dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

2D Kartes tehnika

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snwlv



Joined: 10 Jan 2010
Posts: 86

PostPosted: Fri Apr 23, 2010 3:11 pm    Post subject: 2D Kartes tehnika

Sveiki. Šodien āra tāds padrūms laiciņš...taka nolēmu atgriezties pie spelišu kodešanas. Nolēmu atgreizties pie seniesākta projekta un tad iesprūdu vienā vietā. Proti karšu veidošanas.Butu nepieciešamas diezgan pagaras kartes.
Sākumā domāju par attēlu bet vairāk par 6000px nenjem preti tad iedomājos par shape tehniku Very Happy (nosaukums pašizdomāts nez vai tada eksiste) tada kā liija kurai ir poligoni un to ar locīt un tt un līdz līnijai velkas krāsa. Tad radās jauni jautājumi.
-]Vai tāda ir iespējama
-]Kādā fromāta saglabātu ja izdotos izveidot programmu.
-]Kā nolasītu.


Pāris attēli:



Uzklausīšu idejas.
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Apr 23, 2010 3:27 pm    Post subject:

Tu domā Bezier līknes?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Apr 23, 2010 3:47 pm    Post subject:

Nav jau obligāti bezier līknes nepieciešamas. Nevajag visu sarežģīt. Sākumam pietiktu ar vienkāršu 2D terrainu (ja alerģija pret asiem stūriem, varēs kosinusa interpolāciju piemest arī) vai sadursmēm ar taisnām līnijām. 2D terrains būtu pats vienkāršākais variants.
Vai ir iespējams - jā.
Bet nu par formātiem atbildēt diez vai kāds uzņemsies.. ir tik daudz iespēju, ka acis varēs miljoniem gadu riņķī griezt. Viss atkarīgs no tā, ko tev vajag. Un tas, kā nolasa, atkarīgs no formāta.

2D terrainu varētu glabāt kaut vai šādi:
[punktu skaits]
[punkta augstums] * punktu skaits ; atdalīti ar atstarpi

Paraugfails:
Code:
4 23.0 84.0 72.0 18.0

_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Fri Apr 23, 2010 5:21 pm    Post subject:

papeeti sho - http://triangularpixels.net/games/tools/analog/
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sat Apr 24, 2010 3:37 pm    Post subject:

Varbūt esmu kaut ko palaidis garām, bet par kādu speles tipu ir runa? Top-down/no sāniem? Rallijs/platformeris?
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Apr 24, 2010 5:36 pm    Post subject:

Pēc attēliem spriežot, no sāniem.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group