dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Lode pozicija
Goto page Previous  1, 2
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snwlv



Joined: 10 Jan 2010
Posts: 86

PostPosted: Fri Mar 05, 2010 6:42 pm    Post subject:

Quote:
nodzes vienu no sin vai cos un paskaties vai piemeram pie 0 gradiem pie 90 pie 180 kaa shi uzvedas. nezinu ka tev tur asis stav .. pie nule gradiem

pirms griezos forumā jau izmeiģināju
varat aplukot kodu
Game1.cs

http://pastebin.com/90Cm2dgv

objektu fails

http://pastebin.com/KsGqn6DH
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Mar 05, 2010 8:01 pm    Post subject:

A nav vienkārši tā, ka lodes rotācija = tanka rotācija + stobra rotācija.
Tb LielgabalaRotacija ir jāpieskaita klāt arī Tanks1.TS1Rotacija?

Btw, šitādu brīnumu vietā:
Code:
        public Vector2 TS1Pozicija
        {
            get { return TS1pozicija; }
            set { TS1pozicija = value; }
        }

vari vienkārši rakstīt:
Code:
        public Vector2 TS1Pozicija { get; set; }

un šitā vietā:
Code:
        public Vector2 TS1Centrs
        {
            get { return TS1centrs; }
        }

vari rakstīt:
Code:
        public Vector2 TS1Centrs { get; private set; }

Kods gan īsāks, gan saprotamāks.

Tas gan, protams, ja lieto Visual Studio 2008, nevis 2005.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snwlv



Joined: 10 Jan 2010
Posts: 86

PostPosted: Fri Mar 05, 2010 8:57 pm    Post subject:

Tanks1 = Tanka apaksa(kas nosaka poziciju)
Lielgabals un tanka augsa same vnk lielgabala rotacija ir rotejosais stobrs(ļauj tikai stobram rotet un saut)

lodes rotacija=tankarotacijai+stobra rotacijai nav nekada sakara
vienigais kas ir saistits ar lodi ir stobrs Very Happy tankam nav nekada sakara.

Jā lietoju C# 2008
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Mar 05, 2010 9:57 pm    Post subject:

Atkarīgs tas būtu, ja tanka stobra leņķis būtu relatīvs pret tanka priekšu, nevis absolūts pret OX asi. Tāpēc jau prasu tādu gadījumu. Neko citu īsti vainīgu tur neredzu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snwlv



Joined: 10 Jan 2010
Posts: 86

PostPosted: Sat Mar 06, 2010 11:55 am    Post subject:

njam.. ka tad to relatīvo leņķi pret tanka priekšu izveidot ? Jo kods ir varetu teikt tads pats ka XNA majaslapa sastopamais 2D tutorialiem. Tikai tas ka tur lielgabals stav.
Un ka lai uzliek no radianiem uz leņķi jo vienkaši tankam uzliekot no 0 uz 90* leņķi viņš stav slipi ~ 120*
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Mar 06, 2010 12:02 pm    Post subject:

No radiāniem uz ko? Radiāni jau ir leņķis.
Radiānus var konvertēt uz grādiem (vai arī gradiāniem):
grādi = radiāni * 180 / pi, un
radiāni = grādi * pi / 180.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snwlv



Joined: 10 Jan 2010
Posts: 86

PostPosted: Sat Mar 06, 2010 1:07 pm    Post subject:

doh tapat nekas nesanak..ka lido ta lido skibi.. Crying or Very sad
ja varetu izveidot to ka to lodes rotacija ko dotu piemeram lodes poziciju
tad varetu imantot šo

Code:
lode.LodesRotacija = MathHelper.ToRadians(LielgabalaRotacija);
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Mar 06, 2010 1:23 pm    Post subject:

Nesaprotu, ko tu tur raksti.
Tev LielgabalaRotacija ir leņķis grādos?

Iesaku paņemt debugeri, pierakstīt mainīgo vērtības izšaušanas brīdī un uz papīra parēķināt kāds tur leņķis īsti sanāk vai kādam būtu jāsanāk. Uz dullo + vai -, vai visādas funkcijas likt nevajag.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snwlv



Joined: 10 Jan 2010
Posts: 86

PostPosted: Sat Mar 06, 2010 1:37 pm    Post subject:

labi laikam bus jātmet ar roku šim projektam...
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Mar 06, 2010 2:09 pm    Post subject:

Kā tu domā atmest šo projektu un sākt citus? Ja nepietiek pacietības tikt galā ar kļūdu tagad, jauns projekts nu nekādi nebūs atrisinājums. Tāpēc iesaku nedaudz atpūsties, tad saņemt sevi rokās un iztaisīt to nelielo eksperimentu ar leņķiem, par kuru bubu stāsta.
Otrs variants (ja nepatīk analizēt, lai gan ir tīri noderīgs tāpat arī tiem, kuri baidās eksperimentēt) ir notestēt atlikušās 7 ļoti noderīgās leņķi modificējošās kombinācijas (kopā ir 8 ):
//( leņķis = a ); grādos
a; a+90 a+180; a+270; -a; -a+90; -a+180; -a+270
// radiānos-- 90 => pi * 0.5 ; 180 => pi; 270 => pi * 1.5
Pavisam vienkāršs eksperiments, kurš bieži palīdz tikt galā ar matemātisko funkciju nesaskanīgajiem (t.i. viņi dažreiz nesaskan ar to, kā šīs funkcijas lietotas citos API) rezutātiem.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snwlv



Joined: 10 Jan 2010
Posts: 86

PostPosted: Sat Mar 06, 2010 6:23 pm    Post subject:

Paldies snake5 problema atrisinata Smile
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group