dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

MMO browser spēle
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Jun 28, 2010 4:51 pm    Post subject:

Ja atdursies pret kaut ko neiespējamu, tad redzēs. Wink Gan jau dzīve/pieredze labāk iemācīs saprast, kurš projekts ir iespējams un kuras tehnoloģijas jālieto. No pieredzes teikšu, ka tiem, kas sāk kaut ko darīt, nevajag neko kategoriski aizliegt, tad būs labāka pieredze. Lai pateiktu, ko tieši var un nevar darīt, tāpat paies tikpat daudz laika kā tās lielās spēles veidošana. Vienkārši jāsāk veidot. Tad viss notiks. Smile
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
forger



Joined: 21 Jun 2010
Posts: 17

PostPosted: Mon Jun 28, 2010 9:32 pm    Post subject:

neatduros pagaidām pret problēmām(ja par tādām neuzskata iestrēgšanu šad tad uz kādu vakaru, tad parasti ej gulēt un no rīta jau viss ir izdomāts), pirmoreizi kad sāku ņemties ar php pirms gadiem 5 tad gan bija daudz neatrisināmu lietu, tagad 5us gadus neko nedarīju php ne mysql taču biki sanāca pajavaskriptot darba vajadzībām(lasi slinkums darīt nācās skriptot), tāpēc atsākt bija vieglāk.

a pārtaisu jau tagad 10x, jo sāk ar vienu domu tad procesā atnāk 20 citas idejas kuras liekas labas un uzreiz jāiet uz sākumu un jāmaina viss, tā nu sanāk lēkāt vislaik, drusciņ uz priekšu un daudz atpakaļ..

a MMO jo man brālītis arī grib uzspēlēt, bez tam mani besī visas tās tupās 1 player spēles, nav nekāda prieka ne spēlēt ne, jo vairāk, kodētWink
es praktiski taisu 1 player online spēli ar iespēju jebkuram būt "ai", man pat ai klases būs zem humanoīdiem jo ai tikai vajadzēs "izdomāt" dažas lietas pašiem kuras humanoīdi caur webu saliks, pārējais visiem pilnīgi vienāds.

ja spēšu sacept visu kā es vēlos php tad kad būs viss gatavs(es naivs esmu) tad arī varbūt pieķeršos javai, man ir viens javotājs bet nežēlīgi slinks, moš kad redzēs gala produktu pats pieteiksies, neko daudz jau tādā spēlē nevar uzcept izskatam, vienīgā animēšana var būt karte un kaujas, bet vai vajag tūkstošu kuģu kaujas atainot vizuāli? īpaši ņemot vērā ka es netaisu real time bet turn based, pilsētu ieņemšana un lielu flošu kaujas var ievilkties ne pa stundām a pa dienām, varbūt pat nedēļām, ja tur regulār nāk jauni kuģi un "nogremdētie" kapteiņi fiksi "atjaunojas" un atkal kaujā, vai flotes ir tik milzīgas.. bet tas viss būs jābalansē.

man personīgi vairāk interesē ai uzcept un paeksperimentēt ar to+interesē web veidošana, tāpēc arī MMO web browser game, nedomāju ka tā ir specifiska niša, es tādu spēli vispār neesu redzējis, parādiet man spēli kuru var spēlēt neiespringstot par logošanos laikiem un kad apnīk kaut kas viens var darīt pilnīgi pretēju? es nezinu tādu :)

bērnībā maucu vga planets, pilnīgi nekāda spēle(pēc mūsdeinu standartiem) bet ar labiem spēlētājiem bija izcili interesanta un neprognozējama, vot par pamatu jāņem tādas spēles, kurās ir pietiekami daudz iespējas un nianses. vismaz man tā liekas.
Back to top
View user's profile
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Mon Jun 28, 2010 10:19 pm    Post subject:

Quote:
besī visas tās tupās 1 player spēles, nav nekāda prieka ne spēlēt ne, jo vairāk, kodēt


