dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Pikets

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Apr 05, 2010 12:12 pm    Post subject: Pikets

2E Games ir izlaidis savu kārtējo gara darbu - Pikets.
Nedaudz vairāk šeit: http://www.gamedev.lv/article/pikets
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Apr 05, 2010 12:50 pm    Post subject:

Iesprūdu otrajā līmenī: http://img64.imageshack.us/img64/9213/60081521.png

Nevaru pakustēties uz nevienu pusi.
Vēl slikti ir tas, ka ja es kustos virzienā, kurā beidzas mans laukums, piemēram pa labi, un turpinājums ir uz augšu vai uz leju, tad spēlētājs turpina kustēties pa labi, sākot vilkt to līniju, kas ne vienmēr ir tas, ko es gribu (bildē attēlots ar zaļu bultu). Viņam normāli vajadzētu apstāties pie laukuma robežas, un tikai pēc atkārtota taustiņa nospiešanas pa labi, sākt vilkt to līniju.
Back to top
View user's profile Send e-mail
AnetiX
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 05 Jun 2003
Posts: 573

PostPosted: Mon Apr 05, 2010 3:16 pm    Post subject:

Iesprūdu identiski kā bubu un arī otrajā līmenī.

Biku nenopietns izmērs priekš Flash spēles - 12 MB. Varbūt katru leveli vajadzētu lādēt tikai to sasniedzot?
Kā arī, nav nekāds loadera bārs, attiecīgi, no sākuma vispār nesapratu, ka tiek lādēts kaut kas.

Vēl ir tāda lieta, ka ja piem, eju uz leju par jau iezīmētu līniju un tur tā līnija beidzas, tam čalim vajadzētu apstāties, nevis sākt zīmēt jaunu līniju. Citādi, baigi grūti kaut ko izdarīt.

Kā arī, īsti nav skaidrs, kādos lenķos tie tēli pārvietojas... tad atsitas smuki 90 grādos, tad pēkšņi sāk staigāt tikai vertikāli...

... man tikko beidzās fona mūzika un es spēlēju tagad klusumā. Very Happy
_________________
Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Apr 05, 2010 3:33 pm    Post subject:

12MB ir dēļ mūzikas. Vēlāk izvākšu visu mūziku un lādēšu asinhroni. Bet pārējos ieteikumus ņemšu vērā. Paldies!
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Apr 05, 2010 3:53 pm    Post subject:

Es atkal gaidīju kaut ko nedaudz nopietnāku - atbilstošāku reālajam notikumam. Bet ja par to, kas ir..

Sākam ar sākumu - grafiskais noformējums un mūzika.
Grafiskais noformējums ir labs - savdabīgs un ciešams (ir redzēti arī tādi, no kuriem var tikai novērsties un šis nav no tiem). Very Happy
Mūzika - pārāk skaļa un trokšņaina. Sākumā. Pēc tam, kā jau AnetiX teica - apstājās un pazuda. Flash spēlēm arī būtu vairāk vēlams "mīkstāku" mūziku likt - bez asiem trokšņiem/tonālajiem lēcieniem/asi skanošiem instrumentiem u.tml. - tādu, kuru var klausīties pusdienu (šādi arī jāpārbauda).

Par pašu spēles procesu.. kaut kādos momentos bija interesanti, bet bija arī daudz problēmu.
1. Nejutu progresu - bieži vien bija jāgaida, kamēr atnāk pareizā situācija un varu novilkt savu līniju.
2. Nekādas otrās iespējas - dzīvības netika atjaunotas, pat nebija iespēams "savākt" tās spēles procesā.
3. Sākums pārāk sarežģīts - spēlei nevajadzētu prasīt, lai spēlētājs būtu attiecīgā spēles tipa spēlēšanas veterāns - tai būtu jāiemāca par visu, ar ko spēlē vajadzēs saskarties spēlētājam. Pretinieku neparedzamība un skaits no vienas puses bija interesanta, bet no otras - neļāva iesildīties spēlē, izprast principus. Learning curve bija pārāk augsts.
4. Mazs dziļums spēlēs procesā. Lai gan arkādēs par tā nepieciešamību var pastrīdēties, es tomēr uzskatu, ka tas ir vajadzīgs un esmu arī redzējis daudzās arkādēs šo dziļumu - iespējas izpausties, apgūt papildu informāciju labākai spēlētprasmei. Šeit tā nebija - nebija iespēju, piemēram, pārraut līniju pašam vai pavilkt atpakaļ (šis arī savā ziņā pie otrās iespējas trūkuma pieskaitāms).

Kopā ar grafiskā noformējuma oriģinalitāti būtu labi redzēt arī nedaudz uzlabotu gameplay'u, ar saviem jauninājumiem, bet to diemžēl neatradu.
No otras puses - man labāk - nav konkurentu manai lielajai politiskajai spēlei.. :D

P.S. Runājot par tām laukuma griešanas problēmām - zem tās visas sistēmas stāv integer'i vai floating point cipari?

