dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Nepieciešams grafiskais dzinējs
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Meklēju sadarbību
View previous topic :: View next topic  
Author Message
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Mar 19, 2010 8:52 am    Post subject: Nepieciešams grafiskais dzinējs

Vajag grafisko dzini Visual Studio 2008 projekta veidā (c++ valoda) ar šādām prasībām:

1. Ērta vairāku *.x vai *.sdkmesh objektu ielāde. Exportētājs nevajag.
2. HLSL atbalsts.
3. Pāris efekti - dinamiskās ēnas, gloss, bump.
4. Ērta vairāku animācijas modeļu vadīšana. Exporta formātam jāatbalsta 3ds Max 2009/64 bit.

Cena un samaksa pēc vienošanās.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bulkano



Joined: 22 Apr 2009
Posts: 39

PostPosted: Fri Mar 19, 2010 10:51 am    Post subject:

http://www.devmaster.net/engines/

pat daudz beznaksas enginu atbilst tavam prasibam
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Mar 19, 2010 11:09 am    Post subject:

sdkmesh jau nu galīgi nav piemērts spēļu taisīšanai. MS dokumentācijā pats tā saka.
Bet tā - tavām prasībām atbilst Ogre3D. Pie tam tā cena ir 0 - opensource.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Mar 19, 2010 11:09 am    Post subject:

To bubu & bulkano: Un kas tev liedz nopelnīt naudu pa pāris dienām?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Mar 19, 2010 11:14 am    Post subject:

Lai izdarītu ko? Novilku Ogre3D instalāciju un tev to uz e-pastu aizsūtītu? OK. 5Ls. Šas uz PM tev savu kontiņu atsūtīšu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Mar 19, 2010 11:22 am    Post subject:

Man vajag tikai to, ko esmu aprakstījis.

5-6 cpp un header faili un viss, nekā lieka. Bet tu man gribi iesmērēt kaut kādu hibrīdu, no kura vēl jāizstudē dokumentācija.

Ja tu man izveidosi uz tā paša Ogre 3D vienu scēnu ar minētām prasībām, naudiņa būs tev kontā. Protams, ja piemērs palaidīsies un nokompilēsies bez kļūdām.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday


Last edited by EDDY on Fri Mar 19, 2010 11:33 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Mar 19, 2010 11:25 am    Post subject:

Nu tu jau arī prasīji - "vajag grafisko dzini ... ar šādām prasībām". To arī tev piedāvāju. Izsakies konkrētāk ko vajag, citādi neviens tev palīdzēt nevarēs.
Un dokumentāciju lasīt vajadzēs tā vai tā (ņemot vērā tavu vēsturi šajā forumā). Programmēt bez dokumentācijas lasīšanas ir tāpat kā pāri ielai iet ar aizsietām acīm.

1. .x imports - skaties savu izmantot tūli šeit: http://www.ogre3d.org/wiki/index.php/Category:Exporters
2. hlsl - http://www.ogre3d.org/wiki/index.php/HLSL
3. reku ēnas - http://www.ogre3d.org/wiki/index.php/Basic_Tutorial_2#Lights_and_Shadows
http://www.ogre3d.org/docs/manual/manual_70.html#SEC313
gloss/bump - materiāli: http://www.ogre3d.org/docs/manual/manual_14.html#SEC23

4. animācija - http://www.ogre3d.org/wiki/index.php/Intermediate_Tutorial_1
http://www.ogre3d.org/wiki/index.php/OgreArticles#Animation

3dmax eksports - http://www.ogre3d.org/wiki/index.php/OgreMax_Scene_Exporter
(šo pašu var pielietot arī .x importam/eksportam).

Lūdzu - viss pieejams un par brīvu. Atliek veltīt dažas stundiņas (nevis dienas) un salikt visu kopā.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Mar 19, 2010 11:43 am    Post subject:

Iedomājies, ka pie tevis atnāk programmas pasūtītājs un tu viņam pasaki šādi - rekur bezmaksas mājaslapas ar visu sourci, ņem un čeko pats.

Es tev piedāvāju labi nopelnīt.
Uztaisi man scēnu, kurā būtu manis aprakstītās (un tikai) iespējas.
Man vienalga ko tu apakšā izmantosi, nekādu opengl, nekādu hibrīdu.