Tā nu gan nesaki. Katram cilvēkam taču ir sava gaume.Personigi man patiik abi šie varijanti jo oneplayer spelem ir daži trūkumi kādi nav multiplayer spelem(un otradi) + pieturos pie oneplayer spelem..
Back to top
View user's profile
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Mon Jun 28, 2010 10:43 pm    Post subject:

forger:
1. Ko tu stāsti ir parasts multiplayer, nevis MMORPG(MASSIVE multiplayer online role-playing-game).
2. Tādu spēļu ir daudz. Tiesa tāds dizains strādā tikai soc-netu spēlēm, vai jebkurā citā, kur nav persistenta pasaule, kas ir visiem kopēja. Nevajadzība ielogoties ik pa laikam un nezaudet statusu ir absoluti nerealizējama spēlēs, kur ir īsta persistenta pasaule, jo gluži vnk savādāk nebūtu nekāda jēga spēlēt.
3. Niša ir pirātu spēle ar tādiem spēles elementiem kādus tu nosauci. Kadēļ tādu nav un ja ir, pavisam savādākā realizējumā? Nav pieprasījuma.
4. Ilgas un lielas cīņas, var vienīgi būt interesantas, ja tām ir episks fīlings. Bez tā šadas cīņas ir garlaicīgas un valda haoss. Kāda ir motivācija notikt lielām cīņām? Vai zaudētie resursi un laiks atmaksā ieguvumus vinnējot?
5. PHP spēlēm = dinamiskas tabulas, manuprāt, darbojās tikai, ja tiek veidots MUD, kas rezultātā vēl vairāk sašaurinātu zemo pieprasījumu.

Pagaidām, man vairāk izskatās, ka tu galvā iedomājies kādu baigo spēli, bet uztaisot kaut kādu daļu redzēsi liela daļa no tā nav ne tuvu tik fun, cik biji iedomājies. Nepaļaujies, ka kāds to nav iedomājies..pretty much, viss ir izdomāts jau, ir noteikts iemesls vienmēr kādēl tā vēl nav.
Back to top
View user's profile
forger



Joined: 21 Jun 2010
Posts: 17

PostPosted: Tue Jun 29, 2010 8:34 am    Post subject:

parasts multiplayer ir jebkura MMO spēle, kamēr tajā nav sareģistrējušies pietiekams skaits cilvēku un online vienlaikus neatrodas :)

nu ir ir jau tā, ka taisi un domā vienu bet sanāk savādāk, tas gan pārsvarā ir par izskatu, bet izskats ir visvieglāk "labojams" tāpēc es neiespringstu un fanu spēlei rada spēlētāji nevis kas cits - es tikai pacentīšos pēc iespējas mazāk ierobežot, bet pieļauju ka sanāks ne tas ko vēlos taču tā kā alternatīvu man tāpat nav tad neko darīt.

bet par pirātiem runājot, es gribu nevis akcentu uz pirātu spēli bet reālisku(cik nu iespējams) kaut kāda nenoteikta perioda simulāciju kur tu esi kapteinis, pirāti ir tikai viena maza daļa no pozīcijām(agresīvajiem), galvenā doma ir simulēt pasauli kur būtu pietiekami iespēju kā agresīviem tā pacifistiem un par logošanos ir visai viegli - ja tu nevari logoties bieži tu vari piebiedroties flotei(jebkurai, ai vai citam humanoīdam) vai arī salikt savu taktiku, lielākā daļa pamatfunkciju būs preferencēs saliekama, neredzu nekāda prieka spēlē klikšķināt 100x katru dienu tikai lai pamatu saliktu, protams ja spēlē bez tā nekā nav tad ok, bet ja tur simtiem citu iespēju tad pamatfunkcijas jānodefinē vienkopus un miers, es gribu sakarīgu kaujas dzini arī izveidot kur būtu daudz faktori iekšā, protams, jo vairāk faktori jo lielāka iespēja kaut ko sajāt bet nu kauliņu metamās spēles manī izraisa alerģiju.
Back to top
View user's profile
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Tue Jun 29, 2010 10:40 am    Post subject:

Quote:
parasts multiplayer ir jebkura MMO spēle,

nu ja nemaldos ir 2 Multiplayer veidi...
1.]Tad kad speletāji spele savāstarpā -Neizmantojot tīklu.
2.]Un tad kad spēle kura balstās uz tīklu.
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Jun 29, 2010 10:57 am    Post subject:

Nē, nu MMORPG ir sava veida spēles. Tām ir specifiska arhitektūra apakšā, lai varētu supportēt simtiem, ja ne tūkstošiem (un desmitiem tūkstošu) spēlētāju vienlaicīgi onlainā.
Uztaisīt multiplayer spēli, kurā vienlaicīgi var spēlēt, nu kādi 10-20 spēlētāji nav īpaši sarežģīti. Tur neko piedomāt daudz nevajadzēs. Bet ja vajadzēs uzturēt simtiem spēlētāju, tad nāksies ņemt vērā īpašākas prasības pret spēles tīkla arhitektūru. Kaut vai to, ka jāuztur vienlaicīgi darbojošies vairāki severi ar sinhronizāciju starp tiem.
Tās ir divas gandrīz pilnīgi dažādākas lietas (no programmēšanas viedokļa).

