dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Lightmaps uzklāšana
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Jul 01, 2010 11:23 am    Post subject:

EDDY, kam risinājuma nav? Es pēdējā (nu jau priekšpēdējā) post'ā nevienu jautājumu neredzēju. Un problēmas arī nē. Visu jau izstāstīju līdz sīkumiem, atliek tikai implementēt.

Varbūt pamēģini precīzi definēt problēmu?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Jul 01, 2010 12:51 pm    Post subject:

Sāksim jau ar to - kas tev liek domāt, ka Horde 3D (Collada+) atbalstīs kaut kādu mistisko otro kanālu tekstūrai???

Bet vispār nekā nesapratu no tevis rakstītā.
Dajoš teoriju! Wink
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Jul 01, 2010 1:13 pm    Post subject:

Gribi teoriju - ņem googli. Pietiekami daudz piemēru.
Ja dzinējs neatbalsta otro tekstūru koordinātu kanālu, tad viņš neder. Bez otrā kanāla nekādu lightmappingu nedabūsi. Un tas nav mistisks. Pazīstams jau sen visiem.
Ja nesaprati to, ko es uzrakstīju, tad visdrīzāk problēma ir pamatu zināšanās. Es uzrakstīju vienkāršāko lightmapu ģenerēšanas algoritmu.
Ko tieši tev vajag iztulkot?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Jul 01, 2010 1:45 pm    Post subject:

Pagaidam brīvdienas šajā lietā.
Palasījos te par līdzīgu līetu:

http://www.horde3d.org/forums/viewtopic.php?f=1&t=970&view=previous
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Jul 01, 2010 1:46 pm    Post subject:

Te jau aiziet terminoloģijas problēma. Nevis otrais kanāls tekstūrai, bet drīzāk otrs tekstūru koordināšu komplekts/kanāls.

Collada atbalsta bezgalīgi daudz papilddatus vertekseim (tai skaitā tekstūru koordinātes).
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Jul 01, 2010 2:29 pm    Post subject:

Man jau likās, kaut kas nedabiski nepareizs tajos Sneika vārdos ... Wink
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Jul 01, 2010 3:16 pm    Post subject:

EDDY, kļūda bija tavā pusē.. Very Happy
Quote:
kas tev liek domāt, ka Horde 3D (Collada+) atbalstīs kaut kādu mistisko otro kanālu tekstūrai

Es par otro kanālu tekstūrai neko neteicu. Gandrīz jebkurš dzinējs spēj uzstādīt otru tekstūru. Un ne tikai otru. Ja to nespētu, tu pat normālmapes nepieliktu. Tāpēc domāju, ka ar otro tekstūru kanālu domāji tekstūru koordinātas, par kurām visu laiku runājām.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Jul 01, 2010 3:43 pm    Post subject:

snake5 wrote:
... modelēšanas rīkā uztaisi otro tekstūru koordinātu kanālu ...


Ja nu galīgi piesienās gramatikai, tad "otro" vietā vajadzētu vārdu "otru". Laughing
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Jul 01, 2010 4:40 pm    Post subject:

Otrais būs arī otrs. Very Happy
Nesaprotu, kur tur ir problēma - ja iepildīsi informāciju trešajā, tad lieto trešo...
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 7:12 am    Post subject:

Nu bet normālmapju laikā es nekādu otro tekstūras kanālu neveidoju.
To visu šeideris pats izskaitļo.

Tad nu apstāsti kā to vispār 3ds MAxī uztaisa. Man nav saprotams, lai gan strādāju ar to gadus 8.
Es varu pielikt jebkuru no 1-9 kanāliem, lai efektos man pasakot - rekur 1.st channel, uztaisi glow visām tekstūrām, kas atsaucās uz 1. kanālu, bet Star visām tām, kuras atsaucās uz 5. kanālu.

Nu var jau iedot normālmapei pavisam citas tekstūru koordinātes tam pašam modelim, bet praktiski es šobrīd neesmu lietas kursā, par ko tieši tu domā.

