View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 8:57 am Post subject: Gaismas spilgtuma maiņa caur transparent objektu |
|
Uztaisīju nelielu piemēru uz DXUT piemēra bāzes.
http://yy.lv/download.php?f=116057
Radās jautājumi.
1. Vai iespējams ar blend metodi izveidot tā, lai atkarībā no gaismas spilgtuma, aiz caurspīdīgā stikla varētu saskatīt izmaiņas, jebšu tas jādara ar šeideriem?
2. Kāda ir ātrdarbība uz 1,2,3 gaismām?
Piemērs palaižas tikai uz x64 OS.
Rīcība -
Nospiežam toggle fullscreen pogu->Pārvietojas ar WSAD pogām->Peles rullīti un labējo peles pogu neaiztikt->Lai pagrieztu kameru, turam nospiestu kreiso peles pogu->var izvēlēties maksimāli 3 gaismas->iziet no istabas un paskatīties caur logu->paregulēt spilgtumu. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 9:32 am Post subject: |
|
Nu, ja tev RAM ir vairāk par 3 GB, vajadzētu padomāt par 64 bitu OS iegādi.
Varu paskaidrot, kāpēc ieliku 64 bitu versiju.
Vienkārši tāpēc, ka man nepalaižās 32 bitu programmas DirectX vidē.
Varat teikt WTF cik vēlaties...
Bet esam novirzījušies no tēmas. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 10:02 am Post subject: |
|
WTF. Vismaz izveidot 32bitu exe failu priekš citiem varēji...
Quote: | Vai iespējams ar blend metodi izveidot tā, lai atkarībā no gaismas spilgtuma, aiz caurspīdīgā stikla varētu saskatīt izmaiņas, jebšu tas jādara ar šeideriem? |
Nav jāizvēlas - vienu vai otru. Var pat abus reizē..
Quote: | Kāda ir ātrdarbība uz 1,2,3 gaismām? |
Profiler'is pateiks. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 10:14 am Post subject: |
|
snake5 wrote: | Nav jāizvēlas - vienu vai otru. Var pat abus reizē..
|
Interesanti, kādā veidā to var panākt?
Quote: | Profiler'is pateiks. |
Kas tas? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 10:24 am Post subject: |
|
Quote: | Interesanti, kādā veidā to var panākt? |
Lietot abus reizē vai pielikt tās izmaiņas aiz stikla?
Btw, ko tu īsti domāji ar "blend metodi"?
Rīks, ar kuru nosaka ātrdarbību tavam kodam.
Šajā gadījumā: PIX/nVidia PerfHud/ATI GPU PerfStudio _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 10:53 am Post subject: |
|
Ne par ātrdarbības rīkiem iet runa.
Vienkārši man vajag zināt citu datoru ātrdarbību, lai varētu piemērot scēnas objektu blīvumu. Varbūt 3 lampas ir smagi par daudz, varbūt objektu par daudz. Tā kā man ir 16 threadu dators, bet videokarte švaka, tad varu izdarīt secinājumus.
Ko domāju ar blend metodi?
http://www.toymaker.info/Games/html/render_states.html#blends _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 11:02 am Post subject: |
|
Quote: | Ne par ātrdarbības rīkiem iet runa. |
Nekas un neviens cits tev nepateiks maģiskos ātrdarbības ciparus. Meklē mērķauditorijas līmeņa datoru, uzmet nepieciešamos rīkus un skaties, kas kā strādā un ko var vēl uzlabot.
Quote: | Ko domāju ar blend metodi? |
Kā jau teicu, ir iespējams apvienot šeideri ar blendmodēm. Nesaprotu īsti, kāda jēga izvēlēties vienu no abiem (viņi dara dažādus darbus..). _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 11:10 am Post subject: |
|
snake5 wrote: | Nekas un neviens cits tev nepateiks maģiskos ātrdarbības ciparus. |
Man nevajag maģiskos, man pietiek ar parasto datoru.
Vidējais geimeru dators ir apmēram šāds - 4 kodolu CPU, vidēja līmeņa videokarte.
Tie, kas pieraduši kazuālus dzenat, tiem pašiem pirmajiem vajadzētu patestēt. Labi, rīt ielikšu x86 versiju.
Spēle ir iecerēta kā pirmo Resident Evil stilā, kur ir statiskās kameras.
Domāju, ka pats tikšu galā ar to animācijas izveidi.
Kas ar to blendmodes apvienošanu? Mani interesē tas, lai caur stiklu varētu redzēt gaismas spilgtuma izmaiņas. Lūdzu ieteikumus, kā to var dabūt gatavu! _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 11:36 am Post subject: |
|
Quote: | Mani interesē tas, lai caur stiklu varētu redzēt gaismas spilgtuma izmaiņas. Lūdzu ieteikumus, kā to var dabūt gatavu! |
Nesaprotu īsti tavu problēmu. Ja caur stiklu skatīsies uz apgaismotu sienu, redzēsi tās spilgtuma izmaiņas.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 11:49 am Post subject: |
|
Nu, bet problēma jau ir tur, ka ar parasto blend metodi to nevar panākt. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bulkano
Joined: 22 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 12:36 pm Post subject: |
|
es ari isti nesaprotu EDDY probleemu. Ja jau tu norendere visu kas ir aiz stikla, un pec tam norendere stiklu, tad tacu logiski ka tu redzesi visu ar visam gaismas izmainjam kas ir aiz stikla.
Bet ja tu gribi taa lai gaisma apgaismo blakusesoso telpu caur stiklu, tad reku piemers
http://www.humus.name/index.php?page=3D&ID=39
ja galigi nesapratu ideju tad piedod kaiespamoju ne pa teemu |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 12:50 pm Post subject: |
|
Skatoties kā renderē.
Caurspīdīgums nav tā, ka tu pasaki model[1].transparent = true;
Man vajag tehniku, ar ko to panāk. Ar blend modēm varētu provēt, ja tekstūrai būtu alpha kanāls iekšā, bet šaubos vai ar to būs kaut kas panākts.
Kāpēc visi neko nesaprot no manis rakstītā, ja viss ir skaidri un gaiši uzrakstīts? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 1:43 pm Post subject: |
|
Caurspīdīgums ir gan tā, ja normālu dzinēju lieto. Iekšēji tad tas necaurspīdīgos objektus renderē sākot ar tuvākajiem (no kameras), tad to gaismas un pēc tam caurspīdīgos sākot ar tālākajiem, un tad šo objektu gaismas.
Ceru, ka vienreiz skaidri visu izstāstīsi, citādi ar katru post'u vēl vairāk jautājumi rodas..
Kas tā par tekstūru, kurai nav alpha kanāla? Ko tu centies attēlot, ko tu esi mēģinājis darīt un kā izdevās?
Un blend mode strādā pikseļu līmenī. Tai ir pie vienas vietas par tekstūras alpha vai nealpha kanāliem, ja šeideris tos neaiztiek vai ja tekstūru "stage states" uzstādīti savādāk..
EDIT: Vismaz iedod screenshot'u, kurā parādīts tas, ko gribi dabūt... _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 2:04 pm Post subject: |
|
Viss ir ļoti skaidri uzrakstīts. Kur vēl vienkāršāk? :?
To jau pirmajā postā uzrakstīju - vajag tā, lai skatoties caur caurspīdīgu objektu, es redzētu tajā gaismas spilgtuma izmaiņas.
Tu paņem rokā stiklu un skaties uz zemi, tad uz sauli. Būs izmaiņas gaismas spilgtumā? Un nevis sauli man vajag, bet stiklam iedot īpašību būt caurspīdīgam. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
|