Split-screens ir cita opera.
Back to top
View user's profile Send e-mail
forger



Joined: 21 Jun 2010
Posts: 17

PostPosted: Tue Jun 29, 2010 9:26 pm    Post subject:

paga, runa iet par browser spēli, kāds split skrīns? :)

nu vairāki serveri ir cita runa, ja pie tā esam tad varbūt kāds var pateikt kas rij servera resursus un bremzē visu padarīšanu? ir redzētas web spēles ar daudziem serveriem, tiesa tur jūzeru online desmitiem štukās, bet kas reāli web browser spēles bremzina ka vajag vairāk nekā vienu serveri? Wink
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Jun 29, 2010 9:29 pm    Post subject:

forger wrote:
bet kas reāli web browser spēles bremzina ka vajag vairāk nekā vienu serveri? ;)

Spēlētāju tūkstoši.
Back to top
View user's profile Send e-mail
forger



Joined: 21 Jun 2010
Posts: 17

PostPosted: Tue Jun 29, 2010 10:19 pm    Post subject:

ģēnijs.

1) serverim cpu/rams par mazu;
2) neta links pa švaku;

vēl kas cits? konkrēti kuras lietas ir tās uz kurām jāskatās.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Jun 29, 2010 11:10 pm    Post subject:

Nepareiza programmēšanas valodas un rīku izvēle, pārmērīgs sūtīto datu daudzums vidēji sekundē, neoptimāli uzrakstīts servera kods, u.tml. ;)

Tevis nosauktās lietas rodas nepareizā servera izvēlē / augstāk minēto problēmu rezultātā...
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
forger



Joined: 21 Jun 2010
Posts: 17

PostPosted: Wed Jun 30, 2010 8:41 am    Post subject:

atmetam valodas un datu daudzumu jo valodas ir optimālas un dati ir salīdzinoši nelieli, lielākā bremze varētu būt darbā ar db manā skatījumā(jau pārbaudīts), vot tur ir ko optimizēt, bet jau ir atrasts kā to darīt, server akodā nezinu ko optimizēt, reāli jau visa datu apstrāde būs "offline" noteiktos laikos un tur jau vienalga vai tas darbojas pus minūti vai 10minūtes.
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Jun 30, 2010 9:35 am    Post subject:

forger wrote:
1) serverim cpu/rams par mazu;
2) neta links pa švaku;

Ļoti jauki. Bet kam par švaku? Kam par mazu? Atbilde - spēlētāju tūkstošiem. Ja rakstīsi savu kodu neņemot vērā tā paredzamo pielietojuma, tad sekas acīmredzamas. Nekāda raķešzinātne tur nav.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Wed Jun 30, 2010 10:19 am    Post subject:

Ka izpauzhas offline datu apstrade?
Tev ir japarbauda katra darbiba, ko dara speletajs. Ja tavu speli speles, tad bus ari kads kas chiitos un sabojas speli citiem.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Jun 30, 2010 12:07 pm    Post subject:

Quote:
atmetam valodas un datu daudzumu jo valodas ir optimālas un dati ir salīdzinoši nelieli

Tev jau tas serveris ir augstāku spēku iedots, ka viss jau ir optimāls? Very Happy
Datus gandrīz vienmēr var saspiest vēl stiprāk vai sūtīt nedaudz retāk. Pozīciju saspied līdz 17 bitiem (2 chari, 1 bits) un klienta pusē pārvērt uz normālu pozīciju pēc speciāla algoritma, kurā lieto režģi, kura novietojumu daļēji nosaka 17. bits un iepriekšējā pozīcija (tie 2 chari norāda "pus-relatīvo" pozīciju). Tik trakas optimizācijas var lietot pie visiem datiem.
Quote:
server akodā nezinu ko optimizēt

Visu. Serveris atbild par spēles galveno ciklu, strādā ar visu, kas notiek spēlē. Tur ir, ko optimizēt.

Bet neiesaku uztraukties par optimizācijām, kamēr vēl nav gatavs serveris. Neko citādi neuztaisīsi. Razz
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 2 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group