View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vadonis
Joined: 26 Sep 2009 Posts: 24 Location: Riga-marupe
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 10:59 pm Post subject: Vienkārša sadursme starp objektiem |
|
Sveiki. kāds lūdzu nevar iedot gatavu kodu priekš xna
kur 1 objekts uzkrit stavošam un atduras pret to.
un vēl to ja atduras parādās attēls.
Prasu gatavu kodu jo meklēju netā un neko daudz neatradu un vēlos saprast kā isti tas strāda. Paldies jau iepriekš. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 11:11 pm Post subject: |
|
Nesaprotu, ko tev vajag..
Objektu fizisku modeli vai tikai sadursmes pārbaudi?
Un vispār - kas ir objekti? Kā tie attēloti fiziski/ģeometriski? Punkti? Piramīdas? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
vadonis
Joined: 26 Sep 2009 Posts: 24 Location: Riga-marupe
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 11:33 pm Post subject: |
|
Nu pieņemsim
krīt kaste A
Apaksa tiesi zem tās stāv Kaste B kura kalpo kā zeme
Atlaižot kasti A ta neizkrīt cauri kastei B bet atduras vai atlec.
tas par ko runaju ir 2D Teksturas.
----------------------------------------------------------------------------
Tas nav tests vienkārši vaja spele to ka kritošais objekts nokrīt un stāv uz otra objekta jeb vienkārši sakot Attels atduras pret otru attelu |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 11:39 pm Post subject: |
|
Tekstūras nav fiziski objekti. Bet pieņemu, ka domāji taisnstūrus.
Tādā gadījumā viss atkarīgs no tā, cik brīvi gribi ļaut tiem taisnstūriem kustēties. Vai atļauj griezties u.tml.
Lai kaut ko precīzi ieteiktu (bounding box'u sadursmes vai ko smagāku), vajadzētu vairāk informācijas. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
vadonis
Joined: 26 Sep 2009 Posts: 24 Location: Riga-marupe
|
Posted: Sun Jan 24, 2010 11:44 pm Post subject: |
|
nu domaju ka kritošajam objektam būtu gravitācijas ātrums 9,8m/s
un krītošais objekts varētu kustēties pa visu tam atvēleto laukumu. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Jan 25, 2010 12:04 am Post subject: |
|
Konstantes nav svarīgas. Svarīgs ir tas, kā objektu vajag ģeometriski aprakstīt.. Un ar kustības brīvību domāju, kā atļausi objektam pārvietoties - pa x / y asi, vai atļauj griezties ap savu masas centru u.tml. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
serioussam909
Joined: 15 May 2006 Posts: 92
|
Posted: Mon Jan 25, 2010 12:23 am Post subject: |
|
XNA ir iebūvēta f-ja Rectangle.Intersects();
padodot tai abus tavus taisnstūrus var noteikt vai tie saskaras.
Šādi ķēzīties jau var, bet kkam nopietnākam (vairāk par 2-3 objektiem) ieteiktu lietot kādu 2d fizikas dzinēju piem.
http://www.codeplex.com/FarseerPhysics |
|
Back to top |
|
|
vadonis
Joined: 26 Sep 2009 Posts: 24 Location: Riga-marupe
|
Posted: Mon Jan 25, 2010 12:27 am Post subject: |
|
Labi aplūkošu to dzini došu ziņu ja radisies kādi jautajumi.
----------------------------------------------------------------------------------------
Man tāds jautājums kā viņu pievienot c# ? |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Jan 25, 2010 1:31 am Post subject: |
|
Quote: | Man tāds jautājums kā viņu pievienot c# ? |
Tev drīzāk pamatus mācīties vajadzētu, nevis kodu kopēt savā projektā. Citādi būs tev daudz koda, liekas organizācijas problēmas un daudz tālāk arī netiksi. Ir tomēr vajadzīgas kaut kādas zināšanas, lai darbotos ar kaut kādu programmēšanas valodu. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Jan 25, 2010 7:54 am Post subject: |
|
Kā tad tavuprāt, sņak, kaut ko iemācīties, neko nedarot? Vai tu pats dikti gudrus pamatus mācījies pirms kodu rakstīji/kopēji savā projektā? (aka "vektori ir lēni") |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Jan 25, 2010 1:26 pm Post subject: |
|
Kāds te sakars nekā nedarīšanai? Es runāju par failu pievienošanu projektam - nav nekas gudrs, tikai paši pamati. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
vadonis
Joined: 26 Sep 2009 Posts: 24 Location: Riga-marupe
|
Posted: Mon Jan 25, 2010 4:34 pm Post subject: |
|
ah labi vairs jums neko nepraīšu. tikšu pats galā vai atmetīšu ar roku.
---------------------------------------------------------------------------------
Snake tu man lūdzu pasaki,kur? lielakoties visos C# un C++ pamacibas
ir apmācibas ar skaitļu dalijumiem reiziajumiem bet kā ievadīt spraitus un tt ir tikai dažos.
Kādas pamata zināšanas? tas piemeram ka te portāla ir kāds kurš vispār neko nejēdz ,veido tikai attelus, tam jūs neko nesakat a kad prasa par tēmu, uzreiz atbilde ir mācies vai ar savām gudrajām galvām nevarat pateikt elementāru lietu kuru prasa lietotājs.Bet tulit noteikti skanes atbilde
"Elementāras lietas..." vēlos saņemt atbildi uz savu jautājumu kaut vai gudru padomu.
Last edited by vadonis on Mon Jan 25, 2010 5:26 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
|
Back to top |
|
|
serioussam909
Joined: 15 May 2006 Posts: 92
|
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Jan 25, 2010 7:07 pm Post subject: |
|
Man MSVC'ā ir Ctrl+F1. Tur var atrast visu par IDEs lietošanu, ja esi ieinstalējis MSDN library'u vai vari piekļūt internetam.
Quote: | tas piemeram ka te portāla ir kāds kurš vispār neko nejēdz ,veido tikai attelus, tam jūs neko nesakat |
Pff, viņam ir daudz teikts. Nepalīdz.
Quote: | uzreiz atbilde ir mācies |
Parasti atbilde ir RTFM.
Quote: | vai ar savām gudrajām galvām nevarat pateikt elementāru lietu kuru prasa lietotājs |
Lieta ir tik elementāra, cik tev vajag - ja tev vajag 2 kastes, kuras vienkārši, negriežoties uzkrīt viena uz otras un tur paliek, tad viss ir diezgan vienkārši - katrā kadrā { ātrums += paātrinājums * laiks; pozīcija += ātrums * laiks ja ir_sadursme(){ ātrums = 0; pozīcija -= sadursmes_dziļums; } }.
Ja atkal vajag 2 ļoti kustīgas kastes, kurām vajag ievērot visus fizikas likumus, tad jāņem fizikas dzinis. Ar tādu rīkoties vienkārši, bet iesākt un kontrolēt - grūti. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|