View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gazz
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 355 Location: Teika
|
Posted: Sat Apr 10, 2010 10:45 pm Post subject: OpenAL source/listener position nekā nemaina |
|
par piemēru ņemšu tutoriāli:
http://www.devmaster.net/articles/openal-tutorials/lesson1.php
Sāku ar pliku API lasīšanu un guide kodam, bet šajā tutorial gandrīz identisks kods. Es atdūros pret to pašu - skaņa nepanē un vienalga skan vienā vietā neatkarīgi no source position vai listener position. Visticamākais ka man ir jāieslēdz kāds settings or smth. Kāds kam lielāka pieredze ar OpenAL varbūt var pavirzīt virzienā!
PS - izmantoju OpenAL 1.1 uz OSX |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Apr 10, 2010 11:20 pm Post subject: |
|
Skaņas avotam/buffer'im ir tikai 1 kanāls (mono wave fails) vai vairāki? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
gazz
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 355 Location: Teika
|
Posted: Sun Apr 11, 2010 12:07 am Post subject: |
|
ir stereo wav buferis(vismaz ceru ka pareizi ielādēju caur alut), bet tam jau nebūtu jābūt no svara, jo OpenAL skaņu intrepretē 3D vidē vienalga. Jeb maldos? |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Apr 11, 2010 12:17 am Post subject: |
|
OpenAL lietos 3D efektus tikai ar mono skaņas buferiem. OpenAL nevar zināt, kā viņam apstrādāt stereo buferus, jo tie jau visticamāk kaut kādā veidā ir apstrādāti, tāpēc tas arī neko ar tiem nedara. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Apr 11, 2010 10:10 am Post subject: |
|
Dabā stereo piemīt tikai listenerim - cilvēka (dzīvnieka) ausīm.
Skaņas avoti pēc dabas ir mono - skaņa skan no vienas vietas.
http://connect.creativelabs.com/openal/Documentation/OpenAL%201.1%20Specification.pdf
Quote: |
Buffers containing audio data with more than one channel will be played without 3D spatialization features – these formats are normally used for background music. |
|
|
Back to top |
|
|
gazz
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 355 Location: Teika
|
Posted: Sun Apr 11, 2010 4:00 pm Post subject: |
|
paldies, ikzaklī tas kas bija vajadzīgs. |
|
Back to top |
|
|
|