dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Nepieciešams grafiskais dzinējs
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Meklēju sadarbību
View previous topic :: View next topic  
Author Message
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon May 31, 2010 10:22 am    Post subject:

Nu patiesībā tikai 54 000 poligoni. Kāpēc? Slodzes pārbaude, vienkārši.

Kas tie ir? Nu tie ir tādi eksperimentālie, negribējās veidot tā neko.
Piemirsu pateikt, ka var kustēties ar WSAD bultiņām. Wink
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon May 31, 2010 11:12 am    Post subject:

Quote:
Nu patiesībā tikai 54 000 poligoni.

Poligonus neviens nezīmē.
Kad neskatījos ne uz vienu, rādīja ~800 trijstūrus
Kad skatījos uz vienu, rādīja ~150000.
Tomēr, ja tā padomā, priekš sienām 800 arī ir pārāk daudz... ja dzinēja/šī exe faila kodētājs ir tik dīvains un tur ieskaita arī gaismas vajadzībām zīmētos trijstūrus (ne atsevišķi, kaut kur citur, lai būtu saprotams, kas reāli notiek), tad varētu arī sanākt ap 50000 trijstūriem...

P.S. Kāda vispār jēga no tā bling bling bloom efekta? Iesaku iemācīties rakstīt krāsu korekcijas šeiderus, tie vismaz neuztaisa tādu zupu uz ekrāna.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon May 31, 2010 11:52 am    Post subject:

snake5 wrote:
P.S. Kāda vispār jēga no tā bling bling bloom efekta?


Reāli tas padara bildi siltāku, piemālē sīkos defektus. Wink

Patiesībā man ar tas nepatīk, bet šādās tādās vietās tas lieti noderētu.

Kas par krāsu korekcijas šeideriem? Teoriju studijā.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon May 31, 2010 12:48 pm    Post subject:

Quote:
Reāli tas padara bildi siltāku, piemālē sīkos defektus.

Atkarīgs no tā, kā rēķina. Var bloom'ot vairāk zilo krāsu un būs aukstāks. Un kāda jēga no sīko defektu "labošanas" ar lielāku defektu?
Quote:
Kas par krāsu korekcijas šeideriem? Teoriju studijā.

Nekā diža tur nav. Tas ir post-process šeideris, kurš, saņēmis vienu krāsu, moka to pēc saviem algoritmiem, līdz iegūst gatavo krāsu.
Piemērs no Gunplay (nedaudz vienkāršots):
Code:
float4 PostProcFX_N( float2 tc : TEXCOORD0 ) : COLOR0
{
   float4 fin = tex2D( rtt, tc ); //paņemam sākuma krāsu
   float brt = ( fin.r + fin.g + fin.b ) * 0.3333; // lētākais gaišuma aprēķināšanas veids
   float3 bsc = float3( brt, brt, brt ); // vektorizējam
   fin.rgb = lerp( bsc, fin.rgb, brt + 0.5 ); // šādi košākas kļūst gaišās krāsas un mazāk košas - tumšās
   fin.rgb = pow( fin.rgb, 0.5 ) * 2 - 0.5; // mainām krāsu līkni
   return fin;
}


EDIT: To, ko tieši izdara pēdējā uzmanības vērtā (komentētā) koda rinda, var redzēt te:
http://snake5.files.wordpress.com/2010/05/pfx_without.jpg
http://snake5.files.wordpress.com/2010/05/pfx_with.jpg
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon May 31, 2010 3:48 pm    Post subject:

Vispār parasti pieņemts līdz ar exi ielikt arī screenus. Bet es jau laikam atkārtojos.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon May 31, 2010 4:20 pm    Post subject:

Sneik: Man jau gan liekas, ka vienkārši nevajag sākumā renderēt visu tik tumšu, tad nekāu pakāpes funkciju arī nevajadzēs lietot, lai iegūtu gaišumu. Dīvaini tev tie šeideri.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon May 31, 2010 4:27 pm    Post subject:

Es necenšos ar pakāpes funkciju iegūt gaišumu. Tā vajadzīga, lai nedaudz (un tikai nedaudz, ne tā, kā to dara gamma correction) palielinātu kontrastu tumšajās vietās.

P.S. Šādas lietas var arī blogā apspriest, lai neaizietu te beztēmā. Smile
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Jun 01, 2010 7:30 am    Post subject:

Nez, nez, Sneik, man vajag kaut kādu atmosfērisku šeideri, kas izmīkstina bildi. Wink
Esošam bloom efektam ir nepilnības, jo zūd kontrasts, bet man gribētos lai būtu tikai neliels corona efekts.
Skatos, ka dzinim ir arī AO (ambient ocl.), būs jāpaskata, kā to dabūt darbojoties spējīgu.

Elvman, sorry, bet šoreiz no ekrānšāviņiem nav nekādas jēgas, jo šīs pakas ideja ir uzzināt, vai tas exe vispār palaižās un vai jūs redzat kaut ko.

Bet nu, ja tev bail palaist exe failu, varu tev uz rītdienu iedot kādu bildi.
Ceru, ka kāds jau paspēs nofočēt, kam te palaižās normālā ātrumā.

Izskatās, ka viss ātrums atkarājās no videokartes.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Jun 01, 2010 8:37 am    Post subject:

Quote:
Nez, nez, Sneik, man vajag kaut kādu atmosfērisku šeideri, kas izmīkstina bildi

Ar šeideri šādu efektu nedabūsi. Ja nu vienīgi ar blur šeideri, bet nu no tāda nav arī jēgas.. Very Happy
Quote:
Skatos, ka dzinim ir arī AO (ambient ocl.), būs jāpaskata, kā to dabūt darbojoties spējīgu.