Šeideram tak nav nekāda sakara ar dzini. Teorētiski šajā gadījumā ....
Labāk iedot palasīties teoriju, kura ir pareizā, iespējams, ka ir vēl n-tās citas lightmap tehnikas.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 8:13 am    Post subject:

http://www.moddb.com/games/cc-renegade/tutorials/lightmap-tutorial neiedziljinajos, bet pec bildem izskatas, ka ir derigs.
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 8:26 am    Post subject:

Izskatās sakarīgs, palūrēš.
Varbūt tiešām taisīt kā toreiz ar Generated Dreams projektu, tikai šoreiz gloss gan mainīsies atkarībā no kameras, plus būs vēl parallax un bumps.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 12:17 pm    Post subject:

EDDY, ko tu tur jauc..
Nav "jāuztaisa" otrs tekstūras kanāls, viņš vienmēr ir pieejams.
Ja lieto normālmapes, tad vienā tekstūras kanālā ir diffuse tekstūra, citā ir normālmape. Šeideris to neskaitļo, tas ir renderēšanas API jāuzstāda.

Es jau pateicu, kā 3ds maxī taisa otro koordinātu kanālu -- unwrap uvw, map channel: nomaini 1 uz 2, spied uz Edit, tad paņem face selection mode (pēc tādas pieredzes tev jau būtu jāzina, ka vertex selection modē flatten neuztaisīsi), iezīmē visu, tad apstrādā visu ar Flatten Mapping.
Kur tur ir problēma?
Nevajag nekādus efektus, kas "atsaucas uz kanālu". Nesaprotu vispār, ko ar to domāji.
Par normālmapes koordinātu mainīšanu neviens te nerunā, runa gāja par lightmapes tekstūras koordinātu ģenerēšanu.

Šeiderim ar dzini ir tiešs sakars. Vertex'u formāta dēļ, tāpēc, ka var aizsūtīt dzinis pats dažādus parametrus, to skaitā tekstūras...

Quote:
Labāk iedot palasīties teoriju, kura ir pareizā, iespējams, ka ir vēl n-tās citas lightmap tehnikas.

EDDY... Very Happy teorija tev pateiks tieši to pašu: uzģenerē lightmapes tekstūru koordinātas savam līmenim un sarēķini lightmapes. Es pateicu, kā to izdarīt vienkāršāk tieši priekš tava gadījuma...

Te ir "pareizā" teorija, ja tik ļoti vajag... http://www.flipcode.com/archives/Light_Mapping_Theory_and_Implementation.shtml

Un 3DS max lightmap'u ģenerēšanas variants tev nederēs, ja domā lietot objektus vairākas reizes (kas ir normāli un gandrīz vienmēr pat nepieciešams).
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 12:34 pm    Post subject:

Prieksh limenja ir ljoti ok.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 12:53 pm    Post subject:

Iedomāsimies, ka viņam ir lampa, kuru vajag ielikt 5 vietās (pavisam reāls piemērs).
Var tām neiecept apgaismojumu, bet saskaņot radiosity apgaismojumu ar parastajām apgaismojuma metodēm ir sāpe vienā vietā.. Very Happy
Var iecept, bet tad vajadzēs vairākus vienādus meshus, lai viss strādā pareizi.
Var salauzt līmeņa dizainu un izdomāt kaut ko tādu, lai tā lampa 5 vietās nebūtu jāliek...
Var izmantot to metodi, kuru iepriekš nosaucu - ar to arī nav problēmu salikt kopā radiosity apgaismojumu... nav arī problēmu ar BSP koku optimizēt raycast'u, kuru vajadzēs bieži lietot.
http://www.devmaster.net/articles/radiosity/


Bet nu, neskatoties uz to, ko es augstāk uzrakstīju, ja līmeņi ir pavisam primitīvi un nedetalizēti, tad jau var arī 3ds max variantu lietot. Vai arī, ja ir iespējams kaut kā izveidot mesha referenci, kura tieši tāpat arī strādās spēlē.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group