dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Horde 3D nedienas
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Jun 14, 2010 5:19 pm    Post subject:

EDDY wrote:
To var, ir tādas firmas.

Tieši tā. Un ir arī tādas firmas, kas tev uztaisīs dzinēju kādu vien tik tu gribi.

Quote:
Bet te runa iet par ko citu. Kuram vēl patīk tādas ēnas? Kāpēc jātaisa tādas ēnas, kas ir defektainas? Tas par ar Parallax mapping. Kas tas ir? Kā to vispār var dabūt gatavu, ka tekstūra slīd pa objektu, atkarībā no attāluma?

Uz šo tev jau ir neskaitāmas reizes atbildēts. Bet tu kā nelasi, tā nelasi...
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Jul 27, 2010 8:31 am    Post subject:

Skatos, ka Ogre 3D dzinis ir daudz labāks. Jaunais animācijas piemērs ļoti noderēs. Nu nez, palūrēš, cik labi tas bump mappings tur izskatās un tās ēnas.

Vismaz ātrumiņš ir labs, notestēju ar VS.NET 2010.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Jul 27, 2010 9:10 am    Post subject:

Tu esi viens liels joks, EDDY. Kādu laiku atpakaļ no tevis varēja dzirdēt pilnīgi pretējo. Lai arī tev citi mēģināja izskaidrot, ka vaina ir amatniekā, nevis viņa darbarīkos, tas tev gāja gar ausīm... Domā šoreiz būs savādāks rezultāts?
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Jul 27, 2010 9:37 am    Post subject:

Nu bet, viss tak mainās. Wink

Bet nu, ja paši autori nevar paskaidrot neko par Horde 3D fizikas dzini, tad ir ļoti slikti. Un vēl tie briesmīgie ēnas gļuki.

Ja autori to salabotu un nečakarētos, tad jau mums visiem dzīvē būtu labāka. Wink
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Tue Jul 27, 2010 11:44 am    Post subject:

Varbut beidzot der iemacities shadow mapju teoriju?
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Jul 27, 2010 12:47 pm    Post subject:

EDDY wrote:
NUn vēl tie briesmīgie ēnas gļuki.

Ja autori to salabotu un nečakarētos, tad jau mums visiem dzīvē būtu labāka. :wink:

Tev jau simts un vienu reizi šajā forumā teikts, ka to nav iespējams salabot/novērst. Tā ir shadowmapju īpašība/fīča/blakusefekts. Tās nekad nebūs precīzas, jo darbojas image-spacē, nevis telpā. To [d]efektu var tikai mazināt atkarībā no tavu gaismu un objektu izvietojuma, vai grafiskā noformējuma. Bet to dziņa veidotājs nevar paredzēt - t.i. kādos simts veidos tu taisies gaismas poziconēt. Un nekad, nekad to nevarēs pilnībā novērst. Arī nevienā AAA++++ spēlē. Tāpēc jau AAA kompānijās līmeņu/grafikas dizaineri strādā cieši kopā ar programmētājiem, lai panāktu vēlamo efektu no shadomapju defektiem.

Saku tev tak - jāpārzin un jāmāk savs darbarīks, nevis jācer, ka ar āmuru varēsi dēļus zāģēt, un ja nevarēs, tad vainot āmura ražotāju.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Jul 27, 2010 1:43 pm    Post subject:

Quote:
Un vēl tie briesmīgie ēnas gļuki.

Neatceros nevienu ēnas gļuku tavos screenshot'os.
Bija kaut kāds joks ar gaismas spīdēšanu aiz sienas, bet to drīzāk veidotu otra gaisma bez ēnām vai meshs, kurš nemet ēnu - tad ļoti liela iespēja, ka kļūda ir tavā kodā.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Jul 27, 2010 2:10 pm    Post subject:

snake5 wrote:
Neatceros nevienu ēnas gļuku tavos screenshot'os.


Protams, jo tos nevar publikai rādīt, bet varu parādīt. Wink

snake5 wrote:
Bija kaut kāds joks ar gaismas spīdēšanu aiz sienas


Un vēl joprojām ir. Nekāds līkais kods tur nav, liec 1 vai kaut 8 gaismas, meshi nekādus gļukus nevar rādīt. Tā ir aiz katra stūra.

Vopšem, čakars.
------------------
Bet, redz, piemēru pagaidam ir tikai divi, toties Ogrei visās jomās. Nu tagad jau ar tiem nodēm vieglāk būs saprašana, kā nekā Horde 3D veidots no Ogre 3D.

Ai, lab ... pauze izmeklēšanā. Rolling Eyes
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Jul 27, 2010 5:56 pm    Post subject:

EDDY wrote:
kā nekā Horde 3D veidots no Ogre 3D.