Gan jau tur būs tikai SSAO, kurš arī izskatās vēl joprojām šausmīgi un nekad nelīdzināsies normālam AO. Tāpēc varbūt pamēģini lightmapes lietot. Būs gan mīkstāka bilde, gan normālāk izskatīsies. Nevajadzēs šausmīgus bloom'us lietot.
Quote:
Elvman, sorry, bet šoreiz no ekrānšāviņiem nav nekādas jēgas, jo šīs pakas ideja ir uzzināt, vai tas exe vispār palaižās un vai jūs redzat kaut ko.

Ja viņi nezina, ko viņiem prasa palaist, tu nedabūsi testa rezultātus.
Quote:
Izskatās, ka viss ātrums atkarājās no videokartes.

Tajā demo nav nekā tāda, kas īpaši daudz lietotu procesoru...
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bulkano



Joined: 22 Apr 2009
Posts: 39

PostPosted: Tue Jun 01, 2010 8:51 am    Post subject:

Radeon x1800 melna bilde (neko neraada).

Radeon 3xxx un jaunaaki bildi redz, kaut kadi keemi istabas viduu kustaas.
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Jun 01, 2010 9:19 am    Post subject:

Tad jau labi, bulkano. Tagad tik pačuksti FPS cipariņus. Wink

Sneik, redz, man ar saviem 8 kodoliem (+8 virtuāliem) būtu tā kā nekorekti salīdzināt. Tāpēc tēmēju uz videokartes resursiem.

Saprotams, ka 52 000 poligoni ir stipri par daudz vienam ķēmam. Un tomēr 70 FPS ir ok. Tā kā nebūs atklātu vietu, tad varēšu izmantot veco WW triku - lādēt istabas pa vienai. Rezultātā būs labi, varēšu sabāzt visādus sīkumus iekšā.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Jun 01, 2010 10:39 am    Post subject:

EDDY wrote:
Elvman, sorry, bet šoreiz no ekrānšāviņiem nav nekādas jēgas, jo šīs pakas ideja ir uzzināt, vai tas exe vispār palaižās un vai jūs redzat kaut ko.

Em.. parasti jau spēles taisa tā, ka tās visiem rāda maksimāli vienādu bildi. Nevis katram savādāku. Tāpēc arī no skrīnšota būtu liela jēga.
Un kamdēļ lai exe nepalaistos? Nelieto dīvainus dll failus, vai dod visiem tos līdzi un problēmu nebūs (pie korekta koda).

Quote:
Tā kā nebūs atklātu vietu, tad varēšu izmantot veco WW triku - lādēt istabas pa vienai. Rezultātā būs labi, varēšu sabāzt visādus sīkumus iekšā.

Tas, cik līmenī ir kopā ielādētu poligonu, videokartei maz kasa. Tb performanci tas ietekmē gandrīz necik. Daudz vairāk performanci ietekmē tas, cik viena kadra laikā tu tai dod renderēt poligonus (arī neredzamos).
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Jun 01, 2010 11:00 am    Post subject:

bubu wrote:
Un kamdēļ lai exe nepalaistos?


No kurienes man zināt, ir tas dll kreisais, vai nav? Wink
Man iespējams rāda, bet pārējiem 99% ne.

bubu wrote:
Daudz vairāk performanci ietekmē tas, cik viena kadra laikā tu tai dod renderēt poligonus (arī neredzamos).


Kur tās tekstūras un modeļu dati glabājas? Operatīvajā? Ja tā, tad kāpēc videokartei ir pašai sava atmiņa? Manuprāt tāpēc, lai nevajadzētu dzīt datus no RAM uz videokarti.

Ja man vienā istabā ir 100 000 poligoni, tad es rēķinos ar to, ka arī citiem būs aptuveni tie paši FPS ar analoģisku karti, bet citu CPU (+/- 50% no jaudas). Nākamās istabas ielādes laikā (kur pēc storyline nevajadzēs atgriesties) var dzēst iepriekšējās istabas datus.

Bet pie lieliem apjomiem man liekas tas nebūs pareizi. Jāpaskata, vai tiek rēķināti arī neredzamie poligoni.

Varbūt labāk tomēr visu to māju ielādēt iekšā, lai nebūtu nekādas aiztures?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Jun 01, 2010 11:26 am    Post subject:

Quote:
Varbūt labāk tomēr visu to māju ielādēt iekšā, lai nebūtu nekādas aiztures?

Kādu aizturi tu gribi? "Out of memory"? Very Happy Un kur tu viņu gribi lādēt? RAM/VRAM/Abos?
Quote:
Ja man vienā istabā ir 100 000 poligoni

Pirmkārt jau poligoni videokartei kasa vēl mazāk kā to skaits. Zīmēti tiek trijstūri. Ja veido savu māju tikai no 3ds max kubiem, tad 100000 poligoni būs 200000 trijstūri. Sīka neprecizitāte, vai ne? Smile
Vēl atceries, ka objektus var ielikt vairākās vietās, tā ietaupot atmiņu. Un neaizmirsti piebremzēt ar subdivision - pikseļu apgaismojuma rēķināšanas metodēm to nevajag.

P.S. Varbūt pamēģini uztaisīt tādu līmeni, kurš rada maksimālo iespējamo noslogojuma līmeni visā spēlē un tad skaties, ko dalīt un ko nē? Bet nu dalīt pa istabām būtu mazākais, ko var darīt, ja nu galīgi nekādu culling'a metodi nav intereses implementēt.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Jun 01, 2010 11:34 am    Post subject:

snake5 wrote:
Un kur tu viņu gribi lādēt? RAM/VRAM/Abos?


Vai tad varu norādīt taciņu, lai lādē tikai videokartes RAM, nevis operatīvajā RAM?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Meklēju sadarbību All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 2 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group