Es labi atceros, ka ar Ogre bija problēmas animācijas veidošanā.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Mar 19, 2010 11:53 am    Post subject:

Tev problēmas bija pat ar rotējošu kubu...
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Mar 19, 2010 11:54 am    Post subject:

Labi, nekādas jēgas no topika. Crying or Very sad
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
martinezzz



Joined: 02 Feb 2010
Posts: 42

PostPosted: Fri Mar 19, 2010 12:20 pm    Post subject:

PostsPosted: Fri Mar 19, 2010 8:52 am Apstiprināt ziņojumu: Nepieciešams grafiskais dzinējs
Vajag grafisko dzini Visual Studio 2008 projekta veidā (c++ valoda) ar šādām prasībām:




ko tad isti vajag dzini vai scenu ar rotejoshu kubu ??
_________________
ART, CG , CAD , SOUND , DEV

http://martinezzz.info
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Mar 19, 2010 12:31 pm    Post subject:

Scēnu, kuru veido grafiskais dzinis.

Domāju, ka pirmos 3 punktus ir visi sapratuši.
4. punkta prasības ir šādas - scēna ar 3 dažādiem personāžiem, jebkādi, lai tikai atšķirtos skeleta struktūra un skin. Katram perosnāžam būtu iespēja piešķirt kādu no 3 animācijām.

Tipa šādi - model[2].anim(char animācijas nosaukums, int kadru skaits, bool loop);
Tas ir tikai piemēram, prasības būs sīkāk izklāstītas.

Nevajag man Ogre 3D ar visādiem tur node un kas tur vēl.


Saprotams, ka tajā scēnā jābūt arī pirmie 3 punkti.
Pirms kāds piesakās, iesniedzat piekrišanu un nosauciet cenu caur PM. Lai nesanāk, ka esat uztaisījuši, bet vairs nevajag. Samaksa pēc darba pārbaudes un notestēšanas.

Ceru, ka ir saprotami!?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Mar 19, 2010 1:33 pm    Post subject:

Jā, tagad viss ir skaidrs. Tā arī uzreiz vajadzēja teikt, kas ir vajadzīgs.
Tiem kas piesakās - stipri iesaku dabūt rakstiski abu pušu parakstītu detalizētu prasību aprakstu, kas ir jāimplementē un arī apmaksas kārtību. Lai nesanāk visādi dīvaini uzmetieni (gan no vienas, gan no otras puses).
Citādi būs kā ar tiem rotējošiem kubiem... :)

Quote:
Nevajag man Ogre 3D ar visādiem tur node un kas tur vēl.

Tas gan izklausās dīvaini. Tu ar to gribi teikt, ka tev vajag custom made uzrakstītu dzini, kas suportē to visu, ko prasi? Tad gan tas tev izmaksās dārgi. Pareizi 2-4 mēnešu darba laiku ar laba programmētāja (tu taču negribēsi tjap-ļap salāpītu kodu?) darba algu - dabūsi savu cenu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon May 31, 2010 7:11 am    Post subject:

Nu tā, visi potenciālie programmētāji zaudēja darbu pie manis. Laughing

Es te pa brīvdienām uzcepu uz Horde 3D visu to, ko vēlējos. Ir gan bump, gloss (tas tutoriālis ir neprecīzs), ēnas, animācija. Klāt var pielikt savu partīkļu sistēmu. Vienīgais mīnuss, ka 3ds Max 2009 nekorekti pārveido objektus. Nācās likt 2011. versiju. Bet nu viss ir tik elementāri vienkārši ar šo dzini, ka tālāk nav kur.

Nezinu, kas bija par vainu Ogrei, jo Horde 3D ir tāds pats pēc struktūras ar visām savām nodēm.

Žēl, ka ēnas nobīde ir tieši atkarīga no gaismas rādiusa un parallax ir diezgan apšaubāmas kvalitātes. Bet var samierināties ....

Te nu ir - http://yy.lv/download.php?f=131903

Palaižam exe failu un neko citu nespiežam, skatāmies animāciju. Nepatīk bling_bling, spiežam F3.
Man konkrēti interesē, ko jūs redzēsiet, nospiežot F9.
Pēc visa spriežot, kodolu daudzumam nav nozīmes. Un nevar jau gribēt no tik vienkārša dziņa.

Ar 1 un 2 variējam starp animācijām. Katram no abiem ir 2 animācijas.
Ar 3-4,5-6,7-8 mainam gaismas pozīciju, attiecīgi x,y,z.
Ar space var apstādināt laiku.

Man uz darba notebook datora uzrāda 0.06, mājās ap 90 FPS.

Būs iedvesma, pielikšu arī kādu fizikas kastītes kustinātāju. Wink
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon May 31, 2010 8:47 am    Post subject:

Ja skatās uz abiem (kas tie ir?) no stūra, tad 70 FPS, ja uz sienu, tad 180. 150000 trijstūru vienam kustīgajam "objektam" ir pārāk daudz.. Razz
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Meklēju sadarbību All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
Page 1 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group