dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Lode pozicija
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snwlv



Joined: 10 Jan 2010
Posts: 86

PostPosted: Thu Mar 04, 2010 10:07 pm    Post subject: Lode pozicija

Sveiki,lieta tada kad lode lido par 90* ne tur kur tai vajadzetu lidot.
nezinu vietu kur norādīt tos 90* gradus..
Sarkanais kvadratins ir lode un zala raustita linija ir ceļš pa kuru bultai butu jadodas bet tā dodas sāniski
Bilde

izmantoju šādu kodu:

tankam ir 2 daļas 1 apakseja un 2 rotejoša
Code:

private void Saut()
        {


            foreach (Objekti lode in Lodes)
            {
                if (!lode.Dzivs)
                {
                    lode.Dzivs = true;
                    //lode.LodesPozicija = Tanks1.TS1Pozicija;
                    lode.LodesPozicija = Tanks1.TS1Pozicija - lode.TS1Centrs;
                    lode.LodesAtrums = new Vector2(
                        (float)Math.Cos(LielgabalaRotacija),
                            (float)Math.Sin(LielgabalaRotacija)) * 5.0f;
                    return;
                }
            }
        }


Rolling Eyes
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Mar 04, 2010 10:51 pm    Post subject:

Ja LielgabalaRotacija ir leņķis stobram pret OX asi, tad formula pareiza.
Tu varbūt nepareizi to lodi kustini?

Ja nu ļoti griba hakot kodā, tad LielgabalaRotacija pieskaiti/atņem pi/2, lai pagrieztu to par 90 grādiem uz vienu vai otru pusi.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snwlv



Joined: 10 Jan 2010
Posts: 86

PostPosted: Thu Mar 04, 2010 10:57 pm    Post subject:

Very Happy ka to saprast nepareizi lodi kustini

Code:
 if (klaviatura. IsKeyDown(Keys.Space) &&
                previousKeyboardState.IsKeyUp(Keys.Space))
            {
                Saut();
            }

domaji sho ?

tanks jau pārvietojas.. itka viss ir ka vajag tikai kad izšauj lode vnk lido par 90* šķībi.
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Mar 05, 2010 12:37 am    Post subject:

Nē, es domāju lod.LodesAtrums izmantošanu. Tas kods neko nekustina, bet gan nosaka kurā brīdī šaut.
Back to top
View user's profile Send e-mail
martinezzz



Joined: 02 Feb 2010
Posts: 42

PostPosted: Fri Mar 05, 2010 10:29 am    Post subject:

tur mosh pamaini kkur ieliec -cos vai - sin

vai glu gala lenkjim pieskaiti tos 90...


a tev tur lenkjis radianos vai grados ??
_________________
ART, CG , CAD , SOUND , DEV

http://martinezzz.info
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Mar 05, 2010 10:44 am    Post subject:

Sin un Cos no Math klases C#'ā saņem leņķi radiānos, nevis grādos.
"Moš pamainot kur tur -cos vai -sin" nekas nestrādās. Trigonometrijas pamatus taču pamatskolā pat māca, ne?
Back to top
View user's profile Send e-mail
martinezzz



Joined: 02 Feb 2010
Posts: 42

PostPosted: Fri Mar 05, 2010 11:10 am    Post subject:

nuja vinjam ir 90 gradu problema ... gribeja lai lode lido taisni a shii lido pa labi piemeram... znachet kautkur kautkas nav riktigi pa aseem.


nu gljuks var rasties ja aizmirst radianos parkonvetet lenkji.



lai paskatas ka mainot lielgabala rotaciju mainas lodes trajektorija
_________________
ART, CG , CAD , SOUND , DEV

http://martinezzz.info
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Mar 05, 2010 2:29 pm    Post subject:

Quote:
nu gljuks var rasties ja aizmirst radianos parkonvetet lenkji.

Tad lodes virziens būtu pavisam citādāks un varbūt pat izskatītos pēc nejauši izvēlēta.
Kā jau vienreiz teicu - zīmētā objekta virzienam jābūt vienādam ar lodes lidojuma virzienu (pieņemot, ka objekta spraits, kuru zīmē, ir pareizi pagriezts).
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snwlv



Joined: 10 Jan 2010
Posts: 86

PostPosted: Fri Mar 05, 2010 3:41 pm    Post subject:

par to 90 pie sin un cos pieskaitisanu un atnemsanu jau meiģināju Confused pie viena pieskaitot lode lidoja nevis pa labi bet pa kareisi Very Happy
Quote:
Trigonometrijas pamatus taču pamatskolā pat māca, ne?

eju 8 un vel par Trigonometiju nav mācīts :/ taka tur ir ka ir...
snake5 kas tava skatijuma ir virziens ?
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Mar 05, 2010 3:53 pm    Post subject:

Tas pats, ko es pieminēju #4 postā no topika sākuma skaitot.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snwlv



Joined: 10 Jan 2010
Posts: 86

PostPosted: Fri Mar 05, 2010 4:02 pm    Post subject:

nju bet kads atrumam sakars ar leņķi kurā šauj ?
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Mar 05, 2010 4:08 pm    Post subject:

Tāpēc, ka ātrums ir vektors. Ātrums ir vektoriāls lielums - tam ir divi raksturlielumi: garums (tā "stiprums") un leņķis (tavs virziens).
Back to top
View user's profile Send e-mail
snwlv



Joined: 10 Jan 2010
Posts: 86

PostPosted: Fri Mar 05, 2010 4:29 pm    Post subject:

un kā man to definēt ? Rolling Eyes
Back to top
View user's profile
martinezzz



Joined: 02 Feb 2010
Posts: 42

PostPosted: Fri Mar 05, 2010 5:15 pm    Post subject:

skates cos un sin ir tads zvers kursh dod araa vertibu no 0-1 atkariba no dota lenkja.



piemeram lai mes uzinatu par cik japarvieto p X asi lode pie dota lenkja
tad reszultatu
izmantojam cos(lenkjis)

bet mums ari jazin par cik shis parvietosies pa otru Y asi tad njemam sin (taspatslenkjis)

lidzarto ja lenkis ir 90` tad x parvietojums bus piemeram 1 bet y piemeram 0

taka gribam lai lode lido atrak par 1 vienibu uz ciklu tad rezultatu reizinam ar kkadu speed koeficientu.



sakumam nodzes vienu no sin vai cos un paskaties vai piemeram pie 0 gradiem pie 90 pie 180 kaa shi uzvedas. nezinu ka tev tur asis stav .. pie nule gradiem virziens skaitas kads uz X vai Y ja 3d tad droshvien uz Z
_________________
ART, CG , CAD , SOUND , DEV

http://martinezzz.info
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Mar 05, 2010 5:18 pm    Post subject:

Viss ir pareizi, ko saki, tik sin un cos funkciju vērtību apgabals ir [-1; +1], nevis [0; +1].
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group