No kura melnā cauruma tad tāda informācija izrakta?
Back to top
View user's profile Send e-mail
Arrovs



Joined: 10 Mar 2007
Posts: 96
Location: Saldus

PostPosted: Tue Jul 27, 2010 7:38 pm    Post subject:

Nesaprotu tos, kas mocās veidot šādas lietas, ja var dabūt jau gatavus skaisti izslēpētus dzinējus.
Bet nu cīnies, ja tev tā patīk - būsi gudrāks par mani šajā jomā(un noteikti jau esi).
_________________
Arrovs komanda
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Jul 27, 2010 7:59 pm    Post subject:

Viņš tikai izvēlas dzinēju. Tikai dīvainā veidā... :D

Quote:
Nekāds līkais kods tur nav

Kā tu to zini? Varbūt parādi man kādu programmētāju (es nedomāju Hello World ekspertus, bet īstus programmētājus ar lieliem projektiem), kurš ir -100%- drošs par sava koda darbību. Jo vairāk API tavā projektā, jo mazāka drošība var būt. Tāpēc nesaki, ka tur nav līks kods, bet vienkārši pārbaudi.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Jul 28, 2010 6:47 am    Post subject:

bubu wrote:
No kura melnā cauruma tad tāda informācija izrakta?


Viena tante teica .. Wink , bet papēto kodu ar tiem nodēm un papētot Horde 3D saturu ... nonākam pie tā, ka varbūt ne tieši, bet zināma ietekme ir bijusi.

Arrovs, parādi man to labo izslīpēto dzinēju! Unreal 3 neder, ja vien neparāda no A-Z kā uztaisīt elementāru spēlīti. Pagaidam tur ir haoss, nez pie kura kociņa pieķerties.

Snake5, mans kods NAV un NEVAR BŪT līks. Kāpēc? Nu, ja man iedod dzini, kur es varu ielikt mesh, izlaistu caur Collada pārveidotājitilītu, tad kur var būt gļuki? Materiālos nevar būt. Kodā ielieku tā mesh vietā citu mesh. Starpcitu, nedaudz atrisināju parallax problēmu, bet ne pilnībā ....

Tā, būs man te divas dienas brīvāks, kaut ko padarīšu...
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Jul 28, 2010 7:12 am    Post subject:

Quote:
Unreal 3 neder, ja vien neparāda no A-Z kā uztaisīt elementāru spēlīti. Pagaidam tur ir haoss, nez pie kura kociņa pieķerties.

Nav tik maz to piemēru. Bet nu dzinējs ir samērā liels craps tāpat. Bez vairākiem serveriem pat sakarīgu radiosity lightmapi nevar ātri uzcept.. bez jaunākā procesora spēles iet zem 60 fps, kad uz ekrāna nav gandrīz nekā. Gan jau fontu renderēšana arī joprojām notiek pa vienam burtam, kuri ir savādā veidā sajaukti pa vairākām tekstūrām, lai batchu skaits būtu lielāks...
Labāk sameklē kādu daaaaudz vecāku dzinēju. Kaut ko 2.5D. Nebūs ēnu - nebūs problēmu. Razz
Quote:
Snake5, mans kods NAV un NEVAR BŪT līks.

Necep olas bez taukiem.. Very Happy Es jau visu pateicu. Pie vienas vietas visi importētie meshi, ja tu būsi aizmirsis mesh->enableShadow( true ); vai kaut ko līdzīgu...
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Jul 28, 2010 7:42 am    Post subject:

snake5 wrote:
Pie vienas vietas visi importētie meshi, ja tu būsi aizmirsis mesh->enableShadow( true ); vai kaut ko līdzīgu...


Nu, kad izdomāsi ko sakarīgāku, tad parunāsim. Pašlaik izskatās pēc murgojumiem.

--------------
Par Unreal 3, man tas Lightmass skaita ātri, normāls ātrums, bet problēma ir tajā, lai iebraukt - kurš skripts uz ko attiecās. Zinu, ka drīzumā (ja vien jau nav ēterā) būs ārā grāmata par šo dzini. Nopirkšu, gan noderēs.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Jul 28, 2010 7:55 am    Post subject:

Quote:
Nu, kad izdomāsi ko sakarīgāku, tad parunāsim. Pašlaik izskatās pēc murgojumiem.

Drīzāk abpusēji..
Quote:
bet problēma ir tajā, lai iebraukt - kurš skripts uz ko attiecās

Nav tā, ka trūkst informācijas...
http://udn.epicgames.com/Three/UDKProgrammingHome.html
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group