View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
snwlv
Joined: 10 Jan 2010 Posts: 86
|
Posted: Thu Mar 04, 2010 10:07 pm Post subject: Lode pozicija |
|
Sveiki,lieta tada kad lode lido par 90* ne tur kur tai vajadzetu lidot.
nezinu vietu kur norādīt tos 90* gradus..
Sarkanais kvadratins ir lode un zala raustita linija ir ceļš pa kuru bultai butu jadodas bet tā dodas sāniski
Bilde
izmantoju šādu kodu:
tankam ir 2 daļas 1 apakseja un 2 rotejoša
Code: |
private void Saut()
{
foreach (Objekti lode in Lodes)
{
if (!lode.Dzivs)
{
lode.Dzivs = true;
//lode.LodesPozicija = Tanks1.TS1Pozicija;
lode.LodesPozicija = Tanks1.TS1Pozicija - lode.TS1Centrs;
lode.LodesAtrums = new Vector2(
(float)Math.Cos(LielgabalaRotacija),
(float)Math.Sin(LielgabalaRotacija)) * 5.0f;
return;
}
}
}
|
|
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Mar 04, 2010 10:51 pm Post subject: |
|
Ja LielgabalaRotacija ir leņķis stobram pret OX asi, tad formula pareiza.
Tu varbūt nepareizi to lodi kustini?
Ja nu ļoti griba hakot kodā, tad LielgabalaRotacija pieskaiti/atņem pi/2, lai pagrieztu to par 90 grādiem uz vienu vai otru pusi. |
|
Back to top |
|
|
snwlv
Joined: 10 Jan 2010 Posts: 86
|
Posted: Thu Mar 04, 2010 10:57 pm Post subject: |
|
ka to saprast nepareizi lodi kustini
Code: | if (klaviatura. IsKeyDown(Keys.Space) &&
previousKeyboardState.IsKeyUp(Keys.Space))
{
Saut();
} |
domaji sho ?
tanks jau pārvietojas.. itka viss ir ka vajag tikai kad izšauj lode vnk lido par 90* šķībi. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 12:37 am Post subject: |
|
Nē, es domāju lod.LodesAtrums izmantošanu. Tas kods neko nekustina, bet gan nosaka kurā brīdī šaut. |
|
Back to top |
|
|
martinezzz
Joined: 02 Feb 2010 Posts: 42
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 10:29 am Post subject: |
|
tur mosh pamaini kkur ieliec -cos vai - sin
vai glu gala lenkjim pieskaiti tos 90...
a tev tur lenkjis radianos vai grados ?? _________________ ART, CG , CAD , SOUND , DEV
http://martinezzz.info |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 10:44 am Post subject: |
|
Sin un Cos no Math klases C#'ā saņem leņķi radiānos, nevis grādos.
"Moš pamainot kur tur -cos vai -sin" nekas nestrādās. Trigonometrijas pamatus taču pamatskolā pat māca, ne? |
|
Back to top |
|
|
martinezzz
Joined: 02 Feb 2010 Posts: 42
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 11:10 am Post subject: |
|
nuja vinjam ir 90 gradu problema ... gribeja lai lode lido taisni a shii lido pa labi piemeram... znachet kautkur kautkas nav riktigi pa aseem.
nu gljuks var rasties ja aizmirst radianos parkonvetet lenkji.
lai paskatas ka mainot lielgabala rotaciju mainas lodes trajektorija _________________ ART, CG , CAD , SOUND , DEV
http://martinezzz.info |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 2:29 pm Post subject: |
|
Quote: | nu gljuks var rasties ja aizmirst radianos parkonvetet lenkji. |
Tad lodes virziens būtu pavisam citādāks un varbūt pat izskatītos pēc nejauši izvēlēta.
Kā jau vienreiz teicu - zīmētā objekta virzienam jābūt vienādam ar lodes lidojuma virzienu (pieņemot, ka objekta spraits, kuru zīmē, ir pareizi pagriezts). _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
snwlv
Joined: 10 Jan 2010 Posts: 86
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 3:41 pm Post subject: |
|
par to 90 pie sin un cos pieskaitisanu un atnemsanu jau meiģināju pie viena pieskaitot lode lidoja nevis pa labi bet pa kareisi
Quote: | Trigonometrijas pamatus taču pamatskolā pat māca, ne? |
eju 8 un vel par Trigonometiju nav mācīts :/ taka tur ir ka ir...
snake5 kas tava skatijuma ir virziens ? |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 3:53 pm Post subject: |
|
Tas pats, ko es pieminēju #4 postā no topika sākuma skaitot. |
|
Back to top |
|
|
snwlv
Joined: 10 Jan 2010 Posts: 86
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 4:02 pm Post subject: |
|
nju bet kads atrumam sakars ar leņķi kurā šauj ? |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 4:08 pm Post subject: |
|
Tāpēc, ka ātrums ir vektors. Ātrums ir vektoriāls lielums - tam ir divi raksturlielumi: garums (tā "stiprums") un leņķis (tavs virziens). |
|
Back to top |
|
|
snwlv
Joined: 10 Jan 2010 Posts: 86
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 4:29 pm Post subject: |
|
un kā man to definēt ? |
|
Back to top |
|
|
martinezzz
Joined: 02 Feb 2010 Posts: 42
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 5:15 pm Post subject: |
|
skates cos un sin ir tads zvers kursh dod araa vertibu no 0-1 atkariba no dota lenkja.
piemeram lai mes uzinatu par cik japarvieto p X asi lode pie dota lenkja
tad reszultatu
izmantojam cos(lenkjis)
bet mums ari jazin par cik shis parvietosies pa otru Y asi tad njemam sin (taspatslenkjis)
lidzarto ja lenkis ir 90` tad x parvietojums bus piemeram 1 bet y piemeram 0
taka gribam lai lode lido atrak par 1 vienibu uz ciklu tad rezultatu reizinam ar kkadu speed koeficientu.
sakumam nodzes vienu no sin vai cos un paskaties vai piemeram pie 0 gradiem pie 90 pie 180 kaa shi uzvedas. nezinu ka tev tur asis stav .. pie nule gradiem virziens skaitas kads uz X vai Y ja 3d tad droshvien uz Z _________________ ART, CG , CAD , SOUND , DEV
http://martinezzz.info |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 5:18 pm Post subject: |
|
Viss ir pareizi, ko saki, tik sin un cos funkciju vērtību apgabals ir [-1; +1], nevis [0; +1]. |
|
Back to top |
|
|
|