dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Lightmaps uzklāšana
Goto page Previous  1, 2, 3
 
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 1:13 pm    Post subject:

Ja ir izdomats, kur stav katra lampa predefineeti un slinkums pasham taisit algoritmu, meirigi var iztikt.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 1:26 pm    Post subject:

Ne tur ir problēma. Tā ir objektu kopijās. Būtu nepieciešams kopēt objektus (kas bezjēdzīgi tērē atmiņu), lai tie tiktu pareizi apgaismoti un attēlotos spēlē kā atsevišķi objekti.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 4:21 pm    Post subject:

snake5 wrote:
EDDY, ko tu tur jauc..
Nav "jāuztaisa" otrs tekstūras kanāls, viņš vienmēr ir pieejams.

Man šķiet, ka mēs ar "tekstūru kanālu" domājam tekstūru koordinātes, nevis sampleri kā tu domā (ja jau skaki, ka normālmapes tekstūru kanāls ir pavisam cits nekā diffuse - tekstūru koordinātes tiem parasti sakrīt, nevis ir dažādi).
Varbūt vajag šitādas lietas runājot pierakstīt angliskos terminus kāt, ne?

Jo lightmapes tekstūru koordinātēm reti izmanto primārās tekstūras tekstūru koordinātes. Tas ir neefektīvi.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 6:38 pm    Post subject:

Man jau vienu brīdi likās, ka viņš domāja tekstūras sampleri, jo sāka kaut ko par normālmapēm runāt...

Tagad es vairs nekā nesaprotu. :D

EDIT: Angliskie termini tiešām te noderētu...
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Sun Jul 04, 2010 6:09 pm    Post subject:

Objektiem parasti var nerēķināt to ēnu, ar normalmapping pietiek, lai būtu vismaz selfshadowing. Galvenais izveidot norenderētu ēnu karti grīdai, sienai un griestiem.

Bet kā var uztaisit kodā/shaderi, lai tas nolasa 1. kanālu kā diffuse karti, bet 2. kanālu kā bildi no faila?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Jul 04, 2010 6:53 pm    Post subject:

EDDY, kāpēc tev vienmēr viss jāputro? :D

Normalmappings netaisa self-shadowing'u. Tas tikai modificē normālvektoru katram pikselim. Ar ēnām tur nekāda sakara nav. Ceru, ka te nejauc mākslinieku terminu "ēnošana" ar CG 3D ēnām. :P

Quote:
Galvenais izveidot norenderētu ēnu karti grīdai, sienai un griestiem.

Ar ko viņi tev atšķiras? Tev tur pamats ir caur CSG/BSP izvilkta daudzstūru masa vai tie paši meshi? Ja pirmais, tad skaties to teoriju, ko augstāk uzmetu... ja otrais, tad par meshiem es visu izstāstīju. Labāk neatdali "pamatmeshus" no "dekoratīvajiem", tikai liekas problēmas būs indeksēšanā, glabāšanā u.tml.

Quote:
Bet kā var uztaisit kodā/shaderi, lai tas nolasa 1. kanālu kā diffuse karti, bet 2. kanālu kā bildi no faila?

Diffuse tekstūra arī ir bilde no faila. Principi tie paši. Nevajag meklēt atšķirības tur, kur to nav.
Šeiderī pieliec vēl vienu sampleri, kurš paņems citu uzstādīto tekstūru, nolasīs to. Tur dari ar to, ko gribi - piereizini diffuse krāsai / izmanto kā depthmapi / whatever.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3
Page 3 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group