dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Gaismas spilgtuma maiņa caur transparent objektu
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Microsoft DirectX
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bulkano



Joined: 22 Apr 2009
Posts: 39

PostPosted: Mon Mar 22, 2010 2:08 pm    Post subject:

Quote:
ai atkarībā no gaismas spilgtuma, aiz caurspīdīgā stikla varētu saskatīt izmaiņas

Tad tu gribi mainiit stikla caurspidiguma pakaapi atkariibaa no taa cik spilgta ir gaisma? Pareizi sapratu?
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Mar 22, 2010 2:25 pm    Post subject:

Nē!
Es gribu apmēram šādi =

Tas_ko_redzu = mesh[1].materialcolor - transparent_object.opacity(40);

Tas nozīmē - redzēt visu to pašu, ko redzu ar kameru, bet par 6,375 reizēm tumšāku. Ja vienā punktā pixelis parasti ir 23,78,123, 255 (rgba modelis), tad izdali visu ar 6,375 un būs tev vajadzīgais pixeļa gaišums.
Tas ir visprastākais stikla modelis, kuram nevajag reflections un refractions.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Mar 22, 2010 3:19 pm    Post subject:

Lol EDDY, tev ir skills pastāstīt tā, ka neviens nekā nesaprot.. Very Happy
Kāpēc tu gribi no krāsas atņemt kaut kādu dīvainu ciparu? Kas vispār ir tā "opacity" funkcija?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bulkano



Joined: 22 Apr 2009
Posts: 39

PostPosted: Mon Mar 22, 2010 3:30 pm    Post subject:

aa nu laikam sapratu EDDY grib ta lai viss kas redzams caur logu ir tumshaaks, tb taa kaa tonets stikls.
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Mar 22, 2010 3:32 pm    Post subject:

Eh, Snake, opacity ir antonīms vārdam transparency.
Pie 50% tie paliek sinonīmi.

Kāds tur skills? Vajag padomāt dziļāk!

"Vai iespējams ar blend metodi izveidot tā, lai atkarībā no gaismas spilgtuma, aiz caurspīdīgā stikla varētu saskatīt izmaiņas?"

Šis teikums nozīmē, ka mainot gaismas spigtumu, ir jāredz izmaiņas caur stiklu. Tāpēc šis ir primitīvais stikla modelis. Reāli te netiek ņemts vērā gaismas laušana un atstarošanās.

Kamēr rakstu, bulkano jau pareizi pasaka. Wink
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Mon Mar 22, 2010 4:03 pm    Post subject:

nomaini gaismas diffuse color? :D

loga gadijuma noliec prieksha stiklu, kam pieliec alphu, cik caurspidigu gribi -.-
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Mar 22, 2010 4:10 pm    Post subject:

Nē! Wink

Blend moetode to neļauj - iespējams. Agrāk uz OpenGL ar šo metodi varēja itkā mainīt caurspīdīguma vērtību, bet vai tas ietekmējās no gaismas stipruma, nezinu.
Varbūt neesmu pareizi salicis tos argumentus, visādi provēju, ar tekstūru, bez, alpha, one , sourcecolor, destcolor, destalpha, u.t.t.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Mar 22, 2010 4:18 pm    Post subject:

Ļauj gan un kā vēl ļauj.
Daudz nekļūdīšos, ja apgalvošu, ka 95% spēļu blend modi izmanto lai regulētu stikla tumšumu/caurspīdīgumu.
Un nevajag provēt visu pēc kārtas (un tad vēlreiz ar -1), vajag izlasīt dokumentāciju, saprast kā tās formulas strādā un pareizo pielietot. Ļoti vienkārši.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Mar 22, 2010 4:25 pm    Post subject:

Lasīju, bubu, lasīju. Diemžēl tā man ir tumša bilde, jo tajās dokumentācijās nekas lāgā nav paskaidrots. Tur nav teorija, ir tikai matemātiskās formulas bez piemēriem.

Nuuuu, ja tu vari sadabūt labu piemēru, kur to rāda, labprāt paskatītos.
Varbūt esmu kaut ko noņēmis nost šeidera pasiem, nez.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Mar 22, 2010 4:30 pm    Post subject:

Lol, es domāju, ka kaut ko pavisam savādāku tev vajag.. Very Happy ..parasts caurspīdīgums..
Ko tev tur nesaprast?
Jebkurš sakarīgs tutoriālis pateiks:
Source Blend Factor (jaunā pikseļa krāsa (rgb)..) = Source Alpha (..tiks reizināta ar jaunā pikseļa alpha)
Destination Blend Factor (vecā pikseļa krāsa (rgb)..) = Inverse Source Alpha (..tiks reizināta ar "1 - jaunā pikseļa alpha")
Tad, kad zīmēsi stiklu, blend'os šādi:
Jaunā_pikseļa_krāsa=Stikla_krāsa*Stikla_alpha+Fona_krāsa*(1-Stikla_alpha)
Ja stikla krāsa būs melna, tad arī viss aiz stikla izskatīsies tumšāks..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Mon Mar 22, 2010 4:33 pm    Post subject:

Code:
_pDevice->SetRenderState(D3DRS_SRCBLEND, D3DBLEND_SRCALPHA);
_pDevice->SetRenderState(D3DRS_DESTBLEND, D3DBLEND_INVSRCALPHA);


šāderī ieraksti iekšā pāssā: AlphaBlendEnable = true;
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Mar 22, 2010 4:34 pm    Post subject:

Provēju, Snake arī šādi.
Lab, rīt iedošu x86 versiju un gabaliņu no source koda.

Tenjou, paskatīšos, vai tur true ielikts. :wink:

Lai gan caurspīdīgums jau ir, tikai tas nemainās atkarībā no gaismas spilgtuma.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Mon Mar 22, 2010 4:36 pm    Post subject:

Nu un kāds ir stikls? necaurspīdīgs tā pat? Ja - jā, tad tev jāzīme viņš ir tikai kad esi uzzīmējis ārējo redzamo scēnu, lai viņam ir pret ko blendoties, nevis parastu vienkrāsainu fonu.
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Mar 22, 2010 4:39 pm    Post subject:

Hmmm, varbūt tiešām vaina ir tajā secībā, kurš objekts pirmais tiek renderēts. Paldies, paskatīšos. Embarassed
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Mar 22, 2010 4:46 pm    Post subject:

EDDY, tu kādreiz arī izlasi visu vai izlaid katru otro vārdu? Very Happy
I wrote:
Iekšēji tad tas necaurspīdīgos objektus renderē sākot ar tuvākajiem (no kameras), tad to gaismas un pēc tam caurspīdīgos sākot ar tālākajiem, un tad šo objektu gaismas.

_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Microsoft DirectX All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 2 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group