EDIT:
P.P.S. Par tiem 12 mūzikas megabaitiem.. nav īpašas vajadzības Flash'a projektiem mūziku tik augstā kvalitātē likt - gan daudz aizņem vietas, gan zemāka kvalitāte to padarīs nedaudz "mīkstāku" arī.
P.P.P.S. Tās ir tikai manas domas. Un cerams, ka neizklausos pārāk ļauns. Spēlei savas labās puses arī ir. Wink
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Apr 05, 2010 4:15 pm    Post subject:

Protams, ņemu vērā visu jūsu kritiku, bet dev.gamez forums laikam nebūs spēles īstā auditorija. Tāpēc lielākā daļa netiks ieviesta spēlē.
* Par mūziku piekrītu, vienkārši nespējām īsti noformulēt komponistam, ko gribam. Nākošajās spēlēs noteikti būs mierīgāka mūzika. Kvalitāti gan nesamazināju, bet tagad mūzika lādējas asinhroni pēc spēles ielādes, līdz ar to spēle sver tikai 2,7MB.
* Gameplayā ir bagi, viena daļa ir izlabota, bet vēl daudz jālabo.
* Lielas inovācijas arī šajā projektā diez vai sagaidīsiet, projekts ir vērsts uz tēmu aktualitāti, nevis tehnoloģiskiem/idejiskiem atklājumiem.
P.S. Interesanti, ka ir tik daudz kritikas, bet spēles vērtējums ir gandrīz 20 5nieki in-a-row (un tā visām spēlēm).
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Apr 05, 2010 4:28 pm    Post subject:

Mūsdienās tēmas aktualitāte un (tēmas) patikšana nosaka vērtējumu. Wink Un tēma ir tiešām laba. Lai gan tava mērķauditorija novērtētu uzlabojumus spēlē, viņi to visticamāk nekādi neizrādītu kamēr viņiem nejautātu. Uzliec skaitītāju uz katras IP un apskaties, cik bieži katrs spēles spēlē, būs nedaudz precīzāka informācija par visu. (Tomēr tikai nedaudz, jo būtu jānoskaidro, kas tieši viņus pievelk izspēlēt vēlreiz.)

Bet neliela oriģinalitāte spēles procesā - noderētu tam, lai šis process labāk saskanētu ar grafisko noformējumu. Wink
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Apr 05, 2010 9:51 pm    Post subject:

Ok, lielākā daļa no bugiem un lietotāju ieteikumiem salabota. Paldies par atsaucību, gaidiet nākošās spēles!
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Andza



Joined: 20 Jan 2003
Posts: 44
Location: In Ikskile was the first stone building in all Baltija.

PostPosted: Tue Apr 06, 2010 8:49 am    Post subject:

Tā kā esmu zināmā mērā "šķērē laukumu" žanra spēlītes cienītājs, gribētu uzreiz pāris svarīgus labojumus, kuri savādāk traucē:

1. Sašķērē spēles, kurās tava figūriņa kustās precīzi pa nogriezto līniju un pa tukšo laukumu, ir ļoti neērtas un neparocīgas, jo ir diezgan neiespējami notēmēt, lai tu kustētos pa to līniju, kad sastopies ar stūri, un tad tu sāc griezt līniju paralēli nogrieztajai malai, pikseļa attālumā, ko tev nemaz nevajag, un ienaidnieks tevī iesitās.

Tas ļoti kaitina, un tā vietā spēli būtu daudz ērtāk un patīkamāk spēlēt, ja figūriņa vienkārši varētu brīvi kustēties pa jebkuru laukuma vietu.

2. Ja pareizi saprotu, šobrīd, lai uzvarētu ir jāattīra noteikts apjoms laukuma. Nebūtu slikti rādīt kaut kur malā progresu, lai vispār būtu skaidrs, kāds ir spēles mērķis.


3. Bugi - iesprūšana vēl bez klasiskās, ienaidnieki, kuri pieskaras tavai līnijai esot kartes pavisam citā pusē.


Man kopumā pašam labāk patiktu klasiskais šīs spēles variants, kurā tu nenogriez projām ienaidniekus, bet tie saglabājas mazos laukumiņos, kā arī ir dažādi ienaidnieku tipi ar specifiskām spējām, bet nu tās jau ir vairāk vēlmes, nevis vajadzības, un to var mierīgi ignorēt.
_________________
Atmosfeera ir nepraatiigi svariiga, kad es jums saku!
Back to top
View user's profile
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Tue Apr 06, 2010 9:20 pm    Post subject:

Apsveicu AnetiX, tu esi pirmais, kas izgāja!
Tiešām nečītoji?
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
AnetiX
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 05 Jun 2003
Posts: 573

PostPosted: Tue Apr 06, 2010 10:02 pm    Post subject:

elvman wrote:
Apsveicu AnetiX, tu esi pirmais, kas izgāja!
Tiešām nečītoji?

Netiku tālāk par trešo līmeni, palika zb un nopostēju feikotus punktus. Rolling Eyes
_________________
Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snwlv



Joined: 10 Jan 2010
Posts: 86

PostPosted: Tue Apr 06, 2010 10:13 pm    Post subject:

Very Happy AnetiX nebiju gaidijis ko tādu no tevis Shocked
Back to top
View user's profile
AnetiX
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 05 Jun 2003
Posts: 573

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 12:41 am    Post subject:

snwlv wrote:
Very Happy AnetiX nebiju gaidijis ko tādu no tevis Shocked
Kāpēc? Ar ko es tāds īpašs? Smile
_________________
Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snwlv



Joined: 10 Jan 2010
Posts: 86

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 2:32 pm    Post subject:

Quote:
palika zb un nopostēju feikotus punktus.

Lūk šo Very Happy Cik skatos rezultati tika izmainiiti Smile
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group