dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Noapaļota Pozīcija

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Sun Jun 20, 2010 7:21 pm    Post subject: Noapaļota Pozīcija

Labs vakars. Atkal pie jums griežos ar kārtējo problēmu,jautājumu.
Problēma: Gribēju grafiski attēlot Pasaules 2D Koardinātes lai būtu vieglāk salikt objektus..stavošus auto untt..
Bilde:


Vietā kur stāv spēletajs koardainātēm vajadzētu būt pie 0 jeb ~ 50,40.(proti ūdens sākums)
_______>x
|0 1 2
|1
|2
V
Y


Jautājums: Kā lai viņas noapaļo un kā lai viņas sāk skaitīt no 0 kur ir īsta poicija jo liekot pec koardinātem ko attelju saliktie objekti neatroda tur.. :D

Domāju ka pie vainas ir kamera.. tā varētu mainīt poziciju.
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Jun 21, 2010 12:06 pm    Post subject:

Uz tavu jautājumu nevar atbildēt, ja nezin kā tu tur visu skaitļo, kā renderē, kā uzstādi pozīcijas tekstūrām/poligoniem, utt..

Atbilde uz tavu jautājumu "kā lai viņas sāk skaitīt no 0" burtiski ir tieši tāda - tā arī skaiti no 0. Ja x=0, tad koordināte ir 0. Nekas sarežģītāks tur nav.

P.S. Skrīnšotus var taisīt arī ar Alt+PrintScreen, visu tavu desktopu mums redzēt nevajag :)
Back to top
View user's profile Send e-mail
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Mon Jun 21, 2010 12:28 pm    Post subject:

Kā jau teicu skaitļi tiek pielidzinati istajai pozicijai Smile
Code:
 float Xpos;
            float YPos;
            float Rot;
            Xpos = Pozicija.X;
            YPos = Pozicija.Y;
            Rot = Rotacija;
            spriteBatch.DrawString(InfoSp, Xpos+  "|"    +YPos, new Vector2(14, 14), Color.White);
            spriteBatch.DrawString(InfoSp, "|"     +Rot             , new Vector2(14, 34), Color.White);


Bet kā lai es viņu uztaisu par 0 tur kur tai vajag būt 0?


Labi laikam kartes veidotaja uzstadišu punktu pec kura noteikšu koardinates... jo tur es neizmantoju tādu kameru kā spele.


Quote:
P.S. Skrīnšotus var taisīt arī ar Alt+PrintScreen, visu tavu desktopu mums redzēt nevajag Smile

Tur tā pat teču nevar neko redzet -izņemot atvērtās programmiņas.. Paldies vismaz tagad zināšu kā var skrīnot attiecigu programmu jo pirmstam nacas griest nost maliņas Smile
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Jun 21, 2010 12:40 pm    Post subject:

Quote:
Bet kā lai es viņu uztaisu par 0 tur kur tai vajag būt 0?

Grūti saprast, ko tieši tev vajag. :/
Bet nu ja izskatās, ka kāda objekta koordinātas seko kamerai, tad vienkārši izmanto citu mainīgo - to, kur tās nav pārnestas uz kameras telpu.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Mon Jun 21, 2010 1:12 pm    Post subject:

Nu labi,pieņemsim nolieku objektu uz vector2(0,0) pozicijas tātad sanak ka man jāņem attālums starp speletaju un Nolikto obejktu tikai kā lai to aprēķina?
Obejkts atrodas uz vector2 NultaPozicija = new Vector2(0,0);
Speletajs -uz savas;
Lai iegutu Xpos = NultaPozicija jaskaita/jatņem/jareizina.. Pozicija
?
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Jun 21, 2010 1:50 pm    Post subject:

Šajā gadījumā no 0 jāatņem pozīcija. Bet es nesaprotu, kāpēc tev to vajag..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Mon Jun 21, 2010 3:56 pm    Post subject:

Man to vajag,lai būtu pēc iespējas vieglāk salikt objektus ,jo karte kur ir 200 "tile" un katra flize ir 80 pix gara kopumma veidojot 16000px lielu laukumu kurā kko likt uz "haļa*u" ir aplami. Tādēļ spelejot speli vietas kur gribēšu kautko nolikt pieraktīšu koardinātes. kuras vēlāk izmantošu kā objekta poziciju. Smile
----------------------------------------------------------------------------
Izmantojot
Xpos = NultaPozicija.X =- Pozicija.X;
kautkur tiek pazaudēts skaitss jo nepieejot 0 pozicijai no - tā kļust par +170...
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Jun 21, 2010 4:31 pm    Post subject:

Nav vienkāršāk salikt pašus objektus tajā kartē?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Mon Jun 21, 2010 6:06 pm    Post subject:

ja doma caur karšu veidotāju tad man ir vajadzīgi attiecigi objekti kā tādi..
Back to top
View user's profile
Arrovs



Joined: 10 Mar 2007
Posts: 96
Location: Saldus

PostPosted: Mon Jun 21, 2010 8:25 pm    Post subject:

Izklausās samerā vienkārši risināt šo problēmu.
0 ir lieta, kuru te nemaz nevajag.
Gribi, lai bīdās kamera, bīdi karti.

vieta_X=pos_x - spēlētājs_X
vieta_Y=pos_y - spēlētājs_Y

šis ir viens variants, kad ir stacionāras vērtības atrašanās vietai, kuras var ņem vai nu no masīva vai objekta - jeb no tā kā tev ērtāk.
Bet vizuāli jātaisa tā lai bilžu pozīcijas atbilstu centram vai arī kā tev tas nepieciešams pret kameru(ekrānu) jeb bīda spēlētāja koordinātes tikai kodā, bet varoņa_bilde.pos_x(Left vai kā tur ir) uztur pret centru nu tur tālāk cerams tu pats sapratīsi.

Otrs variants būs tad, kad karti bīdīsi ar to soli, ko būtu jābīda varonis.
Līdz ar to varonis vispār nemainītu koordinātes, bet gan karte(man jau vispār liekas daži trūkumi šādam variantam).
Un gan jau ir citi varianti.

Ar roku tev neko nav jāvada - uztaisi kādu ciklu, kas automātiski visu sataisa.
_________________
Arrovs komanda
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group