem taisnstūriem kustēties. Vai atļauj griezties u.tml.
Lai kaut ko precīzi ieteiktu (bounding box'u sadursmes vai ko smagāku), vajadzētu vairāk informācijas.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
vadonis



Joined: 26 Sep 2009
Posts: 24
Location: Riga-marupe

PostPosted: Sun Jan 24, 2010 11:44 pm    Post subject:

Very Happy

nu domaju ka kritošajam objektam būtu gravitācijas ātrums 9,8m/s
un krītošais objekts varētu kustēties pa visu tam atvēleto laukumu.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Jan 25, 2010 12:04 am    Post subject:

Konstantes nav svarīgas. Svarīgs ir tas, kā objektu vajag ģeometriski aprakstīt.. Un ar kustības brīvību domāju, kā atļausi objektam pārvietoties - pa x / y asi, vai atļauj griezties ap savu masas centru u.tml.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
serioussam909



Joined: 15 May 2006
Posts: 92

PostPosted: Mon Jan 25, 2010 12:23 am    Post subject:

XNA ir iebūvēta f-ja Rectangle.Intersects();
padodot tai abus tavus taisnstūrus var noteikt vai tie saskaras.

Šādi ķēzīties jau var, bet kkam nopietnākam (vairāk par 2-3 objektiem) ieteiktu lietot kādu 2d fizikas dzinēju piem.
http://www.codeplex.com/FarseerPhysics
Back to top
View user's profile
vadonis



Joined: 26 Sep 2009
Posts: 24
Location: Riga-marupe

PostPosted: Mon Jan 25, 2010 12:27 am    Post subject:

Labi aplūkošu to dzini Smile došu ziņu ja radisies kādi jautajumi.
----------------------------------------------------------------------------------------
Man tāds jautājums kā viņu pievienot c# ?
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Jan 25, 2010 1:31 am    Post subject:

Quote:
Man tāds jautājums kā viņu pievienot c# ?

Tev drīzāk pamatus mācīties vajadzētu, nevis kodu kopēt savā projektā. Citādi būs tev daudz koda, liekas organizācijas problēmas un daudz tālāk arī netiksi. Ir tomēr vajadzīgas kaut kādas zināšanas, lai darbotos ar kaut kādu programmēšanas valodu.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Jan 25, 2010 7:54 am    Post subject:

Kā tad tavuprāt, sņak, kaut ko iemācīties, neko nedarot? Vai tu pats dikti gudrus pamatus mācījies pirms kodu rakstīji/kopēji savā projektā? (aka "vektori ir lēni")
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Jan 25, 2010 1:26 pm    Post subject:

Kāds te sakars nekā nedarīšanai? Es runāju par failu pievienošanu projektam - nav nekas gudrs, tikai paši pamati.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
vadonis



Joined: 26 Sep 2009
Posts: 24
Location: Riga-marupe

PostPosted: Mon Jan 25, 2010 4:34 pm    Post subject:

ah labi vairs jums neko nepraīšu. tikšu pats galā vai atmetīšu ar roku.
---------------------------------------------------------------------------------
Snake tu man lūdzu pasaki,kur? lielakoties visos C# un C++ pamacibas
ir apmācibas ar skaitļu dalijumiem reiziajumiem bet kā ievadīt spraitus un tt ir tikai dažos.
Kādas pamata zināšanas? tas piemeram ka te portāla ir kāds kurš vispār neko nejēdz ,veido tikai attelus, tam jūs neko nesakat a kad prasa par tēmu, uzreiz atbilde ir mācies vai ar savām gudrajām galvām nevarat pateikt elementāru lietu kuru prasa lietotājs.Bet tulit noteikti skanes atbilde
"Elementāras lietas..." vēlos saņemt atbildi uz savu jautājumu kaut vai gudru padomu.


Last edited by vadonis on Mon Jan 25, 2010 5:26 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Mon Jan 25, 2010 5:01 pm    Post subject:

http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=461384
Back to top
View user's profile
serioussam909



Joined: 15 May 2006
Posts: 92

PostPosted: Mon Jan 25, 2010 5:34 pm    Post subject:

Quote:
lielakoties visos C# un C++ pamacibas
ir apmācibas ar skaitļu dalijumiem reiziajumiem bet kā ievadīt spraitus un tt ir tikai dažos.

Šitos visus jau izgāji cauri?

http://creators.xna.com/en-US/education/gettingstarted

Te pamācība kā integrēt farseer dzinēju savā spēlē:
http://www.physicspoweredgames.com/FarseerPhysics/Manual2.1.htm
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Jan 25, 2010 7:07 pm    Post subject:

Man MSVC'ā ir Ctrl+F1. Tur var atrast visu par IDEs lietošanu, ja esi ieinstalējis MSDN library'u vai vari piekļūt internetam.

Quote:
tas piemeram ka te portāla ir kāds kurš vispār neko nejēdz ,veido tikai attelus, tam jūs neko nesakat

Pff, viņam ir daudz teikts. Nepalīdz.
Quote:
uzreiz atbilde ir mācies

Parasti atbilde ir RTFM.
Quote:
vai ar savām gudrajām galvām nevarat pateikt elementāru lietu kuru prasa lietotājs

Lieta ir tik elementāra, cik tev vajag - ja tev vajag 2 kastes, kuras vienkārši, negriežoties uzkrīt viena uz otras un tur paliek, tad viss ir diezgan vienkārši - katrā kadrā { ātrums += paātrinājums * laiks; pozīcija += ātrums * laiks ja ir_sadursme(){ ātrums = 0; pozīcija -= sadursmes_dziļums; } }.
Ja atkal vajag 2 ļoti kustīgas kastes, kurām vajag ievērot visus fizikas likumus, tad jāņem fizikas dzinis. Ar tādu rīkoties vienkārši, bet iesākt un kontrolēt - grūti.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> fleims/offtopics/draza All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group